TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Supra 2011 - Updates

  • Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #383600  av Stiansen
 
Tenkte å legge ut noen bilder av bilen da jeg har gjort noe småtteri med den :)

Handla inn banefelger til å begynne med, stor takk til Ørjan her inne for hjelpa med å skaffe de.
Var også heldig å fikk tak i Toyo R888 til de til en meget gunstig pris, og når man får sånne pakker i posten så må man jo forte seg å prøve :)

Bilde

Bilde

Bilde

Det andre felgsettet tok jeg med hjem for en liten shine med polering og dekk-glans.

Bilde

Så bestemte jeg meg for å ta av dekoren som var på bilen, liker litt mer clean stil på de.
Rulla ut bilen, starta opp, vaska.. Må si det frista VELDIG mye å kjøre en tur men klarte heldigvis å styre meg :)

Bilde

Bilde

Bilde

Kommer litt fler bilder etterhvert, frontlyktene er på vei over atlanteren, 98-mod lyktene :)
 #383602  av inzane2012
 
var godt du valgte å ta av dekoren :) Den skriker liksom ikke fullt så mye etter oppmerksomhet nå lenger :)
 #383605  av JePe
 
inzane2012 skrev:var godt du valgte å ta av dekoren :) Den skriker liksom ikke fullt så mye etter oppmerksomhet nå lenger :)
+1
Ser mye bedre ut uten dekoren, og litt mer "voksent" hvis man kan si det.. Sier ikke at det var en dårlig utført dekorjobb fra tidligere eier altså, ikke det verste jeg har sett det heller! :wink:
 #383610  av hmsilset
 
Tøffe felger og beste dekka :) Bilen ser rå ut uten dekor også :wink:
 #383851  av Ninjamannen78
 
Felgene passet veldig godt til bilen, som ser mye bedre ut uten dekoren :)
 #383853  av ad92
 
Kjempe fin supra og råe felger :)

pass på at den ikke får samme skjebne som rockstar supran nåda :D