TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Holger's IS200 Sport TTE "blueberry"

  • Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #416325  av Holger
 
blir nokk å få i en ekstra luke å sveise igjen hullene :)
 #416672  av Holger
 
Sperre diff er på vei, og jeg har sent mail om JUN svinghjul :)
tåkelyktene på bakluka blir sveisa igjen, men kanskje jeg vil ha en ekstra luke å gjøre det på, sån i tilfelle :P
 #417176  av HydroliftT17
 
Ã…ssen diff har du bestilt(merke)? hvor bestilte du den?
 #417205  av Holger
 
Diffen skal monters i høst, eller i vinter :)

Det er en Truetrac diff som jeg bytta til meg av toyparts, selve klumpen bare så må jo flytte over kronhjul osv..
 #417842  av Holger
 
Da er felgene på plass, mangler senk og soting av ruter så begynner den å bli som jeg vil ha den :)

Felgene heter Zumbo Yoko, F859 med Gunmetal farge. 8,5x18 foran ET30 og 9,5x18 bak ET35. Kjøpt hos tempe dekkservice i Trondheim, anbefaler alle til å ta en titt innom tempe dekk om dere vil ha felger, god service og Sindre er en kjempe trivelig kar :D





bedre bilder kommer når bilen er senket+++ Noen som kan anbefale coilovers som man får godkjent?

hjulbuene bak er valset helt inn, venter på lakkering av hjulbuer så derfor det ser litt stygt ut på den siste bildet :) Ble valset med proft verktøy og gjort på riktig måte for best mulig resultat.
 #417847  av ArildM
 
Nice, blir konge når du får senket den nå 8)
 #417894  av Holger
 
finner mange senkesett, men de er ikke tuv godkjente... noen som vet?
 #417915  av NarotiC
 
Se der ja, fin dim og innpress på felger ja 8)

Blir nice når du får senka den ett par hakk :wink:


Er vell kun KW og TTE som har tuv godkjente coilovers til is200 etter det jeg fant ut.
 #417981  av Holger
 
tror jeg driter i tuv godkjenning jeg gitt... blir bestilt br racing v1 coilovers om sider nå :)