TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Biltema Toyota Supra - Første bilder!

  • Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #380431  av Sviddgummi
 
Kort fortalt, er dette Biltema sitt nye "reklameskilt" som vil bli å se på masse forskjellige treff/banedager i år både i Norge og Danmark.

Teknisk info om motor osv. kommer snart. Men i mellomtiden kan dere se de første bildene av bilen etter foliering. Bilen ble hentet i dag fra folieringsselskapet i Sandefjord.

Vi gleder oss til å prøve bilen!

Sjåførene er Thomas P. Hagen og Kim Olsen fra Psycho-Tuning.

Bilde
Bilde
Bilde
 #380432  av EXS
 
håper dere tok vare på kvitteringen :P

fra spøk til revolver...
denne reklamejobben så fantastisk mye bedre ut en de andre biltema sponsa biler jeg har sett, ikke vær gniene på bilder :)
 #380441  av Sviddgummi
 
Det handler ikke om å promotere deler til den bilen, det handler om å få Biltema navnet frem i det miljøet. Hvis man kan forklare det slik.
Bilen skal brukes i drifting og show kjøring, og du kan selv tenke deg hvor mange bilder og filmer den kommer med i på diverse treff som Gatebil, DHB osv. Det er suveren reklame for Biltema :)

Pluss Biltema selger jo mer og mer gode deler til veldig mye forskjellig. Og det er kanskje ikke noe alle er klar over enda :) Så tanken er knall god!
 #380480  av inzane2012
 
ikke helt enig med at biltema selger bra deler, fattern kjøpte nye bærearmer med foringer til en audi, og i den ene posen var det rett foringer, men i den andre posen var foringene for små... såeh... vet nå ikke helt eg...

men for all del :) blir sikkert bra denne bilen :P
 #380490  av EXS
 
Man kan si mye om biltema, men jeg hadde ikke hatt mulighet til og skru bil uten tilbudet biltema har på verktøy og div, garantien er også genial
 #380501  av ArildM
 
Enig der :) Har en del verktøy fra Biltema, og skralla fikk jeg bytta uten at jeg hadde kvittering 8)
 #380512  av john_e
 
EXS skrev:Man kan si mye om biltema, men jeg hadde ikke hatt mulighet til og skru bil uten tilbudet biltema har på verktøy og div, garantien er også genial
Samme her.
Erstattningsdeler og oppgraderinger kjøper jeg av velkjente merker/OEM, men mange av tingene Biltema selger (Verktøy, el-tilbehør, slangeklemmer osv.) ville bare vært idiotisk å kjøpe et annet sted til det dobbelte av prisen.

Biltema-haters henger bare igjen i fortiden ;)

- Dekoren ble bra! :)
 #380544  av inzane2012
 
john_e skrev:
EXS skrev:Man kan si mye om biltema, men jeg hadde ikke hatt mulighet til og skru bil uten tilbudet biltema har på verktøy og div, garantien er også genial
Samme her.
Erstattningsdeler og oppgraderinger kjøper jeg av velkjente merker/OEM, men mange av tingene Biltema selger (Verktøy, el-tilbehør, slangeklemmer osv.) ville bare vært idiotisk å kjøpe et annet sted til det dobbelte av prisen.

Biltema-haters henger bare igjen i fortiden ;)

- Dekoren ble bra! :)
er delene jeg tenker på :)

men jeg tror jeg trekker meg tilbake fra denne diskusjonen nå, så får vi komme oss tilbake til topic :)

supra er og blir tøft, enten det er med biltema dekor eller om den er spygrønn med rosa og lilla tribal's :)
 #380558  av JePe
 
Blir like glad hver gang jeg ser Supra jeg, og denne blir garantert en meget bra reklamebil for Biltema! :D
Hvor mye koster en slik foliering egentlig? Send meg gjerne PM om du ikke vil skrive her av en eller annen grunn.. :)