TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • 2012 Avensis white & black project

  • Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #406249  av mr292
 
jobber selv på toyota, som mekaniker, har vært borti flere biler som har vært senka, både ct200 og avensis. av sorter med garanti. vi sier ikke noe på det. men om du har "jalla" opsett, med f.eks coilovere som ikke passer helt, og f.eks ødelegger lenkearmen, så får du nok ikke ny lenke arm på garantien.
altså selv om bilen er uoriginal, så blir ikke garantien "ugyldig" bare om ting er ødelagt og "selvgjort" får du det ikke dekkt.
 #406510  av Anders gullstein
 
Jøss, den så ikke værst ut. Pen farge også ;)

1,6´n tror jeg er bra, er jo tross alt 132 hk i den. Bare piske den litt mer under hard akselerasjon. Fordelen er jo at den går stille og rolig. Merker ikke noe til det under normal kjøring ihvertfall.
 #406693  av ErikG
 
Felgene er ikke 100% strøkne. Ville lakkert opp den hvite kanten. Ellers er de bra. Dekkene er utslitt. Ny pris i Norge ca 20. Du kan få dem for 8.
 #406898  av 94CelicaGT
 
Jepp..skal vurdere felgene Erik..men er det virkelig ikke kommet senk til den hos Toyota? :?

var innom i dag å de sa at det ikke er kommet noe senkesett for salg enda å at det fra 11mod ikke passet pga nye dempere etc?
 #406899  av 94CelicaGT
 
Anders gullstein skrev:Jøss, den så ikke værst ut. Pen farge også ;)

1,6´n tror jeg er bra, er jo tross alt 132 hk i den. Bare piske den litt mer under hard akselerasjon. Fordelen er jo at den går stille og rolig. Merker ikke noe til det under normal kjøring ihvertfall.
fin farge ja Anders ;)

Motor`n er helt grei den. Stille og behagelig :)
 #406923  av McLarren
 
94CelicaGT skrev:Jepp..skal vurdere felgene Erik..men er det virkelig ikke kommet senk til den hos Toyota? :?

var innom i dag å de sa at det ikke er kommet noe senkesett for salg enda å at det fra 11mod ikke passet pga nye dempere etc?
Stussa litt når jeg leste dette, men finner det ikke på lista over utstyr til den jeg heller. Får håpe det dukker opp noe etterhvert. :)
 #406983  av ErikG
 
94CelicaGT skrev:Jepp..skal vurdere felgene Erik..men er det virkelig ikke kommet senk til den hos Toyota? :?

var innom i dag å de sa at det ikke er kommet noe senkesett for salg enda å at det fra 11mod ikke passet pga nye dempere etc?
Hmm, det har jeg faktisk ikke sjekket. Skal prøve å montere fra før facelift, de jeg hadde på den hvite neste onsdag så får se om det passer. Regner med det passer.
 #406993  av @lpher
 
ErikG skrev:Hos oss har alle selgerne blitt anbefalt å selge med dab, men om du får det til på annet vis er det jo gull. Sjekket i dag og min kommer 30. Jan.
Har Toyotas originale DAB-modul støtte for DAB+ da?
 #407121  av 94CelicaGT
 
@lpher skrev:
94CelicaGT skrev:Da har bilen kommet på veien endelig :)

Nå er det sorte 20", toning av alle ruter samt litt senk som er planen for våren 8)
Nice, grattis :)
takk takk 8)
 #407122  av 94CelicaGT
 
ErikG skrev:
94CelicaGT skrev:Jepp..skal vurdere felgene Erik..men er det virkelig ikke kommet senk til den hos Toyota? :?

var innom i dag å de sa at det ikke er kommet noe senkesett for salg enda å at det fra 11mod ikke passet pga nye dempere etc?
Hmm, det har jeg faktisk ikke sjekket. Skal prøve å montere fra før facelift, de jeg hadde på den hvite neste onsdag så får se om det passer. Regner med det passer.
skrik ut om de passer eller om det må "modifiseres"
 #407519  av 94CelicaGT
 
ErikG skrev:Montert senkinga i dag, ble 5cm lavere foran og bak. Passet perfekt.
5cm? Kappa fjærene fra den gamle eller? 8)
 #410027  av 94CelicaGT
 
Da er endelig felger og senk bestilt. Bare vente på at påska skal bli ferdig..samt den hvite dritten som plutselig fant veien her forsvinner :P