TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • 2001 Corolla e11 Facelift

  • Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #432826  av EXS
 
e11 kom aldri med 4agze motor, men var en jdm sedan utgave som kom med dette (levin tror jeg), byttet er blitt gjort før på flere e11´er men du vil ha store problemer med og få det godkjent sannsynligvis blir den ikke det, beste veien og gå for mer effekt er og stroke motoren med 1zz-fe deler, da er alle utvendige serienummer fortsatt intakt og du får 50 hk ekstra i forhold til de 90 som er i 4zz-fe orginalt
 #432830  av toyotakp61
 
Har aldri sagt noe om 4agze:p og som du ser av wikipedia så kom den med med 4age, og i 2001 var vel det en silvertop om jeg ikke tar feil;) godkjent får du nok ikke nei men bør vel passe sånn greit nedi, kanskje bytte traversj/motorfester og noe mer. Men nå ere nok forsøpling av tråden fra meg ;)
 #432831  av EXS
 
toyotakp61 skrev:Har aldri sagt noe om 4agze:p og som du ser av wikipedia så kom den med med 4age, og i 2001 var vel det en silvertop om jeg ikke tar feil;) godkjent får du nok ikke nei men bør vel passe sånn greit nedi, kanskje bytte traversj/motorfester og noe mer. Men nå ere nok forsøpling av tråden fra meg ;)
my bad :oops: leste feil...
 #432874  av RuneÃ¥dl
 
toyotakp61 skrev:Men nå ere nok forsøpling av tråden fra meg ;)
Ingen ting som heter forsøpling her så lenge det har noe med bil å gjøre :D litt diskusjoner er bare bra, så lenge det ikke tar helt av :lol:
 #433490  av RuneÃ¥dl
 
Da er man hjemme igjen etter en to ukers tur til Bergen (askøy)! Bilen har fungert knirkefritt og har storkost meg på tur :D ble jo selvfølgelig en del bilder på turen også :lol:



 #434052  av RuneÃ¥dl
 
Har drevet med litt bil stereo i det siste, og begynner å nærme seg ett brukbart resultat syntes jeg! mangler ordentlig fester til forsterkerne, men får finne ut av det etterhvert :D syntes kanskje det ser litt rart ut å ha gulvet trekt i stoff, mens alt annet er plast... men får se hva man finner på! :D
sånn ser det ut nå i allefall!


Hentet også bakfangern min fra lakk i går, så nå er den god som gull :lol:
 #434067  av ArildM
 
knallfin rolla med rett stuk :D ble bra med stereoen. regner med det skal gitter over? :wink:
 #434070  av RuneÃ¥dl
 
Får se hva jeg gjør, gulvet kom litt lenger ned en det jeg hadde planlagt, så egentlig ikke plass til gitter.. men har aldri noe i bagasjen uansett så er egentlig ikke noe problem :lol:
 #434084  av ArildM
 
Hehe nei da trenger du ikke noe gitter :)
 #434388  av RuneÃ¥dl
 
Da har jeg endelig fått handla meg is 200, og da må nok denne dessverre bort!
Så hvis noen er interessert så er det bare å ta kontakt! :)
 #434411  av toyotakp61
 
Du kan ikke selge en så fin bil:( ha begge:D
 #434414  av RuneÃ¥dl
 
toyotakp61 skrev:Du kan ikke selge en så fin bil:( ha begge:D
hehe, vil vel egentlig ikke selge, men begynner å bli passe lei lav og stiv bil... og har har hatt to biler i ett år nå, men som student så er det ikke lett å få til å gå rundt, når man faktisk skal leve ved siden av! :roll:
 #434440  av toyotakp61
 
Pffft. Har 4 jeg, + mc;) riktignok ikke student da, men skjønner hva du mener^^ du kommer til å angre;)
 #434443  av RuneÃ¥dl
 
toyotakp61 skrev:Pffft. Har 4 jeg, + mc;) riktignok ikke student da, men skjønner hva du mener^^ du kommer til å angre;)
angre kommer jeg nok til å gjøre ja! men nå ser det ut som om den muligens blir videreført til min søster, så da har jeg jo mulighet til å passe på den litt! :D men er så fornøyd med lexusen at jeg egentlig ikke tror det blir noe veldig stort savn :)
 #435016  av RuneÃ¥dl
 
Da er nok min tid som corolla eier over! Bilen blir hentet i morgen, så lenge ikke noen vil by over 35 000 for den da! :lol:
blir litt trist å selge denne, men mer tid å penger til nye prosjekter! :)