TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Min nye bil: Toyota mr2 Sw20 kawasaki lime green

  • Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #387408  av vegardsandvik
 
Heisann ! Tenkte jeg skulle nevne meg som nye eier av Stian's tidligere Toyota mr2 Sw20 kawasaki lime green. Fantastisk bil som har hatt en fantastisk eiger. All creeds til han :) Bilen blir nok mest å se på veiene i Bergen/lindås området, men stiller selvfølgelig på en del treff fremover.

Mvh

Vegard Sandvik
 #387409  av mr2storbrua
 
Gratulerer med pen bil og velkommen på forumet :) Kan også opplyse deg om at stian kjøpte bilen av "SW20Ronny" her på forumet, i tilfelle dette ikke ble nevnt :wink:
 #387415  av vegardsandvik
 
Tusen takk, alle ! jeg storkoser meg med bilen. klarer ikke ta øynene vekk fra den. Men så vidt jeg har sett så er det sinnsykt mye bra biler her inne på forumet. gleder meg til å bli bedre kjent her inne :)
 #387417  av ArildM
 
Velkommen hit, flott med nye medlemmer :) Hold deg aktiv og du får etterhvert tilgang til prosjektdelen av forumet hvor du finner enda flere biler og prosjekter.
Ellers får du ha lykke til med ny bil, håper du tar like godt vare på den som forrige eier 8)
 #387423  av vegardsandvik
 
Takk for det! godt å høre at den er blitt tatt godt vare på :) har alltid vært opptatt av at ting må taes vare på, så bilen skal få det bra hos meg også :D
 #387425  av EXS
 
kjempe bra kjøp, en flott bil som skiller seg ut :) har tilbrakt noen timer under panseret på den bilen der når den var under SW20Ronny`s eie :wink:

har du noen videre planer for den?

Lykke til videre uansett og ikke vær sjenert på bilder.... vi liker bilder her på forumet 8)
 #387427  av inzane2012
 
EXS skrev:kjempe bra kjøp, en flott bil som skiller seg ut :) har tilbrakt noen timer under panseret på den bilen der når den var under SW20Ronny`s eie :wink:

har du noen videre planer for den?

Lykke til videre uansett og ikke vær sjenert på bilder.... vi liker bilder her på forumet 8)
under panseret ja? var det så mye å ta seg til med under panseret på en mr2 altså?? :mrgreen: :mrgreen:
 #387477  av vegardsandvik
 
hehe ! godt å høre at bilen er kjent og tatt godt vare på :)

Har ingen planer, nei. eneste er at jeg skal skjifte clutchen og trekke om setene. altså bare oppdatere bilen litt :D skal ha bilen akkrat slik som den er nå. kunne ikke tenke meg noe annet nå ihvertfall :D
 #387507  av inzane2012
 
hehe, nei skal du gjøre noe mer med bilen så det jo nesten bli en ny hellakering isåfall :)

kan og bare kjapt informere deg om at prosjekt forumet blir åpnet for deg når du når 10 innlegg her, så da står du fritt til å tråle alle mr2 prosjektene som er her :)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9