TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • 2001 Corolla e11 Facelift

  • Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #428959  av RuneÃ¥dl
 
For å introdusere meg selv først: Jeg heter Rune Ådlandsvik er 19år fra Hønefoss, men bor for tiden i fredrikstad, og studerer ved høyskolen i østfold.
kjører en 2001 corolla, og en 2005 avensis d-cat.

legger ut noen bilder av corollaen, her er det bare å komme med både ris og ros og eventuele forslag til hva som kan gjøres! :D

en liten liste over hva jeg har gjort med bilen:
-FK automotive coilovers
-17" oz superturismo wrc felger
-Gule spredere
-US blinkers
-Litt grov endepotte
-Sota ruter
-Svart toyota emblem forran
-En del stickers på bakruta
Ellers er bilen relativt orginal :)

litt bilder:
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
og ett bilde sammen med avensisen før jeg hentet skiltene til corollaen etter vinteren! :)
Bilde
 #428963  av ArildM
 
Pen bil :) Liker stuket på den :)
 #428966  av EXS
 
der kom du deg inn ja :) gikk du tilbake til sr leppa eller bruker du vr6 leppa nå ?
 #428974  av RuneÃ¥dl
 
Takk takk :D
Kjører med sr leppa nå for at bilen skal være litt mer brukervennlig.. kjørte med vr6 leppa i fjord og kommer meg nesten ikke hjem med den :P har senka bilen 1.5cm til forran nå, så tviler på om jeg får brukt vr6 leppa lengre :)
 #429040  av ArildM
 
Flyttet til Show and shine. Når du får 10 poster kan du jo evt vurdere om du vil flytte den til prosjektforumet :)
 #429045  av RuneÃ¥dl
 
Takk :) ja la merke til at jeg ikke hadde tilgang til den delen av forumet enda! :)
 #429054  av ArildM
 
Bare å være litt aktiv det så :)
 #429088  av RuneÃ¥dl
 
Så frem til en fin dag med corollan i sola i dag, men slik ble det ikke.. kom meg hjemme fra og til byen, men da stoppa bilen. så har brukt hele 17. Mai på å få bilen hjem! :twisted:
men håper alle andre har hatt en strålende 17.mai! :D
 #429389  av RuneÃ¥dl
 
Da har jeg fått tak i ny coil og bilen er endelig på veien igjen! :) så da var det bare å ta seg en kjøretur på mix for å kjøpe is i solskinnet :D
Bilde
 #429428  av RuneÃ¥dl
 
Takk for linken, så bildet ikke funka, men mye jobbing i hælja så hadde ikke tid til å fikse det :)
Takk for det :D
 #429449  av ArildM
 
Bare hyggelig :)
 #429800  av RuneÃ¥dl
 
Da har jeg fått kjøpt meg speilrefleks kamera, så måtte ut å ta noen bilder i hælja! :)
Bilde
Bilde
Bilde
:mrgreen:
 #429824  av RuneÃ¥dl
 
takk :) ja, cl eller gl, er ikke helt sikkert på hva den heter ;) er ikke noe vag menneske, bare alle dissa kompisa mine som kjører vag dytter på meg noen produkter inni mellom ;)