TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Eskild's Lexus SC 400

  • Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #432460  av toyotakp61
 
Da var vi endelig kommet hjem etter en 14 timers kjøretur! Og til dere som lurer, ja den har norske skilt, men mangler eu;)
Det blir vel ikke så alt for stort prosjekt ut av denne i første omgang, men prioritert er å få den i topp stand, skifte alt av oljer og filter samt å fikse ett par småting som ikke funker;)
Etterhvert blir det felger og kanskje luftfjøring om det ikke finnes noen måte å få godkjent coilovers på den.

Bilde
Bilde

Skal ta bedre bilder senere.
Sist redigert av toyotakp61 den 31 jul 2013 22:11, redigert 1 gang totalt.
 #432464  av ArildM
 
To soarerer på skilter nå :D Hvor mange er det egentlig regga i Norge? :)
 #432467  av toyotakp61
 
Skal være 4 ifølge lokale kilder(Pål sitt register), detta er den fra bodø;)
 #432491  av toyotakp61
 
Da blei den jaggu eugodkjent med 0 feil, ikke ille å få den godkjent 10 timer etter vi kom hjem:D
 #432492  av toyotakp61
 
Da fikk vi vaska den og tatt noen bilder, den så rett og slett ikke ut når vi henta den. Hadde fått lovnader om polering og oljeskift og alt før vi reiste fra kristiansund til bodø for å se/hente. Da vi kom frem satt vi først i 3 timer å ventet fordi han var fyllesyk og måtte ha noen repareringspils hehe. Da vi endelig kom oss ned og fikk se på bilen så sto den nedstøva og på 4 flate vinterhjul og uten batteri. Batteriet var greit, for det hadde han med. For å få luft i dekka måtte han ringe ett verksted som kom å hjalp oss. Da fikk vi kjørt til ett verksted som la om til sommerdekk på hans regning og fikk gjort dealen, motor og gir og alt teknisk var knall så bestemte oss for å kjøpe uansett. Da hadde vi brukt 5 timer på ett enkelt bilkjøp:s

Bildene er tatt med ipad da jeg ikke finner ladern til speilrefleksen:(
Bilde
Bilde
Den minste av de to store skipa i bakgrunnen er faktisk sommeråpentbåten som har program på nrk!
Bilde
Bilde
Bilde
Skal få seg full service(motor og girkasse oljeskift) før jeg begynner å bruke den^^

Dama har sitti å vaska interiør i flere timer nå og hu begynner å se lys i tunellen nå, i baksetet. Får ta fremme etterhvert også;) flink er hu.
Den så helt forjævlig ut, innrøkt og aske over alt. Myyye bedre og hyggeligere nå :D
Bilde
Vaska oppe, ikke nede.

Han jeg deler verksted med har ett litt artig prosjekt også:D
Bilde
Plastidip:D
 #432494  av toyotakp61
 
Hvorfor blir halve bildet borte? -.-
 #432495  av Holger
 
Hvem skal du takke for at du fant denne da? :roll:

bra det ble til slutt, du kommer ikke til å angre på at du har kjøpt "soarer" :mrgreen:
bildene blir halve fordi du ikke bruker
 #432505  av celicat23
 
toyotakp61 skrev:Hvorfor blir halve bildet borte? -.-
Gå inn på BRUKERKONTROLLPANEL, INSTILLINGER og velg MIN FORUM STIL som "serenity". Da slipper du halve bilder og generelt ser alt bedre ut.
 #432513  av toyotakp61
 
Holger skrev:Hvem skal du takke for at du fant denne da? :roll:

bra det ble til slutt, du kommer ikke til å angre på at du har kjøpt "soarer" :mrgreen:
bildene blir halve fordi du ikke bruker
Hehe ja du skal få din ære for det holger, takk for bildet av bilen med avslørende skiltnummer! :D
Ja håper det, har vært drømmebil i mange år!
 #432636  av DanielJ
 
Hvor har denne havnet nå? Husker det sto i et parkeringshus i flere år. Jeg og faren min hadde planer en gang om å kjøpe bilen :roll:



Bilde

Bilde

Bilde
 #432657  av toyotakp61
 
Ja akkurat slik sto den når jeg henta og, bare på 4 punga hjul. Stått siden 2009;) det var faktisk det øverste bildet ditt der jeg fikk av Holger som gjorde at jeg fikk fatt i bilen.

Nå går den i Kristiansund^^
 #432737  av Holger
 
det svir litt å se en regga sc400 slik, bra den har havnet i trygge hender nå! :)
 #432748  av Myklebust
 
Makan til idiot den selgern var..
Holger skrev:det svir litt å se en regga sc400 slik, bra den har havnet i trygge hender nå! :)
+1er den.
 #433019  av toyotakp61
 
Var å bestilte skilt i dag, blei heldigvis småe skilt både framme og bak^^ heldig der;) gleder meg til neste lønn så får jeg betalt dem ut og^^
 #433024  av ArildM
 
Nice :D
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7