TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

Min bil - skryt, prat og kommentarer.
 #440116  av ArildM
 07 mar 2014 21:56
Rallybil! :D
 #440355  av Myklebust
 14 mar 2014 18:18
Phew! :mrgreen:
Vedlegg
IMAG1111 fiksa speil.jpg
 #440481  av Myklebust
 20 mar 2014 19:15
Godt å få mekka litt etter febersjuka :mrgreen: Låge rett ut i fire dager no.. :roll:

Fekk nye bremseklokker (alt skal prøves!) og nye muttere til hjula bak i posten i går. Denne gangen blei det blink! Gnaginga er heilt vekk, null vibrasjoner når eg bremser hardt og for en forskjell det blei på bremsene! Trudde bremsene var så god som dei kunne bli etter eg var ferdig med innmaten i klokkene, men det er drøy forbetring med nye klokker! Også ser det jo flott ut!

Ellers så slutta grøftelysa å virke før eg blei sjuk, rettere sagt så kunne eg ikkje slå dei av. Bryteren, som også er reléet, hengte seg opp. Eg var trøtt og sliten etter nattskift, så eg opna berre panseret og klippte ledninga 8) :shock: "Hvorfor ikke bare ta ut sikringen?", spør du? Det har eg ikkje svar på.. I alle fall så viste det seg å vere like greit, for når eg tok ut knappen i dag så var alle koplingene inn på den svartsvidd.. Så eg har no røska ut alle ledninger som har med grøftelysa å gjere og planlegger å kople opp alt på nytt.

Kjøper en billigdritt, så får man jo billigdritt :lol:

Utenom KP då, viste seg å vere reint gull han!
Vedlegg
NEW VS OLD 2000px.jpg
IMAG1130 2000px.jpg
 #440484  av Myklebust
 20 mar 2014 19:38
Må skrive en liten vinterpendlebil-anmeldelse av KP og. Køyrte over en bra nedsnødd fjellovergang for å komme meg til jobb og heimatt nokre dager no før eg blei sjuk.

La oss sei det sånn, KP er en skummel jævel viss en ikkje veit kva en gjer på, og konsentrerer seg heile tida :) Kjem seg overraskande lett fram, med tanke på at det er = null vekt på bakhjula, og at eg har fylt dei bra opp for å sladde lettere.. Har vel med å gjere at det er eldre type piggdekk der piggene går ekstra langt ut av dekka + at dekka er så smale.

Første dagen det var snø så nådde eg igjen brøytebilen, og han var grei nok til å slippe meg forbi.. Det som venta var et venstrefelt som var ferdigbrøyta og et høgrefelt fullt av snø. Minst 15-20cm ujamnt snødekke. "Trafikksikker" som eg er så bestemte eg meg for å holde meg i høgrefeltet, og køyrte lett i frå brøytebilen. Så kjem det en lang oppoverbakke som eg var skikkelig nervøs for.. null sjangs at eg kjem opp her med bakhjulsbil, tenkte no eg. Men der tok eg feil! Litt sidelengs måtte eg jo ligge, men KP gikk faktisk opp! Imponert! Etter denne toppen så var det nedover. Eg var stolt av bilen og i godt humør, slappa litt av. Så kjem der en sving med oppoverbakke igjen i enden.. Der får eg seff sladd på bilen, tar den igjen, får kontra.. og tar den og... Men deretter holdt eg fokus!

Så ja, fornøgd med KP som vinterbil, men en kan ikkje slappe av om ikkje føret er heilt jamnt! Likevel mykje kjekkere å køyre bakhjuls på vinteren enn forhjuls, for man veit at en har noko å kontre med om en får sladd!
Vedlegg
IMAG1119 2000px.jpg
Liker seg på snø!
 #440501  av ArildM
 20 mar 2014 22:33
Artig å høre oppdatering :-) akkurat prøva Carinaen, har akkurat samme erfaringene som deg :-) moro så lenge man følger med, digger at det bare er deg og bilen , ikke noe elektronikk :-)
 #440564  av Myklebust
 22 mar 2014 18:41
Kopla opp grøftelys! Denne gangen på den tradisjonelle måten med relé i motorrom. Tatt styrestraum frå parklysa til bryteren, så no slår grøftelysa seg av når eg slår av parklysa. Husker ikkje kvifor eg ikkje gjorde det sist gang :roll:
Vedlegg
Kopler grøftelys for andre gang.jpg
 #440634  av Myklebust
 25 mar 2014 15:39
Trista nyhender! :cry:

Starleten fikk et illebefinnende på vei til jobb idag. Er ikkje heilt sikker på kva som har tatt kvelden, men den har null framdrift. Det er enten clutchen, girkassa eller drivakselen som har gått i stykker, håper dere kan hjelpe meg å finne ut kva det er!

