TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • AtleDreiers MR2 GTi - solgt

  • Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #377871  av atledreier
 
På tide å lage en tråd på denne.

Henter den i morgen, så for nå blir det bare bilder fra annonsen. Poster mer info så snart jeg får bilen i egne hender

Det er en 1992 MR2 GTi, gått 191.000km.
mr1.jpg
mr1.jpg (37.75 kiB) Vist 7633 ganger
mr22.jpg
mr22.jpg (42.62 kiB) Vist 7633 ganger
Sist redigert av atledreier den 22 jun 2011 06:57, redigert 3 ganger totalt.
 #377872  av mailman1
 
WOooo hoooo! Dette blir bra:)
 #377875  av ArildM
 
Ligget ute en stund denne :) Ser bra ut da :)
 #377879  av atledreier
 
Jada, får håpe den er i ok stand. Ser interiøret er nokså slitt, men nye stoler skal man da klare å skaffe! Det vil vise seg i morgen kveld! :)
 #377932  av hmsilset
 
Ser ut som en grei bil da :) Få våtslipa og polert alle sotede lykteglass, så slipper du å bli stoppa av biltilsynet og politi annenhver dag :wink:
 #377964  av atledreier
 
Ã…lesund. Reiser opp i kveld og henter den. Gleder meg som en unge, har nesten ikke sovet i natt.. :p
 #377968  av atledreier
 
Nope. Hater ferjer, og det er meldt stiv kuling. Kjører rundt. En kameratgjeng av meg har LAN rett nord for Oslo så vi kan krasje der hvis vi trenger pause på veien. Det er jo bare 110mil rundt, det er passe lørdagstur det! :D
 #377974  av hmsilset
 
atledreier skrev:Nope. Hater ferjer, og det er meldt stiv kuling. Kjører rundt. En kameratgjeng av meg har LAN rett nord for Oslo så vi kan krasje der hvis vi trenger pause på veien. Det er jo bare 110mil rundt, det er passe lørdagstur det! :D
Har hatt omtrent samme turen aleine ett par ganger.I mr2 er det bare trivelig :) Da kjører du forbi 50 m der jeg holder på å polerer bil på lørdag.1:45 fra Ålesund :D Bare å stikke innom 5 min.om dere trenger kaffe.Skulle gjerne sett på bilen også :wink:
 #377982  av atledreier
 
Vi satser på å reise ganske tidlig fra Ålesund i morgen, men du er vel kanskje stabla på labbene allerede i 9-10tiden? Kaffe og en drøs er aldri å forakte! :)

Det blir meg og Mailman1 her på forumet som tar turen.
 #377994  av hmsilset
 
Jeg er sikkert på plass :) Er kun 1 minutt fra hovedveien.Bak Statoil og 250 meter.Inntil fotballbanene.
 #378084  av atledreier
 
Er nå på vei hjem med 'ny' MR2!

Hyggelig å hilse på, HM! :)

Blir deilig å komme hjem å få vasket og ryddet bilen, og få skiltene. Tar litt bilde i morgen.
 #378122  av mailman1
 
sånn.. godnatt.. Og gratulere me fått an i hus Atle... Eller klarte du krasjan siste biten hjem? :lol:

Hyggelig å hilse på deg hmsilset! :D