TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Bilde av medlemmenes bil(er)!

  • Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #404678  av toysupra
 
Det er grom bil uansett om de ikke trur på, har såvidt vert borti en slik i 2009. jeg ønsker meg en slik en dag for og si det sånn, herlig bil å kjøre og går godt. :))) koos deg med den:)
 #404689  av ArildM
 
Tror deg jeg nå ja. Digg bil :D
 #404691  av Ron
 
ø.f skrev:Vanskelig for enkelte å skjønne at noen kan eie en R35?
Har ikke noe jeg føler å måtte bevise, men den var i GATEBIL i sommer for dem som har det liggende(tror det var juni-utgaven).
Her er et dårlig bilde fra japsetreffet av noen av mine biler, GTRèn står i bakgrunnen for en gang skyld :D
Å fytti, du har no værtfall drømmebilen min :D
 #405035  av pirkka
 
Legger noen bilder jeg og :D
Vedlegg
LC 2009 mod.
LC 2009 mod.
HPIM4811.JPG (641.88 kiB) Vist 6089 ganger
Supra
Supra
_MG_0796_2signatur[1].JPG (567.3 kiB) Vist 6089 ganger
MR2 Solgt
MR2 Solgt
HPIM4825.JPG (578.55 kiB) Vist 6089 ganger
LC 2005 mod. Solgt
LC 2005 mod. Solgt
HPIM4699.JPG (33.39 kiB) Vist 6089 ganger
LJ70 1985 mod.Solgt
LJ70 1985 mod.Solgt
HPIM4641.JPG (46.19 kiB) Vist 6089 ganger
 #405037  av Ocean Walley
 
Den MR2'n din Pirkka, eier jeg nå. Skal bli banebil av karosseriet. alt annet skal kastes/selges. Utrolig stygg farge på inetriøret :lol:
Ellers så har jeg også handlet av Japanese Cars, som jeg ser du også har gjort :)
 #405039  av pirkka
 
Nei ikke veldig pen farge :DFik billig da jeg kjøpte den.Supra kjøpte jeg fra Skien og MR2 gik som innbytte :D
 #405040  av celicat23
 
ø.f skrev:Vanskelig for enkelte å skjønne at noen kan eie en R35?
Har ikke noe jeg føler å måtte bevise, men den var i GATEBIL i sommer for dem som har det liggende(tror det var juni-utgaven).
Her er et dårlig bilde fra japsetreffet av noen av mine biler, GTRèn står i bakgrunnen for en gang skyld :D
Er det den samme jeg tok bilde av på raceunivers sitt treff i 2010?

 #405095  av Julebrus
 
Finnes det slike biler i Norge på skilter :shock:, hadde aldri betalt staten så mye penger i avgifter selv om jeg var Røkke :mrgreen:

Kult skilt nummer 8)
 #405096  av celicat23
 
Skiltnummeret er fake, jeg legger aldri ut bilder med riktig registreringsnummer. Vil ikke at bildene mine skal være oppslagsverk for utenlandsk pakk som kommer hit for å stjele alt som rører seg.
 #405108  av Iceman22
 
Noen bilder fra far/sønn toyota entusiast bilpark :)

AE86 prosjektbil, med Honda S2000 motor iløpet av året + hellakering ++:




Carina med bakhjulstrekk, verdens råeste vinterbil:



Celicaen som det har gått mest tid i:



Celica/Carina :)



Ungdomskjørte MR2 prosjektbiler med havarerte motorer som nå er overhalt i 100% god stand, MR2 turbo delebil til prosjekt, og Celica 7GEN prosjekt med 2ZZ-GE 190HK



Nissan Skyline banebil (blir erstattet av AE86 i år)
 #405119  av ArildM
 
Digg :D Godt å høre at noen tar hånd om biler med havarert motor :)
 #405130  av Julebrus
 
celicat23 skrev:Skiltnummeret er fake, jeg legger aldri ut bilder med riktig registreringsnummer. Vil ikke at bildene mine skal være oppslagsverk for utenlandsk pakk som kommer hit for å stjele alt som rører seg.

:lol: :lol:
 #405131  av Ã¸.f
 
hei.
Nei det er det nok ikke. Er nok gunmetal metalic(KAD) på den du viste bilde av. Jeg har titanium metalic(KAC). KAC ble kun levert på 2009modellen,av alle som ble solgt var det ca.5-6% som ble levert med KAC :-)
Takker for alle fine kommentarer :D
celicat23 skrev:
ø.f skrev:Vanskelig for enkelte å skjønne at noen kan eie en R35?
Har ikke noe jeg føler å måtte bevise, men den var i GATEBIL i sommer for dem som har det liggende(tror det var juni-utgaven).
Her er et dårlig bilde fra japsetreffet av noen av mine biler, GTRèn står i bakgrunnen for en gang skyld :D
Er det den samme jeg tok bilde av på raceunivers sitt treff i 2010?
 #405132  av FT86
 
trur på deg nå jeg også :)

ville bytta høyre ballestein for en R35 :D

kan du lage en show and shine tråd om den f.eks? vil se flere bilder av beistet :P
 #405137  av McLarren
 
celicat23 skrev:Skiltnummeret er fake, jeg legger aldri ut bilder med riktig registreringsnummer. Vil ikke at bildene mine skal være oppslagsverk for utenlandsk pakk som kommer hit for å stjele alt som rører seg.
Bra noen tar det på den måten! :D

Skiltnumret du "redigerte" til hører faktisk til en bil, en brun 2010 modell Honda CR-V. :lol: