TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Funcargo (Verso) med Rotiform BLQ og coilovers

  • Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #439948  av eiriksmil
 
Hehe, the one and only ;) Litt sprekere i sommermodus :)

Har EU-kontroll neste onsdag så rattet må bort innen det. Skal prøve å få tatt et bilde ila uka ;)

Bilen rundet 200 på torsdag
Bilde

I helgen var vi i Farsund, problemfri tur som alltid. Reima til dynamo og vannpumpe røk i det vi var tilbake i Oslo, ny blir vippet på i morgen :) Ny kat og kanskje bakpotte på mandag, så er det bare velstand igjen :)
 #439960  av Myklebust
 
Kulere med digitalt! 8)
 #440000  av eiriksmil
 
Da er bilen oppe og går igjen.. Vippa på reima med vinterbilen som assistanse. Noe ironisk å kjøre den skamsenka Golfen for å assistere Yaris, men men :lol:
Bilde

Hadde planlagt å skifte kjølevæske til våren, tok det i dag mens jeg var i gang. Deilig å få gjort det. Etter endel lufting blåste den varmere enn aldri før :wink: Litt ghetto men:
Bilde

Motor- og bilvask i morgen antar jeg 8)
 #440374  av eiriksmil
 
En vanlig dag i livet til en Funcargo:Bilde

Svelger en halv Daihatsu Charade i deler :D
Nå er katalysator i orden, originalt ratt er montert og alle feilkoder er sletta klar for EU til uka. Blir vel skift av rute samtidig. Deilig å få alt på stell. Mangler bare hatt og handicap-bevis nå...
 #440450  av Vegard86
 
hmm, kult m rotiform! hva m smalere dekk og skru mer ned - hadde blitt helt konge, tror jeg....
 #440590  av eiriksmil
 
Bilen gikk igjennom EU med null feil.. Var jo ikke helt uventet :wink:
Vegard86 skrev:hmm, kult m rotiform! hva m smalere dekk og skru mer ned - hadde blitt helt konge, tror jeg....
Takk! Skulle veldig gjerne gjort det, men er greit med litt brukervennlighet her og :) Coiloverne er i bunn foran, helt ærlig er det Tein-settet noe av det bedre jeg har kjørt på så da skal det få lov til å stå på noen år til. Når jeg ikke kjører Yaris kjører jeg denne, man går litt lei til tider :wink:
Bilde

Vi får se om kanskje Yarisen etterhvert kunne fått nytt justerbart eller luft, og noe litt mer aggressive hjul men det er ikke tid for det helt ennå kjenner jeg :wink: PS; Avensisen din sitter som et skudd! 8)
 #440914  av eiriksmil
 
Da er senk og skikkelige felger på plass igjen.. Fikk senka litt mer bak i går i forhold til tidligere, men den skal nok enda litt mer ned der 8) Beklager crappy mobilbilde men the FUN is back in FUNcargo:
Bilde
 #440918  av Myklebust
 
Lookin' good! 8)
 #441389  av eiriksmil
 
Drar til Elmia på fredag og skal ha en eller to til i bilen, da blir nok Rotiform-hjula en subbefest uten like. Det orker jeg ikke på en 110 mils tur.. En kamerat av meg kjører R32 Skyline bort og da er det nok mest praktisk å kunne stille med denne som back-up.

Jeg fant fram noen felger i værste, Borbet Atiwe 7Jx15 ET24. Dekkene er litt for små og felgene er endel for smale, spesielt bak. Men jeg må si jeg fikk litt sans for utseendet på 15-tommere 8)
Bilde
 #443073  av eiriksmil
 
Et bilde på vei fra Elmia, tatt gjennom takluka på en R32 med mobilkamera. Kvalitet deretter, men det er nå så.
Bilde

Atiwe-hjula sto på en liten stund. Et av de få bildene jeg tok av den med de på; skiti ned av fugler, lasta full av søppelsekker og parkert på Haralrud.. Noen garage queen er det ikke :)
Bilde

Har lekt med andre biler i det siste.. Bruksbilen i godt selskap, 89 Charade GTti og 86 Golf automat. Alle med felger og senk :roll:
Bilde

Tok noen kjappe bilder i går for lyset var fint, bilen var nyvasket og kameraet lå i bilen
Bilde

Bilde

Har rulla nesten 210k nå.. Snart på tide med oljeskift igjen - må også gå over bakbremsene snart da den ene lager litt lyd. Har også blitt veldig mye observert i VACNs Oslo-tråd. Som en kar der sa; ironisk at en Toyota er den mest spotta bilen på et VW-forum. Gjelder kanskje å tenke litt outside the box :wink: