TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • 2012 Avensis white & black project

  • Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #404951  av 94CelicaGT
 
Da er ny bil bestilt..igjen! :P

Dette blir en Pure White Avensis sedan Advance med busInesspakke. 17" (til vinter, da 19" eller 20" til sommer) Bi-xenon,LED og AFS. Toyota touch & go med navi,ryggekamera, bluetooth mm.

Ruter skal tones og bilen skal ned noen cm til våren 8)

Gleder meg allerede som en unge! 8)

Lanseres i Norge 25.januar å jeg får min allerede 7.feb etter planen! Wohoooo! :D

Bilder kommer selvfølgelig! :)
Sist redigert av 94CelicaGT den 16 mai 2012 00:06, redigert 3 ganger totalt.
 #404952  av McLarren
 
Hvilken motor da? :D

Er ikke ofte noen kjøper sedan. :lol:
 #404953  av 94CelicaGT
 
Nei blir bare 1.6 bensin denne gangen. Leketøy med motor er innkjøpt til sommern utenom.

Tenker ettermarked når 95% kjøper stasjonsvgon..Lettere å selge i ettertid ;)
 #404965  av ErikG
 
Grattis med ny bil. Så fort du får din.... Min kommer ikke før mars og jeg bestilte i desember... Virker ikke som det kommer noe Toyota motorsport kvit til denne versjonen desverre. 1,6 fungerer ba det. Har det på den jeg har nå og har ikke hatt noe problemer og den går greit nok til å brukes til en hverdags bil.
 #404973  av 94CelicaGT
 
Ja de sa først mars til meg å, men visste seg at jeg fikk den allerede ut i februar :)

Får ta toning av alle ruter,senk og felg i første omgang så er det vel mulig at det kommer noe skikkelig plast fra seriøse aktører om en stund.
 #404980  av Fred
 
1.6 fungerer helt greit til vanlig, men ikke noe særlig hvis man skal ha noe bak... Kjørte 40 mil med 1400 kg campingvogn i sommer. Ferie på tredje gear og 1,35l i snittforbruk ;-)
 #404982  av 94CelicaGT
 
DAB ja Erik. Har en kompis som bor i Tokyo som er satt på saken..men ingen krise om det ikke flyter over med plastikk. Skal bli mest mulig clean.

Fred: Ikke bestilt for å dra noe som helst annet enn meg selv og guttungen for det meste :)
Dette blir en kosebil først og fremst. Så blir det vel å snuse litt på GT86 i juni OM viking-lotto`n slår inn :lol:
 #405023  av ErikG
 
Hos oss har alle selgerne blitt anbefalt å selge med dab, men om du får det til på annet vis er det jo gull. Sjekket i dag og min kommer 30. Jan.
 #405027  av 94CelicaGT
 
blir spennende å se fargen på din. Så fargeprøve, men er ikke dristig nok til å teste ut jeg :P
 #406234  av 94CelicaGT
 
Da har bilen kommet på veien endelig :)

Nå er det noe tøffe sommerhjul, toning av alle ruter samt litt senk som er planen for våren 8)
Vedlegg
avensis1.jpg
avensis1.jpg (653.37 kiB) Vist 8065 ganger
avensis2.jpg
avensis2.jpg (890.14 kiB) Vist 8065 ganger
avensis3.jpg
avensis3.jpg (623.97 kiB) Vist 8065 ganger
avensis4.jpg
avensis4.jpg (604.03 kiB) Vist 8065 ganger
Sist redigert av 94CelicaGT den 30 mar 2012 18:45, redigert 1 gang totalt.
 #406245  av 94CelicaGT
 
får vel et problem når jeg setter inn bilen for montering å de ser at de er kappa forran vil jeg tro. Skal ha for felgene da? strøkne? tilstand på dekk? Har en kompis som driver Tevodekk, så får Gode priser til ham, men usikker på hva jeg vil ha enda
 #406246  av mr292
 
åjj, det var kjapt må jeg si. før leveringstid :o
skal du på med noe krom detaljer? selv synes jeg i hvertfall det blir fint med de på, spesielt front "Pakken" rundt "nedre grill" i fanger.

kappa foran? senkinga er ikke noe problem, toyota sier ikke noe på det.
 #406247  av 94CelicaGT
 
Ja overraskende kjapt. Bestilte 9.jan. Så 3 uker skal man ikke si noe på :p

Er mye mulig at det blir både det ene å det andre etter hvert :)

Vet ikke om de på toyota sier noe på det..kjenner en som jobber der så må forhøre meg litt utenom arb.tid