TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Nybil: 2011 Toyota Auris Kuro S

  • Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #399021  av 94CelicaGT
 
Da ble Helt ny bil hentet hos forhandler i dag.

1.4 D4D med 6-trinns manuell kasse (of course)
Kuro S-pakke(sportsunderstell,sportsinteriør,mørke lykter,takspoiler, 17" originale alu osv + litt ekstra dill å dall :P

Storfornøyd etter de første mila å gleder meg til å finne masse snacks til våren. Bilen har sportsunderstell,men langt ifra lav,så blir innkjøpt noe senk etter vintern samt chip å noen større felger. Mulig hvite felger http://www.martins.no/images/articles/6 ... ht-Blu.jpg

Noen som har tips om chip til disse? Skal Ikke ha noe boks som fucker opp alt :P
Vedlegg
DSC_0389.jpg
DSC_0389.jpg (863.83 kiB) Vist 5991 ganger
DSC_0396.jpg
DSC_0396.jpg (1.05 MiB) Vist 5991 ganger
DSC_0394.jpg
DSC_0394.jpg (974.58 kiB) Vist 5991 ganger
DSC_0395.jpg
DSC_0395.jpg (1.37 MiB) Vist 5991 ganger
 #399031  av McLarren
 
Auris er bare rålekker i den fargen etter min mening :D
Har kjørt en Kuro S selv før, lå som limt på veien i forhold til min egen bil :)
 #399033  av 94CelicaGT
 
Ja fargen er hæærlig 8)

overraskende godt veigrep ja :) 225-dekk originalt hjelper på litt i svingene også :P
 #399171  av inzane2012
 
veldig stilig farge på den bilen ja! :) må legge ut flere bilder av den :)
Personlig er jeg ikke så veldig glad i fronten på facelift'n, heller ikke plasseringa av refleksen på bakfangeren :) men at den sitter godt på veien tviler jeg ikke på, syns 08 aurisen jeg hadde satt veldig bra på veien, og med oppgradert understell og litt breiere dekk hadde den vert supert... kanon bil som jeg syns var litt synd at jeg måtte selge...
 #399215  av McLarren
 
Litt enig jeg og, men synes den spoiler'n og baklykta gjør facelift modellen bedre enn den gamle, men uansett så er Kuro S tøff til å være en, ja.. Auris. :D
 #399282  av Anders gullstein
 
Grattis med ny bil Rolf Marius! Har akkurat vært på Autoservice og handlet meg en 06 Avensis selv faktisk. Bestilte du den, eller hadde de den i utstillinga?
 #399532  av 94CelicaGT
 
Takk Anders! :)

Ja bestilte den av de. Det stod en i Norge som akkurat var kommet så jeg slapp å vente i flere mnd. Fikk den på 10 dager.

Blir en samtale emd Radni om Helhvite felger + at den sikkert blir lagt ned noen cm ekstra.

er 225/45-17" originalt så er litt av en klegg i svingene.

kommer flere bilder når det er vær til det..
 #399554  av ErikG
 
Veit Bamsemoms her på forumet har TUV godkjente coilovere til salgs for en billig penge. K&W