TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • AtleDreiers MR2 GTi - solgt

  • Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #378168  av atledreier
 
Den fikk ikke lov å stå i garasjen i natt, da skinnsetene til konas Multivan stod i veien. I dag skal den vaskes og settes i garasjen.

Kjente jeg var ganske redusert i reaksjonene etter 19 timer på veien, så jeg tok det ganske med ro.

Poster noen spørsmål og reaksjoner på bilen etter hvert, nå er ungene klar for prøvetur! :D

Hans Martin, ble det noe av bildene du tok? Da kan du jo poste dem?

Her er et bilde fra rett før vi satte ivei. En kamerat fra Mazda-OGN kjøpte Miata samtidig.
mr2mx5alesund.jpg
mr2mx5alesund.jpg (78.48 kiB) Vist 6187 ganger
 #378173  av atledreier
 
Fått vasket av den verste dritten etter turen. Det er pøsregn, men vaskes må den allikevel! :)
mr21.jpg
mr21.jpg (114.62 kiB) Vist 6186 ganger
 #378179  av hmsilset
 
mailman1 skrev:sånn.. godnatt.. Og gratulere me fått an i hus Atle... Eller klarte du krasjan siste biten hjem? :lol:

Hyggelig å hilse på deg hmsilset! :D
Hyggelig å hilse på dere også :D
 #378180  av hmsilset
 
hehe, 19 timer tar litt på, men tror du allerede i dag vil føle det var verdt det.Har ett par bilder, men den var jo litt skitten etter å ha kjørt Sunnmøre til Romsdalen da :)

Bilde



Bilde


Bilen jeg var opptatt med hele lørdagen ble forresten sånn :wink:

Bilde
 #378197  av atledreier
 
Ble flott den BMW'en.

Heldigvis regnet det de siste 3-4 timene av turen, så bilen så ikke så ille ut når jeg kom hjem. En god spyling i dag, så får den få en god vask når det slutter å regne.
 #378200  av ArildM
 
Gratulerer :) Pen bil :)
 #378204  av atledreier
 
Tusen takk!

Skal holde denne temmelig original tenker jeg. Den er senket en del. Synes det er passelig utseendemessig, har ikke fått prøvd handlingen skikkelig ennå. Har litt lyst på justerbare dempere, evnt coilovers. Får se når våren kommer og gateslicksene kommer på.
 #378239  av Trauma
 
Gratla me ny bil.

Skal passe godt på den gamle, du skal få prøve den når den er klar. :)
Men bare hvis jeg får teste din.
 #378329  av mailman1
 
atledreier skrev:KLart!

Vi kan bytte, jeg låner RX-7'en, så kan du låne GTi'en! :mrgreen:
tror han mente GTR'n... :wink:
 #378424  av Trauma
 
mailman1 skrev:
atledreier skrev:KLart!

Vi kan bytte, jeg låner RX-7'en, så kan du låne GTi'en! :mrgreen:
tror han mente GTR'n... :wink:
Haha, den står fint parkert her i gården den. Den er min nå. :lol:
 #378442  av mailman1
 
Ja har da fått med meg det. Atle har jo sutra i en evighet på facebook :D
Trauma skrev: Skal passe godt på den gamle, du skal få prøve den når den er klar. :)
regner med du mener GTR'n :P
 #379395  av atledreier
 
Da har jeg sjekka at subben min passer bak setet, handlet 2DIN DVD spiller og funnet fram et frontsett jeg hadde liggende. Blir anleggsmontering i helga! :)
 #379421  av mailman1
 
boomboom bil
 #379422  av john_e
 
atledreier skrev:Da har jeg sjekka at subben min passer bak setet, handlet 2DIN DVD spiller og funnet fram et frontsett jeg hadde liggende. Blir anleggsmontering i helga! :)
Gled deg! Løfter den gode Mr2 atmosfæren til et nytt nivå! :)
Last opp bilde etter montering da :)