TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Myklebust sin Celica 4AGE!

  • Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #433381  av Myklebust
 
Komt til at eg vil prøve å selge bilen. Femtegiret har begynt å svikte, så eg selger før det går i stykker. Akkurat no så hopper den ut av femte en gang eller to på en times tur. Aner ikkje koffer den begynte med dette no, men er vel generell slitasje. Første til fjerde er heilt i orden.

Blitt gjort endel med bilen i mitt eige. Er berre å bla bakover i tråden, for eg har oppdatert om det meste :)

viewtopic.php?f=68&t=42285&p=433331#p433331

Finn-annonse kjem iløpet av hausten, men eg ser helst at bilen går til ts-ognmedlem!
 #433399  av ArildM
 
At bilen hopper ut av 5 giret er ikke noe ukjent, om det er samme kasse som på noe av AW11en er det samme problemet som der. Ikke noe farlig, og såvidt meg bekjent raser ikke hele kassa om det skulle ryke på noe vis. Er vel bare generell slitasje :) Ellers håper jeg at hvis du selger bilen at den kommer i gode hender :)
 #433414  av Myklebust
 
Er ganske sikker på at det er samme kasse som på AW11, ja :) er nok en C50-kasse, sjølv om wikipedia ikkje har lista opp bilen min under biler som bruker den kassa.. :P og ja, eg håper virkelig at den går til noken som vil ta godt vare på den!

Hadde ikkje solgt den no viss eg tenkte å bruke den på vinteren. Eg har kanskje en annen kjekk bil for hånda og, men vi får sjå ;)
 #433434  av Anders gullstein
 
Det var da leit å høre. Har ikke hørt noe tegn til ulyder i den ellers, men sånt kommer kanskje uten forvarsel. Ellers så skal det være overkommelig å bytte girkasse om du skulle komme over en. Har tenkt i tanken å ha en liggende til MR2'n, men den har holdt fint ennå. Er litt usikker angående girutveksling på MR2 kontra celica. Mener Celica har litt lengre giring. Girutveksling skal isåfall stå i bruksanvisningen til bilen, så kan jeg sammenlikne med det som står i min MR2.
 #433440  av Myklebust
 
Har lest litt om det her: http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_C_transmission#C50
Ut i frå det så trur eg at kassa er enten C50 eller C52.

Tenkte meg at det her kom til å skje sia girspaken bevegde seg i femte allerede då eg kjøpte den av deg. Men den risken tok eg, sia bilen var (og er) i så bra stand ellers :mrgreen: Viss eg skulle bruke den på vinteren, og hadde gode piggdekk liggende klar til den, så hadde eg ikkje lagt den ut for salg no. Men piggdekk+girkasse+alt annet eg har lyst til å gjere med den (coilovers osv.) blir for mykje. Gjer ikkje noke å ha den heller då, om eg berre lar vere å gjere noke med den. Men den er for bra til å berre la stå og støve...
 #433442  av Myklebust
 
Skjer litt andre ting her enn berre salg forresten, har ikkje gitt meg med bilen heilt endå 8) Har kjøpt inn litt stickers frå en på ST162.net. Har klistra på custom 4AGE-merke i OEM-stil bak og to stk med grafikken frå logoen på ST162-sida i siderutene. En med 4AGE i rødt og en med reklame for TS-OGN :D
+ kjøpt ekstra originale merker (CELICA, TOYOTA osv.) som eg ikkje har klistra på endå.

Utenom det så har eg skaffa meg ei kontakt i USA, som leiter opp vrakbiler med USDM-deler, plukker, og selger til meg. Venter på ei kasse med diverse no :)
Vedlegg
IMAG2316 2000px.jpg
IMAG2316 2000px.jpg (733.51 kiB) Vist 15057 ganger
IMAG2326 2000px.jpg
IMAG2326 2000px.jpg (703.73 kiB) Vist 15057 ganger
IMAG2327 2000px.jpg
IMAG2327 2000px.jpg (686.49 kiB) Vist 15057 ganger
 #433561  av tad
 
girkassa på min 86 aw 11 og min 87 celica 1,6 er ikkje like utvendig,den armen som kjem ut som enn girer med sitter på andre sida(forskjellig side) på dei kassene.
 #433570  av Myklebust
 
Det kan nok vere at du har heilt rett i det :D Skal ikkje stole for mykje på wikipedia, og denne bilen min er no litt av en særing då ;)
 #433596  av Myklebust
 
