TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Funcargo (Verso) med Rotiform BLQ og coilovers

  • Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #443865  av eiriksmil
 
Her er noen bilder jeg tok i går, Arild.. :) Måtte seff lure inn Funcargo og.

Bilde

Bilde

Bilde

993cc twincam, turbo og intercooler, ~130-140 hk / 800 kilo = morsom go-cart :) Har ny ECU og nytt kompressorhus liggende, på sensommeren kommer vi vel til å kanskje kunne nærme oss 180 hk med mer bensin og riktig tuning.

Fikk forresten lurt en kunde på jobben til å handle seg Verso i går.. Han syns bilen var så kul med senk og felger og skulle hjem og tråle finn.no etter Funcargo.. Tror ikke han får så mye treff på akkurat det :P
 #444632  av Myklebust
 
Haha :D Tøft!
 #444653  av eiriksmil
 
Takk mann!

Tok et bilde forleden av bilen også
Bilde

Handlet inn gearolje av noe helsyntetisk, premium, racing heftig shit i dag som jeg hadde veldig gode resultater med på turbo-Charaden.. Så da får jeg ta det samtidig som jeg skifter olje nå (210k) og se om kassa blir litt mer som smør 8)
 #444694  av eiriksmil
 
Flere dager i en FunCargos liv.. Hjalp en kompis med å kjøre materialer her forleden. Byggmax på Alnabru ble en god bakgrunn :)
Bilde

Hang med en kompis og hans R32 i går
Bilde

Drar på Rudskogen etter ett på tirsdag, håper på å se noen herfra der da! :)
 #444700  av Myklebust
 
En av dei kuleste bilene på forumet det her! Eg har no såtte på me'n, berre så det er sagt ;) Då hadde den Cressida-ratt om eg ikkje husker feil? :)

Heldige som har Rudskogen/bane i området! :mrgreen: <-- (grønn av misunnelse)
 #444727  av eiriksmil
 
Runeådl skrev:Jeg kommer! Skal du ut på banen med yarisen eller? :mrgreen:
Haha, tror neppe det er stor sannsynlighet for det :lol: Greit å unngå altfor hard kjøring på bruksøsa, og jeg kjenner meg selv godt nok til å vite at det hadde blitt full gass overalt selv med denne, hehe.
ArildM skrev:Synes fremdeles denne er dritkul jeg 8)
Takk mann! 8)
Myklebust skrev:En av dei kuleste bilene på forumet det her! Eg har no såtte på me'n, berre så det er sagt ;) Då hadde den Cressida-ratt om eg ikkje husker feil? :)

Heldige som har Rudskogen/bane i området! :mrgreen: <-- (grønn av misunnelse)
Det var så koselig å høre at jeg rødmer her :oops: Hadde treratt av ukjent fabrikant (italiensk tror jeg), OMP nav og Cressida girkule :) Vurderer sterkt et litt mørkere, nydelig OMP treratt, men vi får se hva som skjer.

Stjal en leppe fra en Golf i dag og tilpassa den litt til FunCargo. MÃ¥ nok justeres litt, men jeg syns det gjorde seg:
Bilde

Bilde
 #444859  av Myklebust
 
Leken bil :mrgreen:

Stilig det øverste bildet der! Hadde litt americana-feel!