TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Bendik's Lexus IS200

  • Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #398546  av HydroliftT17
 
Kjøpte meg en IS200 våren 2011 etter å ha lett et års tid, etter en med manuell, sort interiør og relativt lav km. Har drømt om denne siden den kom i 1999 og den skuffer ikke :D
Fantastisk bil å kjøre, jeg er kjempe fornøyd.



Når jeg fikk den så den slik ut:
Bilde
Bilde

Tideligere eier dro til Lexus å bytta inn 17 tumm sport felgene, da han mente det var så stivt å kjøre med :?
Men takket være en hyggelig handel med borkri her på forumet ser bilen nå slik ut:
Bilde
Bilde

Har satt i gule tåkelamper... litt harry? lurer på å sette in orginal lampene med gule pærer i stede.

På fritiden driver jeg mye med radiostyrte biler, og serlig da Tamiya biler, og siden Tamiya lagde IS200 rundt mileniumsskiftet, er det vel ikke noen overraskelse at jeg har en sånn en også:

Bilde
Bilde
Bilde
Sist redigert av HydroliftT17 den 20 aug 2012 11:43, redigert 2 ganger totalt.
 #398547  av Julebrus
 
Grattis, ser veldig strøken ut :mrgreen:

Pluttselig svømmer det over av IS200 her inne :P
 #401034  av SupraJensen
 
Må si at d gjorde seg mye med nye lygter og felger 8) du burde bare få senket den slik at den for det stucket bilen fortjener :wink:
 #401300  av HydroliftT17
 
TTE senke fjører ligger i kjellern alt, skal på til våren,
Senter kopper til felgene kom jeg også over her..

Har tatt av igjen di gule lampene, ser litt kårny ut når det er det eneste som er gjort med bilen :P hehe....

Men... har satt i gule PIAA pærer i de orginale tåkelampene, og PIAA lagde også 5W park-pærer som var gule... så lyser bra gult når en sniker på stripa om kvelden :wink:
 #413234  av HydroliftT17
 
Liten vår oppdatering da.
Vært hos Biltilsynet i dag og vist frem senkefjører,
og det gikk jo veldig bra, kjempe hyggelig kontrollør. :P

Har satt på:
TTE 30mm senkefjører
Altezza grill
TRD Quick Shift
HKS Silent Hi-Power eksos (bakerste potta)
Kort OEM antenne
Midt armlene fra en IS300

Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Lyden fra eksosen er helt perfekt, litt dypere på tomgang og litt mere "snærr" når man tråkker på, uten å bråke spessielt mye. men har fått noe pepper fra kompiser som synes den er litt stor og hører hjemme på en 500hk Supra... :lol: (hadde den bråka myyye kunne jeg kansje vært litt enig),
Bilde
Mmmm Japseloff
 #413308  av GhostRider88
 
Strøken IS200 du har der! Helt perfekt i mine øyne og må si at jeg liker de gule tåkelysene ;)

Driver selv med modellbiler (Nitro/modeller) å fikk selv lyst til å skaffe meg en mr2 modellbil, slik du har gjort med din modell av IS200. 8)
 #413310  av HydroliftT17
 
Takk for det, jeg liker gule lys på biler. Må være noe av det eneste possitive som har kommet fra den franske bil industrien :lol: dessuten er det greit å skille seg litt ut nå som alle skal ha blå/hvite lys... har gule PIAA pærer nå i park, tåke og fjernlys
Kansje jeg må sette på igjen de gule lampehusa :roll: det var noe ebay greier og oste ikke akkurat kvalitet, blei fukt i dem etter vask... kansje litt silikon rundt kantene hjelper.

GhostRider88, du vet at ABC Hobby lager 1:10 scala(190mm) MR2 karoseri 8)
ABC karoseriene pleier å være fine i finishen:
http://www.ebay.com/itm/66087-ABC-Hobby ... 519fbcda17
(Har handlet masse fra han selgern)
(de lager også første gen. MR2 men det er såkalt M-chassi størrelse)
 #413311  av GhostRider88
 
HydroliftT17 skrev:Takk for det, jeg liker gule lys på biler. Må være noe av det eneste possitive som har kommet fra den franske bil industrien :lol: dessuten er det greit å skille seg litt ut nå som alle skal ha blå/hvite lys... har gule PIAA pærer nå i park, tåke og fjernlys
Kansje jeg må sette på igjen de gule lampehusa :roll: det var noe ebay greier og oste ikke akkurat kvalitet, blei fukt i dem etter vask... kansje litt silikon rundt kantene hjelper.

GhostRider88, du vet at ABC Hobby lager 1:10 scala(190mm) MR2 karoseri 8)
ABC karoseriene pleier å være fine i finishen:
http://www.ebay.com/itm/66087-ABC-Hobby ... 519fbcda17
(Har handlet masse fra han selgern)
(de lager også første gen. MR2 men det er såkalt M-chassi størrelse)
"Gult er kult" :wink:

Tusen takk for linken! Blir nok en modellbil på meg også og den skal i så tilfelle få hedersplass i MR.2 _ 8)