TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Eskild's Lexus SC 400

  • Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #445824  av Grotdal
 
Pen bil du har der. Den kledde felgene godt :-)
 #445845  av toyotakp61
 
jotakk, syns dem passa bra på ^^
 #448329  av toyotakp61
 
Bilde
Bilde
Bilde
Endelig "sommer" :D
 #448331  av ArildM
 
Nice :D
Skikkelig digg bil 8)
 #448338  av RuneÃ¥dl
 
Tøøøft! :mrgreen:
For en bil! Ser kjempe bra ut! :D
 #448339  av toyotakp61
 
Takker :D
Blir nok kjøpt ny frontleppe, facelift baklykter og nye baklydempere med endestusser i rustfritt nå i sommer^^
 #448340  av RuneÃ¥dl
 
toyotakp61 skrev:Takker :D
Blir nok kjøpt ny frontleppe, facelift baklykter og nye baklydempere med endestusser i rustfritt nå i sommer^^
Høres ut som en bra plan! :mrgreen: :mrgreen:
 #448672  av toyotakp61
 
Var på EU i dag, fikk feil på bakbremser og foringer i forstillinga, så jeg bestilte opp borra og slissa skiver med sportsklosser til både framme og bak, pluss ett polyforing kit til forstilling. Slapp å få feil på ugodkjente coilovers, men måtte legge om til vinterdekka først, for worksfelga hadde nok ikke gått gjennom ;)
 #449119  av toyotakp61
 
Fikk bytta Bremseskiver og klosser rundt hele bilen i dag. skulle bytte foringer i begge gærebruene fremme også, men posten er treig -.-
Bilde
Bilde


Jeg har også bestilt bakre lydempere med endestusser.
http://www.ebay.com/itm/Stainless-Steel ... 81&vxp=mtr
 #449121  av ArildM
 
Går vi for den rusta rat-looken på caliptrene i år eller? :D
Greit med nye skiver da :)
 #449125  av toyotakp61
 
haha, ratlook du :P bremsecalipperne funker like bra i brunt som i sort;) fikk nye klosser og :D
 #449126  av toyotakp61
 
Vil legge til at jeg stadig blir overaska over kvaliteten og komforten i Lexusen, jeg har nå kjørt på den 18000 miles(ca 29000km). Jeg har hatt, og kjørt mye forskjellig bil, men jeg har til gjengjeld å finne en bil som er bedre å kjøre enn Lexusen. Da tenker jeg både på komfort i seter, hvordan bilen ligger på veien, hele motor/utvekslingskomboen som gjør at jeg alltid har ett jevnt og kraftig drag klart til leveranse etter høyrefotens ønsker! Lyden er en opplevelse i seg selv, selv om den maler stille med original eksos så føles den utrolig kraftfull og rolig buldrende ved normal akslerasjon, men og med en saftig snerr på toppen når jeg runder 6000 RPM.

Jeg er også utrolig fornøyd med coiloverne jeg kjøpte, selv om det var billigste sort. jeg har justert ned til jeg har ca 1cm klaring til hjulsidene, sammen med ca 2,5 cm strekk på hvert hjul og med coiloverne på mykeste innstilling (av 32 steg) så opplever jeg ikke subbing med mindre jeg treffer en hump i full sving. Hardhet i understell er omtrent som normalt vil jeg påstå, men føles som om den stopper rulling mye tidligere i svinger, selv om den tar humper som en ekte (japansk)amerikaner.

Nå venter bare resten av oppdateringene, håper jeg blir fornøyd med utvekslinga i R154 når den tid kommer, og at den nye eksosen ikke blor for voldsom. Det kommer egen soundcheck oppdatering med film når den er montert. Langt inn i framtiden kommer også omtrekking av interiør og omlakkering, men da tør jeg vel ikke å bruke den lengre så det får bli etter jeg har kjøpt Supra også.

Kan hende man er litt miljøpåvirka når man sitter å tenker på sånt, men jeg er iallefall strålende fornøyd.

:D :D :D
 #449135  av ArildM
 
Bare spøker med deg :wink:

SC400 er definitiv drømmebil det også, har aldri eid Lexus, men det står på den lange lista mi over ting jeg har lyst å eie en dag :D
 #449149  av toyotakp61
 
Bilde
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7