TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • oppstart av mÃ¥nedens bil igjen

  • Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #428444  av EXS
 
Hei folkens da har jeg tatt på meg ansvaret med og starte opp månedens bil igjen,

jeg har nå tilhørt dette forumet i rundt 7 år og har iløpet av den tiden jobbet meg opp en god mening om hva slags biler jeg syntes fortjener ekstra oppmerksomhet så jeg kommer i hovedsak til og nominere biler som fremstår som "ferdige" enten baneklare eller veiverdige.

men uferdige prosjekter kommer også til og bli vurdert, evt få en egen avstemning hvor man kan stemme på den bilen du syntes har mest potensial.


Spillereglene vil være stort sett de samme utenom at jeg ikke vil dele ut fysiske premier, ihvertfall ikke før vi har en ordentlig klubbshop.. da vil i så fall alle vinnere fra og med mai bli premiert.

så pr dags dato så vil man kun vinne anerkjennelse heder og ære, spalteplass/reportasje på klubbens forside og FB side.

grunnen til at jeg har valgt og holde det såpass enkelt er så vi kan få litt kontinuitet i disse kåringene.

jeg er også selfølgelig åpen for innspill hva premiering angår.


Espen.
 #428455  av ArildM
 
Høres kjempebra ut EXS :D
 #428512  av Mr2mr2
 
Knallbra med oppstart av dette igjen!!
 #433058  av Mr2mr2
 
Juli og August? :roll: :roll:
 #433090  av ArildM
 
Har ikke hørt noe fra EXS i det siste om dette. Vet ikke helt hva som har skjedd. Håper vi er i gang igjen nå som høsten setter inn etterhvert.
 #433161  av EXS
 
har blitt litt gliper her ja, har blitt mye jobb i sommer + at jeg har en liten gutt på 11måneder og styre med så tiden har ikke strekt til i det siste... men skal prøve og være klar til september igjen, visst klubblerderene vil chippe inn og legge ut en poll for august så skal ikke jeg legge meg på magen og blånekte :P
 #433172  av ArildM
 
Det er bra det :) Dette er tross alt frivillig, så jeg setter pris på det de mnd du lager mnds bil :)