TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • 2001 Corolla e11 Facelift

  • Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #435019  av ArildM
 
Blir spennende å se hva neste bil blir :)
 #435034  av RuneÃ¥dl
 
ArildM skrev:Blir spennende å se hva neste bil blir :)
Det blir Lexusen da! Akkuratt vært å henta nye felger til den! :lol:
 #435035  av ArildM
 
Nååh, selvfølgelig, var jo du som kjøpte deg gullfarga Lexus ikke sant? :oops:
 #435038  av RuneÃ¥dl
 
ArildM skrev:Nååh, selvfølgelig, var jo du som kjøpte deg gullfarga Lexus ikke sant? :oops:
Det stemmer bra det ja :D
 #447505  av RuneÃ¥dl
 
Drar opp igjen denne tråden da jeg etterhvert innser mer og mer at jeg aldri skulle solgt denne bilen... Sjekket reg nr på stv sine sider, og den er registrert i Drøbak! Noen her inne som har bor i området og har sett bilen? Eventuelt vet litt mer om standen den er i nå? :lol:
 #447817  av ArildM
 
Er det ikke bare å sende regnr til statens vegvesen så får du sms tilbake om hvem som eier bilen nå?
Tror det skal funke, bare å søk det opp :)
 #447825  av RuneÃ¥dl
 
Har gjort det, så vurdere å ta kontakt! bilen skal jo snart EU godkjennes også så lov å håpe på at den ikke går igjennom så man kanskje kunne fått kjøpt den igjen :lol:
 #447846  av ArildM
 
Hehe, derfor man aldri må selge en bil man er glad i :)
Bare synd det ikke passer å ha så mange biler alltid :(
 #447868  av RuneÃ¥dl
 
ArildM skrev:Hehe, derfor man aldri må selge en bil man er glad i :)
Bare synd det ikke passer å ha så mange biler alltid :(
Sant! Har angra ekstremt mye i det siste, var noe eget med den lille corollaen :mrgreen: Har ett lite håp om å en gang få kjøpt igjen akuratt den bilen, å fått strekt den opp! Så kunne den bare stått i garasjen som kose bil! :lol:
 #447870  av ArildM
 
Sjelver bare ved tanken på å selge AW11en, den har sååå mange deler jeg alldri finner igjen på Norsk jord, trolig ikke verdensbasis heller uten å måtte lete i mange år :lol: :)
 #447872  av RuneÃ¥dl
 
ArildM skrev:Sjelver bare ved tanken på å selge AW11en, den har sååå mange deler jeg alldri finner igjen på Norsk jord, trolig ikke verdensbasis heller uten å måtte lete i mange år :lol: :)
Kan ikke finne på å selge den! :o
 #447876  av ArildM
 
ALDRI!