TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Myklebust sin Starlet KP61

  • Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #436614  av Myklebust
 
Vore en tur til Naustdal og henta en pitteliten knallert: Starlet KP61 :) Har hatt en tråd på "Bil [Kjøpes]" der eg har sett etter vinterbil, deretter herjebil. Denne svarte tojo2 på, og resten er historie.. Fant ut at det ikkje er altfor dumt å ha en veteranbil på tunet. Koster jo ingenting å eige :shock:

Bilen skal først og fremst vere herjebil, men det blir nok en del oppgraderinger/mods/fiks på den fordi om. Den er mykje betre å køyre enn eg trudde den kom til å vere! Hjelper nok at den nettopp er EU-godkjent. Ganske tight og fin, sterk nok motor, kjekt med bakhjulsdrift(!) og den har MR2-ratt og litt fri eksos.. Så heilt perfekt!

Det første eg gjorde då eg kom heim idag var å rive ut setene, få av dørpanela og køyre interiørrens. Trur ikkje bilen er røykt i, men fy så gammalt og innestengt den lukta! Vindua gjekk litt dårlig, så dei har eg brukt litt magi på (WD40) og no ruller dei opp og ned som ingenting. Imåra skal eg kople opp en gammal CD-spiller i den, montere setene igjen og vaske dashbord osv. Har kjøpt meg noken billige biltema grøftelys som også skal på. Skal prøve å feste frontleppa betre og.

Ellers har eg eBaya meg et par fenderspeil! Bilen berre skriker etter det. Blir tøff med fire speil! :lol:

Har en mistanke om at enkelte syns det er heilt forjeklegt av meg å bruke toyotaveteran som herjebil, men denne er såpass rustskada at det får gå. I tillegg er det jo ikkje av dei penaste/kulaste klassikerne heller :)
Vedlegg
Støgg, men heilt klart en liten tøffing!
Støgg, men heilt klart en liten tøffing!
IMAG0378 2000px.jpg (743.56 kiB) Vist 17290 ganger
Null problem på veien.
Null problem på veien.
IMAG0382 2000px.jpg (545.09 kiB) Vist 17290 ganger
Overraskende strøkent. Har ei Cressida girkule som skal på.
Overraskende strøkent. Har ei Cressida girkule som skal på.
IMAG0390 2000px.jpg (593.84 kiB) Vist 17290 ganger
Røsk og riv.
Røsk og riv.
IMAG0393 2000px.jpg (560.34 kiB) Vist 17290 ganger
Rydda og støvsugd. Interiørspraya etterpå.
Rydda og støvsugd. Interiørspraya etterpå.
IMAG0399 2000px.jpg (1.4 MiB) Vist 17290 ganger
 #436625  av ArildM
 
Kul liten tass dette :mrgreen:
 #436635  av toyotakp61
 
Starlet er ubergromt:D har en selv tilsalgs også;)
 #436663  av Myklebust
 
toyotakp61 skrev:Starlet er ubergromt:D har en selv tilsalgs også;)
Er ganske stilige dei du har!
 #436664  av Myklebust
 
Då er Starleten så rein som den berre kan bli.. Innvendig! Nye golvmatter, trekk på rattet, vaska (dashbord, dører, tak og vinduer) og prikken over i-en: plysjterninger i speilet! :mrgreen: Det gjemte seg et skikkelig fint holdt interiør under alt støvet :D ..og no lukter det sitron!

Grøftelysa er også montert! Ser ut til å funke bra, men har ikkje prøvekøyrt dei, så aner ikkje kor sterke dei er.

Tenker å cruise ( :lol: ) en tur til Nordfjordeid imårra. Vurderer å kjøpe en billig cd-spiller med USB istaden for å bruke den gamle eg har. Må skaffe meg en nøkkelkopi og. Fikk med tre stk, men berre en funker i tenninga :roll:
Vedlegg
IMAG0410 2000px.jpg
IMAG0410 2000px.jpg (965.9 kiB) Vist 17243 ganger
IMAG0423 2000px.jpg
IMAG0423 2000px.jpg (764.47 kiB) Vist 17243 ganger
 #436678  av Myklebust
 
Blei ikkje eidatur, men køyrte en kveldstur i pissregnet istaden. Bilen er heilt vanntett rundt vinduer og oppfører seg fint på veien. Var høflig og sleppte forbi en sånn moderne bil i et kryss, så kom det en til, men den gadd eg ikkje slippe forbi. Endte med at eg køyrte i frå den som kom bak, og måtte køyre forbi den første. Moderne biler pfffft!

