TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Supra MkIV

  • Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #420656  av 3rlend
 
AndersDuda skrev:
iverzen skrev:Kjenner litt til denne bilen..har vel gått her nord en stund. Regner med selger har informert deg om historikken før du kjøpte?
Pen bil uten tvil:)
vet desverre lite om historikken til denne .. noe spesielt du tenker på da ? :)

ja, jeg likte den jeg :)
sorry for at jeg sier det... det kan vel sammenlignes med å få servert historier om dama di sin fortid :P
den fikk en mega smell i fronten :P og trooor den sto i 1-2 år, om det ikke er mer, før den ble rettet opp.

det er ikke euro spec bremser på den, var ikke eurospec panser, før den ble fikset.
det er en jdm bil :P
 #420663  av AndersDuda
 
3rlend skrev:
AndersDuda skrev:
iverzen skrev:Kjenner litt til denne bilen..har vel gått her nord en stund. Regner med selger har informert deg om historikken før du kjøpte?
Pen bil uten tvil:)
vet desverre lite om historikken til denne .. noe spesielt du tenker på da ? :)

ja, jeg likte den jeg :)
sorry for at jeg sier det... det kan vel sammenlignes med å få servert historier om dama di sin fortid :P
den fikk en mega smell i fronten :P og trooor den sto i 1-2 år, om det ikke er mer, før den ble rettet opp.

det er ikke euro spec bremser på den, var ikke eurospec panser, før den ble fikset.
det er en jdm bil :P

jaha ? men der er jo frontspoiler som kommer ut, skinninteriør osv ? :p er alt det andre bygget om til eurospec eller ? vet du ? :)

hvordan kan jeg sjekke dette 100% ? :)
 #420672  av 3rlend
 
hele fronten er jo bytta for den har vært medium mos.
skinn interiøret kan være bytta, men som sagt i den forrige tråden så er det ikke euro spec bremser på den, å tviler på at noen har gått fra euro spec til jdm med vilje :P
men det er sikkeert veldig mange her på forumet som vet dette bedre en meg :)
så foreslår jeg at vi holder oss til prosjekt tråden din å ikke her :D
 #440067  av Kvelle
 
Den va jo folle i kviteprikker, mye bedre i sølvgrå! =D
 #440070  av Kvelle
 
Ååh, er oppe i 8 nå så det skal jeg gjøre,
Post farming dåå!! ^^
 #440071  av AndersDuda
 
Kvelle skrev:Ååh, er oppe i 8 nå så det skal jeg gjøre,
Post farming dåå!! ^^
hehe, ja gjør det :) linken er i signaturen under her :mrgreen: