TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Oluf's Toyota Supra TRD Widebody

  • Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #450844  av Viggo90
 
Hehe ååh sopass ja ;) På filmen såg no da ganske heftig ut og grei fart da så =) Og den lyden :P Jekla stiligt å kunne kjøre bil til bana, drifta og styra på, så kjøre heimatte, og maskineriet helde :D
 #450874  av Oluf
 
Viggo90 skrev:Hehe ååh sopass ja ;) På filmen såg no da ganske heftig ut og grei fart da så =) Og den lyden :P Jekla stiligt å kunne kjøre bil til bana, drifta og styra på, så kjøre heimatte, og maskineriet helde :D
Ja, kjekt å kjøre dit å kjøre hjem igjen, men det blir nok banebilen som hovedsaklig blir med på treff fremover :)
 #455366  av ArildM
 
Wow :shock:
Det gikk fort!
Regner med den holder seg i Norge?
 #455384  av celicapower
 
Wow ja :o det gikk fort. Jeg har følgt med bilen din nå i 3-4 år ihvertfall å det er en bil jeg kunne tenkt meg å kjøpt :) hvor mye gikk den for og hvor i landet havnet den?
 #455391  av Oluf
 
celicat23 skrev:Både gratulerer og kondolerer. Kan ikke ha vært gøy å selge den der.
Litt kjipt er det selvsakt, men kjente det var på tide å gjøre noe. Banebil og banekjøring tar opp det meste av både fritid og økonomi for tiden, så innså att det ble vanskelig å kombinere både veibil og banebil, både med tanke på tid og økonomi.
 #455392  av Oluf
 
celicapower skrev:Wow ja :o det gikk fort. Jeg har følgt med bilen din nå i 3-4 år ihvertfall å det er en bil jeg kunne tenkt meg å kjøpt :) hvor mye gikk den for og hvor i landet havnet den?
Noe redusert pris ble det, litt med tanke på att det er en vanskelig årstid å selge slik bil på samt att jeg allerede har kjøpt ny banebil og trengte cash. Med tanke på att den solgte på under ett døgn på denne tiden av året tror jeg ikke det hadde vært noe problem å få 560 på våren/sommeren med litt is i magen.