Grøftelysa funker bra! Betre nærlys på Starleten enn på Celicaen. Køyrte rundt med nærlyset og trudde eg hadde fjernlys på :lol: Har litt lyst til å kjøpe ekstra fjernlys på den for å få det rallylooket. Vi får sjå! :)
 #436682  av ArildM
 
Lett bil er genialt, skal ikke så mye hk til før det går fælt da :mrgreen:
 #436714  av Myklebust
 
Vore på Eid idag. Kjøpt ekstra fjernlys og spiller. Merk at eg ikkje skriver CD-spiller: er berre USB og AUX, og radio seff. Fekk hjelp av brodern til å kople opp spilleren. Burde kunne det sjøl no, men det er jo så enkelt å berre få hjelp med han. Bildene er tatt uttafor gamle låven hans. Bilen passa godt attmed en sånn passe falleferdig låve :lol:

Alt på bilen er funksjonelt, interiøret er ganske pent, men utsida serkje ut.. = Ratrod-look :mrgreen:
Vedlegg
IMAG0437 2000px.jpg
IMAG0437 2000px.jpg (918.64 kiB) Vist 17199 ganger
IMAG0444 2000px.jpg
IMAG0444 2000px.jpg (684.42 kiB) Vist 17199 ganger
IMAG0446 2000px.jpg
IMAG0446 2000px.jpg (862.64 kiB) Vist 17199 ganger
 #436718  av ArildM
 
Er den sååå rusta at den ikke kan reddes? Om noen år er alle slike borte fra veiene :P
 #436721  av Myklebust
 
Hmm.. eine kanalen er kosmetisk lappa sammen. Alle paneler ellers må rustsveises eller byttes :| Har ikkje sett under, men blei forsikra om at det ikkje var noke farlig rust der. Blir å sjekke så fort som råd, kanskje imårra alt.

Ser en berre kjapt på den forfra så er det berre det på panseret en legger merke til, men bakluka er det ganske mykje overflaterust på + et par hol. Under tanklokket er det gjort en hurtigfiks som er begynt å ruste gjennom igjen ser det ut til..

Ved første augekast ikkje gale, men ser en nærmare på det så er det noke overalt!

Teknisk virker bilen solid då. Kaldstarter lett, men må lufte med gasspedalen så den ikkje slokner. Nye KYB dempere bak, ny frontrute, utbetra bremser framme, nye bremserør bakover. Motoren går som ei klokke når den først er blitt varm og 4trinnskassa er veldig god. Kunne kanskje trengt nye dempere framme og, men det gjekk jo gjennom EU, så det blir ikkje noke eg kjem til å bry meg med.

SÃ¥ her er det erkenemesis Herr Rusthelvett som tar livet av bilen, ja :cry:
 #436723  av ArildM
 
Aha, litt sånn som Mazdaen min da, ser fin ut langt i fra, men er langt fra fin når du kommer nært :)
 #436737  av Myklebust
 
Såg veeeldig teite ut dei ovale fjernlysa eg kjøpte hos BilXtra.. Var det einaste dei hadde med blå glas :roll: Så ekstra fjernlys blir bokstavelig talt lagt på hylla inntil videre. Er bra nok lys uansett.
 #436742  av ArildM
 
Må være firkanta slik som bilen :)
 #436744  av Myklebust
 
Jepp :mrgreen:
 #436910  av Myklebust
 
Fikk fenderspeil og dørspeil i går. Kjapp levering! :shock: Monterte på fenderspeila før jobb idag, men dørspeila passa ikkje. Tipper at dei er laga for pre-faceliften, der speila var montert på dørpanelet og ikkje standard plassert i rutekarmen.

Syns bilen blei skikkelig retrokul no i hvertfall! Fått kjøpstilbud på den og, men det var sikkert ikkje meint heilt seriøst då :mrgreen:
Vedlegg
IMAG0469 2000px.jpg
IMAG0469 2000px.jpg (773.96 kiB) Vist 17116 ganger
IMAG0485 2000px.jpg
IMAG0485 2000px.jpg (840.74 kiB) Vist 17116 ganger
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 10