Har pirka vekk 4AGE-merket bak.. det blei akkurat litt for harry :P
 #433771  av Myklebust
 
Fikk USDM-pakken idag :D Endelig fekk eg montert originale koppholdere, eg fekk skifta speilet og så har eg montert en cruise controll-knapp som gjer nøyaktig ingenting.. Men ser nice ut då :mrgreen: Ellers diverse småting. F.eks. original kleskrok for håndtakene bak :lol:
Vedlegg
Nye speilet til høgre. Er mykje betre kvalitet på USDM, tydeligvis. Deler av det er i metall istedet for plast, og det er litt breiere enn det gamle.
Nye speilet til høgre. Er mykje betre kvalitet på USDM, tydeligvis. Deler av det er i metall istedet for plast, og det er litt breiere enn det gamle.
IMAG2372 2000px.jpg (524.69 kiB) Vist 15006 ganger
Montert. Sjølve speilglaset er i betre stand enn det gamle og.
Montert. Sjølve speilglaset er i betre stand enn det gamle og.
IMAG2401 2000px.jpg (623.08 kiB) Vist 15006 ganger
ENDELIG MONTERT! Kjøpte berre koppholdere først, men så fant eg heldigvis riktig armlene seinere. Er berre innsida som er "nytt", sjølve armlenet er det samme eg hadde.
ENDELIG MONTERT! Kjøpte berre koppholdere først, men så fant eg heldigvis riktig armlene seinere. Er berre innsida som er "nytt", sjølve armlenet er det samme eg hadde.
IMAG2399 2000px.jpg (618.21 kiB) Vist 15006 ganger
Om eg ikkje vil ha koppholderne nede, så henger dei fast i lokket. FORNØGD!
Om eg ikkje vil ha koppholderne nede, så henger dei fast i lokket. FORNØGD!
IMAG2400 2000px.jpg (536.86 kiB) Vist 15006 ganger
Montert cruise controll.. -knapp!
Montert cruise controll.. -knapp!
IMAG2395 2000px.jpg (555.85 kiB) Vist 15006 ganger
Sist redigert av Myklebust den 23 aug 2013 21:04, redigert 1 gang totalt.
 #433772  av Myklebust
 
Kan vel sei at eg har gjort meg "ferdig" med bilen når eg begynner å kjøpe originale kleskroker til den.. ;) Er veldig fornøgd med korleis den har blitt, så eg har ikkje fleire planer for den. No får eventuell ny eiger få fiksa dette med girkassa, så lever denne leeeenge, og er godt utstyrt. Godbil!
Vedlegg
IMAG2381 2000px.jpg
IMAG2381 2000px.jpg (681.07 kiB) Vist 15004 ganger
 #433777  av ArildM
 
Fine mods :D
 #433819  av jonarnes
 
OXI - you need to re-enforce those clip tabs with some epoxy - they are brittle and prone to breaking.
Once that happens the swing cannot stay up and gets busted when you close the lid.I have some spare somewhere, must find them and re-enforce them.
Bilde
 #433878  av Myklebust
 
Takker for tipset! :)
 #433881  av Myklebust
 
DÃ¥ var bilen solgt :( :)

Den gjekk til en ekte Toyota-/Celicafan. Han hadde nettopp fått lappen og hadde sett seg ut Celica som førstebil. Hadde visst også en del erfaring med Toyota frå før. Har hatt Tercel som herjebil :P Fikk inntrykk av at han og familien vil kunne passe godt på bilen. Likte ikkje heilt at bilen skal brukes på vinteren, og at det blir første vinteren hans med bil.. det er litt skummelt. Poengterte at her skal det køyres forsiktig, og har sagt at holder han den godt og lar vere å røyke i den, så skal han ringe meg først om bilen skal selges igjen. Håper virkelig han kjem skadefritt gjennom vinteren!

Prøvde faktisk å få han til å kjøpe T20en. Er jo airbag og ABS på den, samtidig som den ikkje er unik nok til at det blir tragedie.. om den vrakast meiner eg. Men han hadde sett seg ut denne, og det forstår eg! Vippelykter.. :mrgreen:

Første trekket hans blir visst tectylering.

Og her er siste bildet av meg med bilen :cry: Kjem til å savne den! :)
Vedlegg
IMAG0018 2000px.jpg
IMAG0018 2000px.jpg (774.27 kiB) Vist 14969 ganger
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10