TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Eskild's Lexus SC 400

  • Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #451361  av toyotakp61
 
Har nå endelig fått bytta bærebroer med alle foringer og opphengskuler, samt lenkestag etter at bilen har stått ugodkjent i noen mnd. sleit skikkelig med å få tak i rett foringer, to sett jeg bestilte var feil.
Da kjøpte jeg like godt ett sett med bærebruer på ebay, men bare den ene kom og selger vil ikke svare, Paypal ville heller ikke ta saken, så da måtte jeg bestille enda en fra Ebay!
Tilsammen endte jeg på 18500,- for å bytte 2 casterforinger :P og når alt kom til alt og jeg skulle godjenne bilen så viste det seg at jeg ikke skulle inn før i 2016! haha!
Men jeg fikk iallefall fiksa foringene mine :D

Fikk tatt to "sensommer" bilder sammen med Roy (shymirror) sin MR2 Turbo!

Bilde

Bilde
Sist redigert av toyotakp61 den 29 okt 2015 00:12, redigert 1 gang totalt.
 #451362  av toyotakp61
 
Årets siste innsats, bilen skal i prinsippet få stå i vinter, men må nok kjøres frem til Land Cruiseren er i orden. Vi får se hva som skjer neste år! Lommeboka bestemmer, og i disse tider er det lurt å ikke svi av alle sparepengene, men plana er iallefall å få overhalt felgene, og å tenke på å bytte headersene jeg har kjøpt, samt å bygge 2,5" highflow eksos med xpipe hele veien, samt datasprut med mapping og kanskje manuell konversjon om jeg får råd ;)
Her er iallefall en oppsumering av "Lexis" år!

Nye bakre lyddempere
Nye baklykter
Ny AC unit (touch screen)
Nye bærebroer med foringer og opphengskule
Nye bremseklosser og skiver framme og bak
Nye Lenkestag
Ca 10000 km ekstra :D

Bilde
Bilde
eksos
Bilde
baklykter
Bilde
Bilde
Bilde
 #451364  av ArildM
 
Rå bil :) Bra å se at den blir så godt tatt vare på :)
 #452505  av toyotakp61
 
Da har vi kjøpt "småbruk" så bilen blir avskilta fra og med Mai og blir nok stående tørt og fint noen år i garasjehjørnet :/ får komme sterkere tilbake når tiden tillater det :P
 #452520  av ArildM
 
Gratulerer med småbruk :)
Skal se tia går mye med på hus fremover, så like greit å avskilte grombilen ei stund :)
Så lenge den står tørt og fint og får startes og flyttes litt av og til bør det gå bare fint :)
 #452527  av toyotakp61
 
Ja, det jeg regner med, både penger og tid går til hus;) ja den får hedersplassen innerst i garasjen, der skal den få stå tørt og fint, og sikkert luftes litt på finværsdager :D
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7