TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Biltema Toyota Supra - Første bilder!

  • Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #380577  av Zepticon
 
JePe skrev:Blir like glad hver gang jeg ser Supra jeg, og denne blir garantert en meget bra reklamebil for Biltema! :D
Hvor mye koster en slik foliering egentlig? Send meg gjerne PM om du ikke vil skrive her av en eller annen grunn.. :)
En kompis av en kompis ga rundt 15 laken for en Audi TT i full matt svart folie.
 #395289  av 3rlend
 
var tøff denne :)
men syntes det kræsjet veldig med den fargen å "kjedelige" grå felger..
hva med å lakke framfelgene hvit å bakfelgene blå ? :D
siden det ellers er så hvitt-blått opplegg :)
 #395290  av Sviddgummi
 
Bilen er nok ikke ferdig, så kan godt være nytt design på felger kommer :) Det er jeg usikker på så tør ikke svare sikkert på det :)

Første pri er å få alt til å fungere nøyaktig som det skal, og bytte clutch :)
 #395340  av celicagt4205nord
 
Drafter skrev:
Sviddgummi skrev:Det handler ikke om å promotere deler til den bilen, det handler om å få Biltema navnet frem i det miljøet. Hvis man kan forklare det slik.
Bilen skal brukes i drifting og show kjøring, og du kan selv tenke deg hvor mange bilder og filmer den kommer med i på diverse treff som Gatebil, DHB osv. Det er suveren reklame for Biltema :)

Pluss Biltema selger jo mer og mer gode deler til veldig mye forskjellig. Og det er kanskje ikke noe alle er klar over enda :) SÃ¥ tanken er knall god!
Fet bil ja!
Men nå selger jo ikke akkurat biltema kvalitets "rasing" deler heller da så ser ikke helt hva du mener med å "få biltema navnet frem i miljøet"
Hva sponser dem med? Spillolje? :P
er ikke du i kjærlighetstråden å reklamerer med rasshullet ditt?har du ingenting hyggelig å komme med hvorfor ikke bare holde kjeft?du er jo en kvalmende sack of shit.
 #395343  av Daniel_hoy
 
celicagt4205nord skrev:er ikke du i kjærlighetstråden å reklamerer med rasshullet ditt?har du ingenting hyggelig å komme med hvorfor ikke bare holde kjeft?du er jo en kvalmende sack of shit.
Støtter den! Kommer bare dritt fra noen her på forumet. Har ikke folk noe nyttig å komme med så burde dei heller finne seg noe annet å gjør på.
 #395376  av sindrejl
 
Tøft det at Biltema går ut i "miljøet" da :) liker egentlig felgene jeg.. de felga der og den dekoren der gjør at bilen ser litt ut som en sånn RC bil :D men ikke i negativ forstand da
 #400886  av 3rlend
 
[/quote]
er ikke du i kjærlighetstråden å reklamerer med rasshullet ditt?har du ingenting hyggelig å komme med hvorfor ikke bare holde kjeft?du er jo en kvalmende sack of shit.[/quote]


8)
 #403491  av Andrepedersen
 
celicagt4205nord skrev:
Drafter skrev:
Sviddgummi skrev:Det handler ikke om å promotere deler til den bilen, det handler om å få Biltema navnet frem i det miljøet. Hvis man kan forklare det slik.
Bilen skal brukes i drifting og show kjøring, og du kan selv tenke deg hvor mange bilder og filmer den kommer med i på diverse treff som Gatebil, DHB osv. Det er suveren reklame for Biltema :)

Pluss Biltema selger jo mer og mer gode deler til veldig mye forskjellig. Og det er kanskje ikke noe alle er klar over enda :) SÃ¥ tanken er knall god!
Fet bil ja!
Men nå selger jo ikke akkurat biltema kvalitets "rasing" deler heller da så ser ikke helt hva du mener med å "få biltema navnet frem i miljøet"
Hva sponser dem med? Spillolje? :P
er ikke du i kjærlighetstråden å reklamerer med rasshullet ditt?har du ingenting hyggelig å komme med hvorfor ikke bare holde kjeft?du er jo en kvalmende sack of shit.


Hehehe :D Nei, han karen der er bare ute etter kvalme..