TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Lexus IS200 TTEsport (Er desverre solgt)

  • Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #406344  av Stian_mini
 
Åssen gikk det med hks fcd i går. ? Kan nok hende du må prøve den black boxen ;)
Der skal det ikke justeres noe. plug and race. ;)
 #406354  av SupraJensen
 
Stian_mini skrev:Åssen gikk det med hks fcd i går. ? Kan nok hende du må prøve den black boxen ;)
Der skal det ikke justeres noe. plug and race. ;)
Fikk fiksa FCD igår, funke vist greit, har ikke fått testa i ekstrem kulde enda, men ja jeg går nok for black boxn, skal prøve den idag eller imårra, må se hva jeg får tid til :wink: ser jo at BlackBox justere slik at bilen får mere fuel, dermed er den mere kurant vil jeg påstå :)
 #406369  av Mr_Storbrua
 
FCD gir ikke bilen mer fuel. Den bare flytter grensa på fuelcut.
 #406434  av SupraJensen
 
Mr_Storbrua skrev:FCD gir ikke bilen mer fuel. Den bare flytter grensa på fuelcut.
Jepp fant d ut etter litt info leiting, samt kordan den skulle justeres. men jeg skal prøve TTE BlackBox'n da denne gir bilen litt mere fuel pga at den sende ut et anna signal enn FCD.
 #407207  av SupraJensen
 
Har vasket og shina Lexusn i helga, og i den forbindelse ble det tatt noen nye bilder av den. håper det faller i smak 8)
Lys effekt med Tromsøbrua i bakgrunnen.
Lys effekt med Tromsøbrua i bakgrunnen.
Liten1.jpg (489.47 kiB) Vist 4931 ganger
Speilbilde
Speilbilde
Liten3.jpg (443.9 kiB) Vist 4931 ganger
Med Tromsø sentrum i bakgrunnen.
Med Tromsø sentrum i bakgrunnen.
Liten9.jpg (569.31 kiB) Vist 4931 ganger
MÃ¥ jo ha et sideprofil bilde.
MÃ¥ jo ha et sideprofil bilde.
Liten10.jpg (465.93 kiB) Vist 4931 ganger
Beklager snø på felga.
Beklager snø på felga.
Liten11.jpg (665.4 kiB) Vist 4931 ganger
Her var noen av bildene, forsetter i neste post :wink:
 #407208  av SupraJensen
 
Fortsettelse :wink:
Vidvinkel.
Vidvinkel.
Liten15fix2.jpg (510.49 kiB) Vist 4931 ganger
Litt spesielt bilde.
Litt spesielt bilde.
Liten16.jpg (486.26 kiB) Vist 4931 ganger
Eksospotte blir neste prosjekt.
Eksospotte blir neste prosjekt.
Liten17.jpg (500.67 kiB) Vist 4931 ganger
SÃ¥ har jeg leitet litt etter nye felger til bilen. her er et forslag ifra meg, kommenter og kom med forslag :wink:
Lett redigering av sommerfelger 19".
Lett redigering av sommerfelger 19".
Lexuszito.jpg (389.46 kiB) Vist 4931 ganger
 #407210  av Holger
 
Peeeent 8)

felgene passet hvertfall perfekt :D
 #407212  av SupraJensen
 
Holger skrev:Peeeent 8)

felgene passet hvertfall perfekt :D
Tusen takk :wink:

ja jeg vurderer felgene sterkt siden dem er i 8x19" men usikker på innpress :P
 #407217  av ArildM
 
Vanvittig fin den blåfargen der :) Ser strøken ut bilen din :)
 #407219  av SupraJensen
 
ArildM skrev:Vanvittig fin den blåfargen der :) Ser strøken ut bilen din :)
Tusen takk, ja fargen er meget pen 8) takk takk, man prøver så godt man kan for å holde det ved like, blir opplakkafront, TTE skjørter og bakskjørt til 1.Mai 8) men først ny HKS bakpotte :twisted:
 #407246  av harared
 
[quote="SupraJensen"]Ja da har jeg vært på jobb å fikset eksos idag :P tok meg litt tid å gjorde ting litt gjennomført, men sveisinga ble litt ugly (lenge sia jeg har sveiset noget særlig) men ønsker meg TIG apparat til jobb, så krysser fingra!(quote]

TIG is the shit. Ett tips er og bruke bakgass ved sveising av rør med TIG. Får smooth sveis på innsiden og ingen ujevnheter som hindrer flowen.
btw, Pen IS du har der, blåfargen kler den bilen.
Lykke til med felgvalg og trimingen.
Du får hilse min gamle hvis du treffer den der oppe, savner den :)
 #407262  av SupraJensen
 
harared skrev:
SupraJensen skrev:Ja da har jeg vært på jobb å fikset eksos idag :P tok meg litt tid å gjorde ting litt gjennomført, men sveisinga ble litt ugly (lenge sia jeg har sveiset noget særlig) men ønsker meg TIG apparat til jobb, så krysser fingra!(quote]

TIG is the shit. Ett tips er og bruke bakgass ved sveising av rør med TIG. Får smooth sveis på innsiden og ingen ujevnheter som hindrer flowen.
btw, Pen IS du har der, blåfargen kler den bilen.
Lykke til med felgvalg og trimingen.
Du får hilse min gamle hvis du treffer den der oppe, savner den :)
Ja sku hatt TIG, men vi har ikke på jobb, så får bare gjort det på vanlige måten, men innsia blei ganske smooth da :wink: hehe tusen takk, faktisk så såg jeg bilen din no på mandag, den kjørte forbi jobb idet vi sluttet av dagen, så bare sølvgrå med TTE frontspoiler og TTE "m3" flipp? var ivertfall fin og nedsnydd 8)

takk takk, men felgvalg er ikke enkelt.. og trimminga er det lite info på, anna enn dem som tar den helt ut me turbo, men skal nok få øket trykket etterhvert 8)
 #407312  av harared
 
Stemmer, var nok den.

Norge er jo helt feil land og trimme bil så kan vel være lurt og holde det litt diskret og tilnærmet lovlig.
Vil tro det gjør seg med pustehjelp, savnet det lille ekstra selv :)
 #407433  av SupraJensen
 
harared skrev:Stemmer, var nok den.

Norge er jo helt feil land og trimme bil så kan vel være lurt og holde det litt diskret og tilnærmet lovlig.
Vil tro det gjør seg med pustehjelp, savnet det lille ekstra selv :)
Hehe ja sant d, men jeg skal ikke ta den helt ut, jeg skal bare fiske litt på oppsettet slik at jeg har dem 210-225 hk på hjulene 8) jeg gjør det sånn at for hvergang jeg må kjøpe nye deler så blir det oppgraderte deler, slik at jeg har en unnskyldning for å gjøre dette :wink:

Har vurdert å porte toppen, men må finne folk som kan faget og vet va dem gjør! vil ikke ha noe ekstremt men en slik "fast road" løsning. tenker så på grenrør og DP + ny intercooler. påsikt et Stage1 (0.5bar) kit til kompressorn og evt bensin og ecu løsning for å få dette til å funke.
alt har dem ferdig på http://www.tdi-plc.com/catalog/parts-c- ... 4_384.html
og dem virker seriøse og at dem kan faget sitt 8)
 #407434  av 3rlend
 
virker så du bruker mye penger på bilen :)
hvorfor ikke spare for å så investere i 2jz? det er jo faktisk det råeste du kan gjøre med en is :D
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 9