TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • '76 Celica 2000 ST RA23

  • Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #421980  av Geir
 
Jeg har egentlig ikke ord, jeg. Denne er så vakker! For meg er det en drøm å eie en RA23 i en tilstand som dette. Ta kontakt dersom du skal selge den i fremtiden (seriøst).

Jeg takler fint mange flere bilder av denne :mrgreen:
 #422285  av Hyperdrive
 
Jeg har alltid likt Toyota Celica st200+ gt4 mye bedre enn de ulike 80 talla modellene, men disse bildene har åpnet øynene mine for at jeg må undersøke 70tallet. En fantastisk bil, jeg liker felgene.
 #422312  av Scotty
 
Roye: Er TRD vinge ikke Toysport, så du ikke får en overaskelse når du mottar :)

Hvis jeg skulle tatt motorswap på denne vil det være snakk om 1G-GTE eller 18RG. Kommer IKKE til å utføre noe 2JZ/LS1 swap. Skal beholde en viss originalitet og tidsriktig følelse med bilen. :) Har planer om å søke om å få fjernet restriksjonen som er i vognkortet etterhvert, for så å evt starte å søke om motorbytte, men det er bare kanskje.

Takk for de to siste kommentarene, alltid hyggelig å få positive tilbakemeldinger!
 #422313  av Holger
 
toymods forumet har flere ra23/ta22 med 1g-gte :) hadde vært grisefett i din bil!
 #422385  av Holger
 
David skrev:Hva med beams blacktop? :-)
+1 =)
 #422440  av inzane2012
 
nei, hadde aldri reknet med at du kom til å hive nedi en LS1 uansett :) denne er i såppas orginal stand at den fortjener en mer "orginal" motor og :)
 #422882  av Roye
 
Scotty skrev:Roye: Er TRD vinge ikke Toysport, så du ikke får en overaskelse når du mottar :)
Har ikke tenkt å bestille vinge, men andre deler fra Toysport kunne ha vært interessent :)

Scotty skrev: Har planer om å søke om å få fjernet restriksjonen som er i vognkortet etterhvert, for så å evt starte å søke om motorbytte, men det er bare kanskje.
Hvilke restriksjoner har du i vognkortet? Er bilen tatt inn på historisk grunnlag?


Får lett 150hk+ i originalmotoren også, og mere autentisk enn den blir vanskelig ;)
 #422971  av 3rlend
 
Julebrus skrev:
inzane2012 skrev:
ArildM skrev:Tror no sånt hadde vridd i stykker chassiet på bilen...
Men det finnes jo mye annet litt mer realistisk som går an å sette i bilen uten at man trenger å ødelegge bilen.
LS1 med twinturbo tror jeg skulle gått bra, mens en av di siste generasjons LS corvette motorene hadde kanskje blitt vel drøyt ja :)
Eller SRT-10 twin turbo
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
 #423036  av Holger
 
artig lesestoff i nye gatebil! :)
 #423048  av Scotty
 
Husker ikke helt i farta Roye, skal sjekke opp ;) Noe med kan kun benyttes til historiske treff, kan inne endres utseendemessig etc.

Jøss, er jeg i Gatebil? Hmm burde kanskje kjøpe da
 #423049  av Holger
 
Scotty skrev:Husker ikke helt i farta Roye, skal sjekke opp ;) Noe med kan kun benyttes til historiske treff, kan inne endres utseendemessig etc.

Jøss, er jeg i Gatebil? Hmm burde kanskje kjøpe da
ja, 2 sider :D
 #423056  av ArildM
 
Noen som gidder å scanne det? :oops:
 #423074  av Holger
 
Scotty skrev:Hæ, fant ingenting jeg? :? Det nye spesialbladet med hvite E30 M3en på forsiden?
ja :)
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7