TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Lexus IS200 TTEsport (Er desverre solgt)

  • Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #409728  av sindrejl
 
SupraJensen skrev:
Stian_mini skrev:Nei nei. ikke sånn kjøring med gamle bilen da gitt ;)
Fikk du linken angående tte boksen.? Og luftfilterboksen. ?
Hehe ja skjekk racing felgan :lol: tar d pent me den, snart storservice for tur 8)
Ja fikk linken, så sindrej her på forumet sku bestille en sånn :wink:
Så den boksen, og den frister sykt masse :twisted: men må vente te over påske da jeg har endel baller i lufta no :wink:
Har bestilt og mottatt, tenkte å montere imorgen :)
 #409730  av Gt-4-Ever
 
Strøken bil! :D Ser fram til å få skrudd litt ilag me dg når delene mine kommer til Norge (begynnelsen av Mai). ;)
 #409738  av NarotiC
 
Kjipt å bli stoppa ja, men bra at dem ikkje bynte med eksosen. Har dårlig erfaring med det :lol:

Dem har hadd HB3 og HB4 bluevision på mekonomen her, men trur dem kosta 400-500 og da e det jo billigere med nytt xenon kit :wink:
 #409816  av SupraJensen
 
sindrejl skrev:
SupraJensen skrev:
Stian_mini skrev:Nei nei. ikke sånn kjøring med gamle bilen da gitt ;)
Fikk du linken angående tte boksen.? Og luftfilterboksen. ?
Hehe ja skjekk racing felgan :lol: tar d pent me den, snart storservice for tur 8)
Ja fikk linken, så sindrej her på forumet sku bestille en sånn :wink:
Så den boksen, og den frister sykt masse :twisted: men må vente te over påske da jeg har endel baller i lufta no :wink:
Har bestilt og mottatt, tenkte å montere imorgen :)
Ja hvordan ble utfallet med nyboksen? 8)
 #409817  av SupraJensen
 
Gt-4-Ever skrev:Strøken bil! :D Ser fram til å få skrudd litt ilag me dg når delene mine kommer til Norge (begynnelsen av Mai). ;)
Takk Takk, men er noen små ting som irriterer meg på den, så skal vel alltids klare å få den perfekt :wink:
Ja blir bra når vi fikser på lyktene dine :wink: men husk at vi må ha en steikovn til rådighet :wink:
 #409818  av SupraJensen
 
NarotiC skrev:Kjipt å bli stoppa ja, men bra at dem ikkje bynte med eksosen. Har dårlig erfaring med det :lol:

Dem har hadd HB3 og HB4 bluevision på mekonomen her, men trur dem kosta 400-500 og da e det jo billigere med nytt xenon kit :wink:
Ja alt som er artig og tøft er jo bare helt bortkasta her i norge, for det er ulovelig :P
Fant philips sine pærer på bilextra, så kjøpte slike for 950,- :P men trur nok ikke xenon blir montert igjæn, orker ikke mere tull med BT :P
Men vurderer å ettermontere ekte xenon med lykter osv. må bare skjekke pris og arbeid :P
 #409822  av Gt-4-Ever
 
Ang Cruisecontroll, må jo være mulig å bestille den som er til IS200 automat, ecu'en er jo lik som din og da er det vel mer eller mindre plug and play. Husker gammelcelicaen min hadde mulighet for tilkobling da jeg styrte med å koble bc'en. Men Toyota kunne selfølgelig ikke levere.
 #409850  av SupraJensen
 
Gt-4-Ever skrev:Ang Cruisecontroll, må jo være mulig å bestille den som er til IS200 automat, ecu'en er jo lik som din og da er det vel mer eller mindre plug and play. Husker gammelcelicaen min hadde mulighet for tilkobling da jeg styrte med å koble bc'en. Men Toyota kunne selfølgelig ikke levere.
Ja jeg mente også dette, men jeg mener at man må ha en styreenhet også, og den lille hendelen for at alt dette skal funke? :P
 #409857  av SupraJensen
 
Inne på ToyoDIY så finner jeg ut at på automaten så er det bare denne som har noe med AutoCruise å gjøre, men jeg mener bestemt at det skal være en styre enhet også..
http://www.toyodiy.com/parts/p_E_2001_L ... _8408.html
 #409940  av SupraJensen
 
Ja har sett den dær på en IS her i byen, men synest ikke den høre helt hjemme der, er mere ment for Supra og Celica mener jeg, med tanke på linjene på bilen :)

Har fått lakkforseglet bilen i helga, så nå er den blank å fin 8) har også skiftet olje og oljefilter idag, å skjekket kompressor reima mi: DAYCO 5PK0800 05033206 står det på den :P noen som veit hvor jeg får tak i ny?
Har også bestilt litt orginale stylings deler til interiøret idag, så venter på dette 8) skal skjekke om dem kan skaffe meg TTE eksos imårra eller om denne også er utgått :roll:
 #409941  av 2fast4u
 
SupraJensen skrev:
Har fått lakkforseglet bilen i helga, så nå er den blank å fin 8) har også skiftet olje og oljefilter idag, å skjekket kompressor reima mi: DAYCO 5PK0800 05033206 står det på den :P noen som veit hvor jeg får tak i ny?
:
Dem fleste som selger reimer burde kunne skaffe lik reim, 5PK0800 er 5 spor 800 lengde

:wink:
 #409949  av SupraJensen
 
2fast4u skrev:
SupraJensen skrev:
Har fått lakkforseglet bilen i helga, så nå er den blank å fin 8) har også skiftet olje og oljefilter idag, å skjekket kompressor reima mi: DAYCO 5PK0800 05033206 står det på den :P noen som veit hvor jeg får tak i ny?
:
Dem fleste som selger reimer burde kunne skaffe lik reim, 5PK0800 er 5 spor 800 lengde

:wink:
Ja skal se va jeg klarer å få tak i, takk for fin forklaring :wink:
 #411869  av SupraJensen
 
Da har man gjort litt div stasj med bilen siden sist. er litt sløv på oppdateringer, da jeg må skalere alle bildene jeg har tatt av bilen med kjipt mobilkamera:P
Men jeg har montert alu insteg og pedaler i Lexn no, ble meget snup 8) har steeringwheel mod og lagt om til sommerdekkene og vasket skikkeli :wink:
Har bestilt TTE eksos som også kom i dag :D dyrt :roll: så nå i skrivende stund skal jeg dra å montere eksosen 8) bilder kommer iløpet av helga da jeg skal ta meg tid til å fiske bildene i photobucket :wink:
 #413233  av SupraJensen
 
Har ikkje fotocamera til å ta bilder av bilen, men skal få hjelp av han som tok bilder av Lexn i vinterdvale, så regner med at det blir bra. beklager så masse når det gjelder bilder, men HTCen tok kveld og pcn kræsja så da ble d lite bilder..

Men nå i helga skal jeg prøve å få lakka fronten på Lexn min, skal rette opp gamle skader og skjære ut orginale gitteret for å legge inn engangsgrill i alle hull og i grillen for en clean look 8) svart eller sølv gitter?
Har også bestemt meg for sideskjørt til bilen siden TTE ikke er å oppdrive..
RMM sideskirts:
Noget slikt hadde jeg tengt det.
Noget slikt hadde jeg tengt det.
modp_0907_01+2004_lexus_is300+left_front.jpg (358.46 kiB) Vist 6186 ganger
Slik vil det se ut ifra siden, da jeg har samme frontleppe og hekkskjørt.
Slik vil det se ut ifra siden, da jeg har samme frontleppe og hekkskjørt.
modp_0907_08+2004_lexus_is300+right.jpg (717.05 kiB) Vist 6186 ganger
Så kommer EZ-lip under den orgleppa for å få den litt lavere i front.
Hva trur folket om dette?

Og disse i 8.5x19"
Zito Milano felger som vurderes til Lexn.
Zito Milano felger som vurderes til Lexn.
01_zito_milano_foran_03.jpg (129.09 kiB) Vist 6186 ganger
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9