TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Lexus IS200 TTEsport (Er desverre solgt)

  • Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #413236  av Holger
 
max trua 8)
 #413244  av SupraJensen
 
Holger skrev:max trua 8)
Hehe dette er bra 8) skjer litt lite akkurat for øyeblikket, har avtalt photoshoot av bilen så fremst vi får sol og pent vær her i Tromsø, så da skal dere få se bilen med alle mods som er gjort :wink:
Sliter med å velge hvem jeg skal handle RMM skjørtene ifra.. MVP eller RMM selv? kanskje noen andre har bedre priser? tenker at jetcarrier skal frakte me skuta si over dammen slik at forsendelses kostnaden blir lav. da dem koster 3000 nye i USA... :P
 #413271  av Stian_mini
 
SupraJensen skrev:
Holger skrev:max trua 8)
Hehe dette er bra 8) skjer litt lite akkurat for øyeblikket, har avtalt photoshoot av bilen så fremst vi får sol og pent vær her i Tromsø, så da skal dere få se bilen med alle mods som er gjort :wink:
Sliter med å velge hvem jeg skal handle RMM skjørtene ifra.. MVP eller RMM selv? kanskje noen andre har bedre priser? tenker at jetcarrier skal frakte me skuta si over dammen slik at forsendelses kostnaden blir lav. da dem koster 3000 nye i USA... :P



Carbon boxen venter på deg:-)
 #413339  av SupraJensen
 
Ja carbonboxen ja, vi må vel klare å få til noget snart, skal bare få alt anna færdig først, da jeg prioriterer utsende og servicer først, har 180000 service snart :lol:
Kan fortelle at jeg ble stoppet med stotefilm på framrutene, så må se om jeg river alt av eller om jeg bare kjører rundt med film bake.. har ikke bestemt meg enda. skal også se om faceliftlygtene ifra 2002-2004 er å oppdrive billig 8) ble ikke lakking og repp av front denne helga, men torsdagen så skal jeg være bynt, slik at den er ferdig senest lørdag (bruker litt tid siden jeg skal tilpasse noget små stasj i fronten.)
 #413340  av Stian_mini
 
SupraJensen skrev:Ja carbonboxen ja, vi må vel klare å få til noget snart, skal bare få alt anna færdig først, da jeg prioriterer utsende og servicer først, har 180000 service snart :lol:
Kan fortelle at jeg ble stoppet med stotefilm på framrutene, så må se om jeg river alt av eller om jeg bare kjører rundt med film bake.. har ikke bestemt meg enda. skal også se om faceliftlygtene ifra 2002-2004 er å oppdrive billig 8) ble ikke lakking og repp av front denne helga, men torsdagen så skal jeg være bynt, slik at den er ferdig senest lørdag (bruker litt tid siden jeg skal tilpasse noget små stasj i fronten.)

Såpass ja. Uheldig med onkel blå du.... Hehe.
Bare si ifra når du vil ha den.
 #413479  av SupraJensen
 
Da har man hatt en liten photoshoot av lexn me sommerfelgan 8) bildene viser også noen oppgradering av bilen :wink:
Sommerfelger på plass.
Sommerfelger på plass.
IMG_5434.jpg (654.7 kiB) Vist 6329 ganger
Båt Båt Båååt.
Båt Båt Båååt.
IMG_5386.jpg (613.48 kiB) Vist 6329 ganger
Under dette bildet blir bilen torpedert av noen måser som ikke likte besøk..
Under dette bildet blir bilen torpedert av noen måser som ikke likte besøk..
IMG_5522.jpg (776.84 kiB) Vist 6329 ganger
Fronten ;)
Fronten ;)
IMG_5589.jpg (910.1 kiB) Vist 6329 ganger
Finn en feil ;)
Finn en feil ;)
IMG_5609.jpg (603.2 kiB) Vist 6329 ganger
Slik ser bilen ut per dags dato, men kommer til å bestille sideskjørt og lakke dem samt lakke TTE bakskjørtet når lønninga kommer inn, har litt stramt budskjett ut resten av året pga av annet leketøy :P
 #413693  av SupraJensen
 
Da har man startet på litt opplakkeringe av div deler av bilen :) Har demontert TTE frontleppa, og fant ut at alle festene var knekt, og forsøkt limt fast igjen.. dette uten hell :P så jeg plastsveiset festene på plass, og slipte ned alle steinsprang og lakk som flasset av. så imorgen blir det å reparere front og bakfanger forså å lakke disse opp igjen. er endel småskader og div gamle skader som jeg skal fiske for å få bedre helhets inntrykket av bilen 8) kommer til å bygge om frontfangern og legge inn ny netting i alle hull, samt klarlakk på lyktene da disse er matte og øyelokk (muligens at disse blir redesignet) :wink: bilder kommer når jeg har fått tatt noen med kameraet :wink:

slenger med noen stemingsbilder:
Den nye TTE eksosen ;)
Den nye TTE eksosen ;)
IMG_5494.jpg (600.35 kiB) Vist 6309 ganger
TTE sport<3 skjekk lakkerte skvettlapper :D
TTE sport<3 skjekk lakkerte skvettlapper :D
IMG_5777.jpg (618.88 kiB) Vist 6309 ganger
Sideskjørter ifra RMM må bestilles snart, slik at hekkskjørtet ifra TTE kan monteres 8)
må bare finne en bra forhandler og frakt metode slik at prisene blir litt lavere :P
forslag? :)
 #413743  av ArildM
 
Kjempefin bil :)
Elsker blåfargen på disse bilene 8)
 #413953  av SupraJensen
 
Da har jeg fått gjort ferdig fronten på bilen min 8) mangler bare lite sportbilskilt, da mitt ikke passer inn i selve skiltholdern...
har også snakket med enkar på jobb, og han skal se om han ikke fant sine gamle TTE sideskjørt, så kanskje blir det full TTEline på meg 8)

Jeg har:
-Modifisert forntfangern, satt inn gitter i alle hull slik at det er match.
-Pusset ned og lakket tåkelygtene (da disse var matt og stygge).
-Polert opp hovedlygtene.
-Montert EZ-LIP.
-Laget øyelokk og montert.
litt profil.
litt profil.
Bilde0045.jpg (306.62 kiB) Vist 6283 ganger
Ny og sintere front.
Ny og sintere front.
Bilde0046.jpg (295.45 kiB) Vist 6283 ganger
Må si at jeg er fornøyd med resultatet sålangt. men er langt ifra ferdig med biln :wink:
 #413954  av SupraJensen
 
ArildM skrev:Kjempefin bil :)
Elsker blåfargen på disse bilene 8)
Takker, ja jeg synest fargen er sykt pen 8)
 #413964  av ArildM
 
EZlip tingen er jaggu meg ikke så dum, ser det er flere som bruker det nå :)
 #413983  av SupraJensen
 
ArildM skrev:EZlip tingen er jaggu meg ikke så dum, ser det er flere som bruker det nå :)
hehe ja ser d, og den er billig og lager en ok look på bilen, jeg bruker den fordi at den er med på å beslytte spoilerleppa vis man skulle være uheldig å slå nedpå, samt lage en lavere look på bilen :wink:
 #413984  av SupraJensen
 
3rlend skrev:mangler bare 2jz nå :P
hehe ja, men trur jeg nøyer meg med å bare oppgradere kompressorsiden, siden den trossalt er bruksbiln min :wink:
 #414050  av Gt-4-Ever
 
Utrulig strøken, bli bra med komplett styling. :wink:
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9