Bilen er en 1994 mod Toyota Supra Eurospec, venstrestyrt og utstyrt med TRD bodykit og targa tak, noe som gjør den litt spesiell.
TRD bodykitet er utviklet i vindtunnel for GT/JGTC Supra'ene i japan, men ble levert som originalt ekstrautstyr til Supra MKIV. Kitet er ekstremt skjeldent, mye pga det kostet skjorta + arbeid og det har vært håpløst å få tak i i ettertid.
Kitet bredder en del, men i forhold til de andre, mer "vulgære" kitene som finnes til supra beholder den de originale linjene, de er bare "litt" bredere. Bilen er 5cm lenger og 14cm bredere i vognkort kontra en vanlig supra.
Den er utstyrt med tredelte, skrudde Forgeline GW3 felger smidd i aluminium og måler 10x19 forran og 13x19 bak.
Motoren er selvsakt en 2JZ-GTE med 6 trinns manuell V160 Getrag kasse.
Noe av det som er gjort ellers på bilen
-ACT Clutch og lettet svinghjul
-Carbon deksler i interiør
-Aluminium reimhjul på motor
-Tonede ruter
-AEM bredbånds lambda, AEM turbo trykk, AEM olje trykk målere i dashbord
-HKS registerreim
-CX Racing alu radiator
-GReddy Intercooler Kit SPEC-R 3-core
-HKS dumpventil
-TRD full carbon vinge
-TRD tårnstag
-TRD Speedometer/turteller
-98 mod facelift baklykter
-98 mod facelift frontlykter
-98 mod facelift blinklys
-JVC 2-din med innebygd navigasjon
-HKS Superdragger II eksos
-H&R coilovers
Planer for bilen:
-Nye bremseskiver og klosser
-Bride LowMax stoler
-Noen mindre hjul bak for "dagligdags" bruk. Dyrt å spole med 355 brede dekk
-Original TRD vinge (uten carbon)
-Lakkere div i motorrom
-GÃ¥ over hele bilen og se over/bytte slitedeler i understell.
-Öhlins coilovers
-Våtslipe hele bilen og polere opp igjen for å få lakk 100%
Flere bilder kommer etter hvert.


TRD bodykitet er utviklet i vindtunnel for GT/JGTC Supra'ene i japan, men ble levert som originalt ekstrautstyr til Supra MKIV. Kitet er ekstremt skjeldent, mye pga det kostet skjorta + arbeid og det har vært håpløst å få tak i i ettertid.
Kitet bredder en del, men i forhold til de andre, mer "vulgære" kitene som finnes til supra beholder den de originale linjene, de er bare "litt" bredere. Bilen er 5cm lenger og 14cm bredere i vognkort kontra en vanlig supra.
Den er utstyrt med tredelte, skrudde Forgeline GW3 felger smidd i aluminium og måler 10x19 forran og 13x19 bak.
Motoren er selvsakt en 2JZ-GTE med 6 trinns manuell V160 Getrag kasse.
Noe av det som er gjort ellers på bilen
-ACT Clutch og lettet svinghjul
-Carbon deksler i interiør
-Aluminium reimhjul på motor
-Tonede ruter
-AEM bredbånds lambda, AEM turbo trykk, AEM olje trykk målere i dashbord
-HKS registerreim
-CX Racing alu radiator
-GReddy Intercooler Kit SPEC-R 3-core
-HKS dumpventil
-TRD full carbon vinge
-TRD tårnstag
-TRD Speedometer/turteller
-98 mod facelift baklykter
-98 mod facelift frontlykter
-98 mod facelift blinklys
-JVC 2-din med innebygd navigasjon
-HKS Superdragger II eksos
-H&R coilovers
Planer for bilen:
-Nye bremseskiver og klosser
-Bride LowMax stoler
-Noen mindre hjul bak for "dagligdags" bruk. Dyrt å spole med 355 brede dekk

-Original TRD vinge (uten carbon)
-Lakkere div i motorrom
-GÃ¥ over hele bilen og se over/bytte slitedeler i understell.
-Öhlins coilovers
-Våtslipe hele bilen og polere opp igjen for å få lakk 100%
Flere bilder kommer etter hvert.


Sist redigert av Oluf den 04 sep 2015 12:37, redigert 1 gang totalt.