TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Ft86's Carina 1995

  • Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #415413  av FT86
 
Hei.
Jeg får lagen en liten tråd om det nye beistet :P Det er en Toyota Carina 1,6. 1995 mod som har rullet 152000 km :) har gjort litt med den siden jeg fikk den:

Kicker 2x12" subwoofer
ny spiller
forsterkere
6x9 i hattehylla
6" foran i døra
Ts-ogn.no effekter
hardcore eksos stuss
kasta takboksen til helvette.

:)

Har lyst på nye felger til den, men sparer til nytt leketøy så kan ikke kjøpe alt for mye drit :)

Slik så den ut når jeg fikk den:
Uten navnererer.jpg
Uten navnererer.jpg (404.23 kiB) Vist 4441 ganger
og nå :)







En av verdens vakreste girstenger, eeehh nooo.



skal ta bilder av subben en dag også :)
 #415535  av FT86
 


Da har jeg blitt sponset av EZ-Lip! har planer om å gjøre litt småting med bilen (kosmetisk)

Har også kjøpt ny regreim og reimstrammer, skal prøve å få dette montert i løpet av kort tid.

Her er litt flere bilder av bilen slik den er nå :







Hadde vært greit med noen andre rims :S
 #415557  av GhostRider88
 
Blir jo meget bra det her! carina er en meget kurant bil og har vokst opp i en carina stasjonsvogn og er gode biler :) Personbil utgaven er dog finere kosmetisk :)

Blir spennende å se på hva du får ut av EZ-LIP. Kanskje vi kan komme med tips til hverandre, på ulike custom måter å bruke denne leppa på. Er jo meget anvenlig og har selv laget meg add-ons til min mr2 i greddy style.
 #415828  av FT86
 
Fikk pruta meg til nye rims i dag :) hvis ikke de ser heeelt for jævelige ut så kjøper jeg disse i morgen for 1000 kr. (kanskje mindre!)
http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=36110438

 #415904  av FT86
 






nye felger :)


hvem stemmer for svart? :)
 #415909  av ArildM
 
Liker vanligvis ikke svarte felger, men på denne kan det bli litt kult :) Gratulerer med nyfelger :D
 #417110  av FT86
 
Her er bilder av bilen med ez-lip :) Merkelig nok så ser det bedre ut nå (3 uker eller noe siden bildene ble tatt :) Har ikke fått tak i noen billige dekk til 17" ennå :( er ute etter 205/40/17 hvis noen har så skrik ut :P







Kjøpt litt små snacks til carina i natt/kveld :)
blant annet http://www.ebay.com/itm/280941570229?ss ... 1426.l2649
sotefilm til baklyktene :) konsta ingenting så får se hvordan det blir :P

http://www.ebay.com/itm/180901566592?ss ... 1497.l2649
 #417113  av GhostRider88
 
Looking good 8) Hadde vært artig å se hvordan det hadde blitt med EZ-Side skirts på carinaen ;)
Ã… ikke minst ducktail :D

Måtte le når jeg så de nye dekalene :lol: style og humor på bil er en god kombi. :mrgreen:
 #417130  av FT86
 
Bra at du lo :P det som er meninga :)

Jeg har ikke mer ez-lip, ellers hadde det blitt ducktail :P
 #417133  av GhostRider88
 
FT86 skrev:Bra at du lo :P det som er meninga :)

Jeg har ikke mer ez-lip, ellers hadde det blitt ducktail :P
Send en mail med forespørsel om du kan få tilsendt det mot at du sender de bilder av resultatet. Får gratis når jeg spør om dette selv ;)

Hjelper også om du skriver hva du tenker å gjøre, siden de liker nye måter en kan anvende EZ-LIP'en på.