Det som skjedde var at eg hørte et smell, som om noke knakk. Etter det hadde eg ikkje framdrift i noken av gira. Rulla ut i sida av veien og slik står KP endå.

Eg kan fortsatt bevege girspaken gjennom alle gira. Motoren går fint. Slipper eg ut clutchen så kveles motoren.

Innspill søkes! :)
Sist redigert av Myklebust den 14 apr 2014 16:16, redigert 1 gang totalt.
 #440641  av tojo2
 25 mar 2014 19:58
bakaksel som er svakeste punkt på de. Jekk opp begge bakhjula og snu på de. Ulyder? går mellomaksel rundt ?
 #440644  av Myklebust
 25 mar 2014 20:50
Takker for tips! Blir å taue den heim ikveld og sette den på bukk imårra før jobb!
 #440648  av tojo2
 25 mar 2014 21:26
bremsebånd som kan ha kilt seg ?


diff olja gir nok en indikasjon på hvordan det står til med den også
 #440867  av Myklebust
 02 apr 2014 11:48
No har eg hatt KP opp på bukker og snudd på hjula. Ingen ulyder og med lite motstand både i fri og i første gir. Mellomaksel går ikkje rundt :( Girkassa virker fint trur eg, finner gira og er ikkje noke forskjell på den i forhold til slik den var før.

Har ikkje noke med bremsene å gjere. Triller fint.

Ellers har eg sendt forespørsel etter bakaksel til alle skraphandlerne på finndel.no og på bildelsbasen.se.
 #440871  av tojo2
 02 apr 2014 13:32
jekker du opp kun ene hjulet skal mellomaksel gå rundt.

jekker du opp begge med bil i gir går hjulene hver sin vei og mellomaksel står i ro.

begge oppjekka med bil i fri , kan du da snu på mellomasel ? går hjula rundt ?


U kode diff senter fra ca 73+ ke 2 , ke3, ke 7 kan brukes.
Forskjell på utveksling. Den som sto i var 4.1 fra en ke30

X kode fra kp60, kp62 og eldre (81,82) kp61 passer ikke til
stikkakslingene dine
 #440873  av Myklebust
 02 apr 2014 15:05
Har du tru på at det er diffsenteret som er gåent? Skifta før? Vanskelig jobb? :P

Hadde vore flott om eg slipper å skifte heile drivakselen. Sikkert lettere å finne diffsenter og.
 #440874  av tojo2
 02 apr 2014 15:40
tipper det men sjekk før du bestiller . Dette klarer du fint. jeg satte i 4.1 diffen samtidig som jeg skifta til k50 kasse for å få den litt kjappere.

orginalen er vel 3.4 utveksling eller noe slikt. Grove trekk : Opp på bukker, løs mellomaksel bak mulig du må løse brekkwire for å senke den. . av med hjul og bremser.

av med 4 bolter innafor. på med en gammel felg som du kan banke litt på, eventuelt slagtærs om du har. slå stikkaksler ut

ca 5cm hvær side . Løs 8 bolter flens forkant av diff. trekk diff senteret frem og ut. Er det metall i olja må diffhus og

stikkaksler vaskes godt, gjerne med parafin e.l før den nye settes i.

er sjarmen med å ha herjebil denne jobben her :lol:
 #440875  av Myklebust
 02 apr 2014 16:02
Hørtes ikkje for gale ut :D Var innunder og sjekka, så ser for meg kva som må gjeres. Diffoljen tapper eg altså ut før eg begynner på jobben, men kor fyller eg på igjen? Uten å ha sett nøye på det. Er det en spesiell olje? Den delen bremsene er montert på, er den mulig å skru løs frå sjølve drivakselen? Eller er det i et stykke? Lurer altså på om eg må demontere bremsebånda osv. igjen ;)

Finner eg diffsenter på rockauto eller? Siden du skriver at eg kan bestille det? :)

Takker for gode tips forresten!
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 9