TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • 2012 Avensis white & black project

  • Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #410052  av ErikG
 
Hvordan senk og felger endte du på?
 #410078  av 94CelicaGT
 
35mm H&R i første omgang så får jeg se hvordan det blir. Fikk jo bare LITT lyst på luft jeg å nå da! :P
Er vel ikke sjans å få det godkjent?

Dotz Tupac, men ikke større enn 18". Jævla kukete innpress som gjør valgmulighetene små i store dimensjoner..men får se hvordan det blir når alt blir ferdig (foliering etc) Bilde
 #410093  av ErikG
 
FÃ¥r nok ikke luft godkjent nei...
Vurderte de Tupac felgene selv en stund, men da i 20''. Tror det kan bli tøft, men 18'' blir smått....
 #410099  av sindrejl
 
ErikG skrev:FÃ¥r nok ikke luft godkjent nei...
Vurderte de Tupac felgene selv en stund, men da i 20''. Tror det kan bli tøft, men 18'' blir smått....
Jeg har hatt Tupac felgene, fikk en kraftig bulk i en felg, uten noen spesiell årsak, etter 2 ukers bruk. Fått høre ifra flere hold at Dotz felger tåler generelt litt lite, men kan ikke gå god for den informasjonen.

Satser på at de blir fine på bilen din da, så får vi håpe at den "hvite dritten" som plutselig kom i enorme mengder forsvinner over påske! :)
 #410438  av 94CelicaGT
 
sindrejl skrev:
ErikG skrev:FÃ¥r nok ikke luft godkjent nei...
Vurderte de Tupac felgene selv en stund, men da i 20''. Tror det kan bli tøft, men 18'' blir smått....
Jeg har hatt Tupac felgene, fikk en kraftig bulk i en felg, uten noen spesiell årsak, etter 2 ukers bruk. Fått høre ifra flere hold at Dotz felger tåler generelt litt lite, men kan ikke gå god for den informasjonen.

Satser på at de blir fine på bilen din da, så får vi håpe at den "hvite dritten" som plutselig kom i enorme mengder forsvinner over påske! :)
Den "hvite dritten" er på vei bort..abre å vente på forsinket senkesett OG felger så får vi se :P
 #410876  av ErikG
 
94CelicaGT skrev:35mm H&R i første omgang så får jeg se hvordan det blir. Fikk jo bare LITT lyst på luft jeg å nå da! :P
Er vel ikke sjans å få det godkjent?

Dotz Tupac, men ikke større enn 18". Jævla kukete innpress som gjør valgmulighetene små i store dimensjoner..men får se hvordan det blir når alt blir ferdig (foliering etc) Bilde
Hvordan foliering er det du har tenkt på?
 #410961  av 94CelicaGT
 
Skal teste ut litt diverse for å se hva som passer best. I første omgang enten matt eller blanksvart på taket.

Kompis som driver http://swgnorge.no/ Så får gode dealer med ham på folie og film.
 #411877  av 94CelicaGT
 
Da er felger kommet på. Time for senk er bestilt hos toyota om 1 uke! 8)
Vedlegg
DSC_1092.JPG
DSC_1092.JPG (963.14 kiB) Vist 6799 ganger
 #412088  av 94CelicaGT
 
Blanksvart folie på tak samt tonet bakrute for en "helhetslook" gjennomført for 30min siden. Ble Veldig bra! Time for senk førstkommende tirsdag før shine og skikkelige bilder! *Spent* 8)
 #412092  av 94CelicaGT
 
En liten teaser 8)
Vedlegg
IMG_0379.JPG
IMG_0379.JPG (575.63 kiB) Vist 6725 ganger
IMG_0382.JPG
IMG_0382.JPG (458 kiB) Vist 6724 ganger
IMG_0383.JPG
IMG_0383.JPG (486.79 kiB) Vist 6722 ganger
 #412097  av Holger
 
oioi, drit fett 8)
 #412099  av 94CelicaGT
 
Spent på senkinga over helga. Etter det er det bare noen småjusteringer før den skal være klar for sesongen 8)
 #412133  av ErikG
 
Ble kult!! Du har ikke vurdert å legge folie på frontlampene dine også?