TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Chem's 2009 IQ

  • Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #384267  av mk1 black limited
 
Samboeren og jeg kjøpte ny bruksbil ('kjøre-til-jobb-bil') her i vinter, en 2009 IQ i perlemor hvitt. Importert av en pertentlig herre på Hadeland, og gått på langkjøring. Pen bil, og ustyrtelig kvikk på styringen. Tror den må være en innertier i autoslalåm, da den har en svingradius mindre enn noe annet jeg har prøvd! ;-)

Bilder fra annonse:

Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde

Venter bare på mindre snø så 17"'erne kan settes på... :twisted:
 #384270  av predator
 
Har alltid lurt på hvilke kjøreegenskaper den lille bæra der har :)
Fin bil da :D
 #384276  av inzane2012
 
den bilen er så stygg at den er kul :)
sikkert ganske artig å kjøre kan jeg tenke meg :)
 #384277  av celicat23
 
Jeg er prøvd gang på gang å få IQ som lånebil hos toyota, men enda ikke lykkes. Jeg er SÅ fysen på å prøve en sånn med d4d motor!! Pluss at de ser utvilsomt artige ut. Blir alltid litt i godt humør når en fiser forbi på motorveien.
 #384279  av ArildM
 
Hvordan er IQ som en bruksbil da? Kule biler :D
 #384280  av EXS
 
råtøff bil, hadde blitt fet med litt senk, sort optikk og sorte felger 8)
 #384313  av mk1 black limited
 
Bilen er utvilsomt morsom å kjøre - vi har den minste motoren på 1.0 og 68 hk så den drar ikke akkurat skinnet av pølsa, men ganske frisk på høyt turtall. :-) Og det er nokså artig å kjøre rundt i en bil som ser ut som om den er like bred som den er lang. :D Det er vel også en fordel, for når du tar igjen noen (joda, det skjer!) ser det ut som om det er en mye større bil som kommer bak der.

Forøvrig bra med utstyr - klima, keyless go, regnsensor, aut. avblending av innvendig speil, 9 airbags (!), antispinn, antiskrens etc. etc.

Funker bra som transport, men det er nok veldig greit å ha tilgang til en litt større bil ved siden av. :lol:
 #384549  av ad92
 
morsom bil dette :) trenger vell 9 airbags om man skulle kresje me den lille bilen :lol:
 #384656  av lexusmann
 
Hvordan i huleste har de fått plass til 9 airbags i IQ'en???bare spør....
 #384658  av 2r-e-rik
 
Scotty skrev:Kunne vært kult å hatt den slik:

Bilde
hmm.. tårn til tårn bur i denne med turbo motor, sekvensiell og 4x4 i denne så måtte jo dette blitt en skikkelig grom bil...
 #387887  av Anders gullstein
 
Grattis Jørn, merker jo ikke at man har fått en ekstra bil i garasjen med den der ;)

Tror ikke den lille 1000cc motoren er så ille i den der. Ganske lett siden den er aluminiumsblokk på den.
 #387889  av Zepticon
 
Må da gå ann å teipe en R1 motor nede i motorromet der da? :mrgreen: