TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Geirs Lexus CT 200h

  • Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #418089  av Geir
 
Hei!

Hadde nesten glemt dette forumet, jeg! Har ikke vært her inne siden jeg sa jeg hadde bestilt CT-en, og nå har jeg hatt den i et år. Limer rett og slett bare inn et innlegg fra et annet forum for å spare tid :)


Jadda!!

På torsdag var den store dagen her, og jeg stod opp 0600 for å sette meg på toget til Oslo S. Medbrakt hadde jeg kake til selgeren som takk for svært bra oppfølging de fem månedene jeg har ventet. Tro meg...jeg har ikke vært en kunde som har klart å forholde meg stille og rolig de fem månedene som har gått. Her skulle både det ene og det andre dobbeltsjekkes og dobbeltbekreftes underveis...

Kaken så slik ut, og teksten beskrev de fem månedene jeg ventet på en god måte;



Da jeg kom til Lexus Oslo ble jeg møtt av følgende;

Bilde

Dette er jo himmelen for en hjernevasket kar som meg. Jeg fikk gå rundt i et par minutter og snoke før selgeren tok meg i mot. Kaken falt så absolutt i smak, og bilde av denne ble presentert på Lexus Norge sine Facebooksider samme kveld. Artig!

Etter en kort prat ble jeg geleidet inn i "Hand over room". Her fikk jeg en gjennomgang av bilen som både selger og jeg egentlig visste at jeg ikke trang, men det ble gjort allikevel. Rutine er viktig, for da glemmes jo ikke detaljene. I tillegg til bil fikk jeg en flott og forholdsvis dyr klokke med en veldig diskrét Lexuslogo. Kan man be om mer?

Jeg husker jeg så etter bilen da jeg kom inn på parkeringsplassen, men da jeg kom inn på "Hand over room" skjønte jeg hvorfor jeg ikke fant den. Dere kan jo se selv;

Bilde

Jeg har aldri handlet bil før hvor overrekkelsen har vært så profesjonell og verdig en "stor dag". Ja, jeg har hatt to Lexuser tidligere, men etter å ha importert disse selv har jeg ikke fått dem på samme måte som dette. Dette er helt klart noe som gir det lille ekstra og som skaper lojalitet!

Jeg har siden jeg fikk bilen kjørt ca 330 km, og hittil har jeg 0,48 l/mil med mye bykjøring i bakkebyen Larvik. Det er godkjent, og jeg skal nok få den under 0,4 når jobbkjøringen tar over.

Avslutter til slutt med et bilde hvor bilen har kommet frem til sitt nye hjem;

Bilde
Sist redigert av Geir den 05 sep 2012 09:12, redigert 2 ganger totalt.
 #418090  av Geir
 
For noen uker siden fikk jeg godkjent senking i vognkort, samt fått kjøpt inn nye sko. Jeg ble veldig fornøyd :D

Her er jeg inne i hallen under godkjenningen:

Bilde

Her er det litt kosebilder etter godkjenningen:

Bilde

Bilde

Bilde
 #418092  av ArildM
 
Meeeget pent :D
 #418118  av mr2storbrua
 
Se det ja, husker jeg så den kaken på facebook :)

Håper å snart bestille en bil derfra selv faktisk, har vært inne og prøvekjørt og førsteinntrykket av hele opplevelsen var veldig bra. Når jeg gikk ut av min egen bil ble jeg nesten litt "overwhelmed" (i mangel av et bedre norsk ord), var fullt av lekre Lexus overalt på parkeringsplassen og inne i butikken. Var vel omtrent som en liten unge i godtebutikken :lol:
 #418128  av ArildM
 
http://no.thefreedictionary.com/overvelde

overvelde
verb trans. overvelde ( v1) ['oːʋəɾʋeldə] gjøre målløs, imponere
Sangen overveldet publikum.
adj. overveldende ['oːʋəɾʋeldənə] ( a3) overraskende stor, enorm
et overveldende flertall
:mrgreen:
 #418200  av ArildM
 
OT: Skal ikke skryte av at jeg er bedre selv noen ganger.
Går rundt og tenker på hva den norske varianten av masse ord er innimellom. Skulle tro man hadde engelsk som morsmål av og til :lol:
 #418845  av Julebrus
 
Hadde en slik etter meg på noen svingete veier ved Siljan, han klarte ikke å følge med min IS200 :D :D
 #418858  av Geir
 
Julebrus skrev:Hadde en slik etter meg på noen svingete veier ved Siljan, han klarte ikke å følge med min IS200 :D :D
Høres ut som en pingle det der. Jeg har hatt mye moro med Corollaen på de veiene der :D

Nei, strengt tatt burde han jo aldri klart å holde ræva di. En sekser med 155 hk bør ikke ha noe problemer med en fire syl 1.8 l!
 #419771  av Aginai
 
Steike!!! Den ser jo nyere ut enn en ny bil gjør!!! :P Haha!
Utrolig bra!! :D