TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Min 1999 Lexus IS200 Sport

  • Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #374978  av mads abrahamsen
 
Vel da har jeg "kjøpt" tilbake IS`en som jeg og min eks kone kjøpte sammen høsten 2009.
Var å hentet den i dag og den er forsatt en nytelse å kjøre og moro vinterbil :mrgreen:

Har bare bilder fra salgsannonsa, men skal få tatt noen nye på vinterfelg en dag :D

Bilde

Bilde

Bilde
 #374991  av ArildM
 
Så hærlig blåfarge det der :)
Blå IS200 med manuell kasse står høyt oppe på ønskelista mi 8)
 #375011  av mads abrahamsen
 
Ja er en utrolig fin farge, og faktisk en sjeldenhet med manuell her i norge :mrgreen:
Var kjappe å kjøpe den når Pettersen solgte den og så fikk vi jo meget god pris på den den gangen :D

Noen som kan anbefale noen "slissa" bremseskiver og bedre bremseklosser til bilen? Skal ta den rundt på bane til sommeren, så vil ha noe som holder bedre og som bremser bedre :)
 #375040  av Amund
 
mads abrahamsen skrev:Ja er en utrolig fin farge, og faktisk en sjeldenhet med manuell her i norge :mrgreen:
Var kjappe å kjøpe den når Pettersen solgte den og så fikk vi jo meget god pris på den den gangen :D

Noen som kan anbefale noen "slissa" bremseskiver og bedre bremseklosser til bilen? Skal ta den rundt på bane til sommeren, så vil ha noe som holder bedre og som bremser bedre :)
Kjørte på Nürburgring med 100% originale bremser, (men heilt nye), og hadde 0 -null- problem der nede! Kjørte ikkje akkurat fint heller, det kan madammen skrive under på :lol: (og diverse M3, 330d osv) Hadde absolutt ingen problem med varme bremser, eller fading. (heller problem med høg innsugstemp...)
Dersom du no på død og liv skal ha større/bedre bremser, så ville eg heller ha kjøpt dette: http://www.figsprops.com/brake.htm
Det bruker original kalipper, men supra mk4 skiver. (og passer under original 17" felg!)

Har inntrykk av at slissa skiver koster skjorta og halve buksa nemlig, sist eg sjekka kunne eg få komplette mk4 supra bremser for samme prisen som skiver og klosser kosta i slissa til originalt :P

Ellers ein meget fin bil du har der :D Slitan!
 #375778  av lexusmann
 
Nydelig blåfarge det der... :D
 #376314  av Stian_mini
 
mads abrahamsen skrev:
lexusmann skrev:Nydelig blåfarge det der... :D
Ja det synes jeg å :mrgreen: Utrolig hvor mye oppmerksomhet og "skryt" av den fargen :D

Fin farge ja hehe :D
 #376318  av Geir
 
På tide at du juler opp de nissene som peller på bilen din på jobb, Mads ;)
 #376326  av mads abrahamsen
 
Geir skrev:På tide at du juler opp de nissene som peller på bilen din på jobb, Mads ;)
Hehehe di ligger å griner under pultene sine nå, prøvde å få samme pelemor effekt i blåmerkene dems som bilen har ;)

Sitter btw å kikker på felger til bilen nå, så ser ut som det blir nye 18" hvite felger til våren :mrgreen:
 #376343  av mads abrahamsen
 
Papi skrev:Har nokon 20"-felger om du vil ha, Tenzo R ;)
De som har sitti på 3000GT`en?
Vil helst ikke ha over 18" pga dekk kostnader :mrgreen: