TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Eskild's Lexus SC 400

  • Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #434327  av toyotakp61
 
Bytta kupefilter i dag, det hjalp mye på lukta, vaska også hele midtkonsollen innvendig og selve askebegeret. Fikk tatt noen bilder også, bilen er litt kjedelig enda og sikkert mye uinteressange bilder osv, men vettu hva? Poster likevel jeg;) er ikke beste bildekvaliteten heller, men får ta non skikkelige når det blir no å ta bilde av

Bilde

Bilde
 #434329  av ArildM
 
Jaggu ligg av en forandring bare sålangt :) Alltid morsomt med bildeoppdateringer :)
 #434330  av toyotakp61
 
Hehe jo takk, det meste til nå er jo ting som ikke vises så godt, men som går på det tekniske og vasking hehe. Og sånn kommer det vel til å bli ei stund til, føler at oljeskift og regreim og vindusheis er viktigere enn kule felger og senk og nyelykter osv, men skal få orden på alt etterhvert.

Feks bare å få av sotfilmen og limrestene på siderutene tok jo 6 timer tilsammen;)
 #434335  av ArildM
 
Høres ut som rett prioritering :)
 #436132  av toyotakp61
 
Hehe ja, gjør det jo ikke for effekt, men blei grom lyd. Og dessuten så merker jeg bedre respons. Originale luftinntaket er rimelig restriktivt med et hull på noe sånn som 2x10 cm gjennom et innsatsfilter. Sammen med nye 4-2-1 headers, racecats og enderør håper jeg at både lyd og respons blir bra. Vinner litt effekt og på bedre flow i eksos.
 #436137  av ArildM
 
Men litt ekstra lyd er kjekt :D I alle fall så tause som Lexus V8erne er originalt :)
 #436168  av 3rlend
 
steike så kvass den var til å være orginal :)
høhø, sats heller på 4-1-turbo eksos, det hadde vært rått :)
også:
itb på denne motoren er jo helt rått! :)
 #436180  av toyotakp61
 
Turbo hadde vært rått ja:D men vil holde den "godkjent" så kompressor er meer tiltalende:D
 #443935  av shymirror
 
fint vrak eskild <3
 #444194  av toyotakp61
 
oppdaga tidligere i vår at styringa mi begynte å bli slapp, samtidig så laga servopumpa en skummel lyd, derfor bestilte jeg opp ny servopumpe, tanstang, indre og ytre styreledd, samt coilovers og nye felger. fikk montert alt i dag utenom coilovers bak og felga(som jeg ikke har fått enda)

Bilde
Bilde
Bilde

Bilde
Bilde

skal ikke ha den helt nedpå så slipper jeg å bli stoppa i teknisk osv
Sist redigert av toyotakp61 den 10 aug 2014 23:47, redigert 1 gang totalt.
 #444197  av RuneÃ¥dl
 
Tøff bil! :mrgreen: hjelper med litt senking!
 #444198  av toyotakp61
 
jo takk :D blir bra med nye felger og! bremseskivene er rusten siden bilen har stått en liten mnd i ro foresten ^^
 #444201  av RuneÃ¥dl
 
toyotakp61 skrev:jo takk :D blir bra med nye felger og! bremseskivene er rusten siden bilen har stått en liten mnd i ro foresten ^^
Blir nok kjempe tøft! Hvordan felger? :mrgreen:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7