TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Myklebust sin tredje Carina II!

  • Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #440233  av Inz4ne
 
Katter er ålreite de, bare å holde de litt unna de strøkne bilene, så lenge de nøyer seg med å labbe på de som ikke er i så god stand så er det greit nok ;)
 #440240  av Myklebust
 
Kroneksempel på den situasjonen er jo at Starleten har fått seg endel katteriper :lol: Varselskudd for min del ;)
 #440270  av Phinex
 
Kom ut en ettermiddag det høljeregna og så at garasjeporten sto halvåpen... Gikk inn, og jammen hadde ikke søstera mi sitt beist av ei katt søkt tilflukt der inne... Var kattespor over panseret, og tydelige spor etter at det gjørmete dyret hadde sklidd ned frontruta... La ikke merke til noen riper heldivis...
De trekkes vel mot varmen :wink:
 #440358  av Myklebust
 
Morro med photoshop 8)
Vedlegg
Svartkvitt med lykter i farge 2000px.jpg
Svartkvitt med lykter i farge 2000px.jpg (1.51 MiB) Vist 5562 ganger
Svartkvitt med instrument i farger 2000px.jpg
Svartkvitt med instrument i farger 2000px.jpg (1.41 MiB) Vist 5562 ganger
 #440563  av Myklebust
 
Montert KN-filter, som seg hør og bør! :)
 #440601  av ArildM
 
Kult ratt egentlig :)
 #440604  av Myklebust
 
Hehe.. veit du mener det, for no har du sagt det to ganger! 8)
 #440605  av ArildM
 
Hahaha :lol: :oops: Hukommelse er en fin ting :oops:
Men til mitt forsvar har du postet bilde av det to ganger? :mrgreen:
 #440606  av Myklebust
 
Neida! Et var av interiøret, og så detalj av det no :P Men du har heilt rett i at det er et kult ratt! :D Når eg køyrer bilen no så holder eg i selve stammen av rattet, hendene mellom eikene.. Lett å styre på den måten, også slipper eg å slite det ut. Skal ordne rattrekk for å bevare det i samme tilstand som det er, pluss at rattet er litt tynt og.
 #441182  av Myklebust
 
Lagt ut en snutt av turen heim frå bilkjøpet i Oslo :) Var kolonnekøyring over Hemsedalsfjellet pga. en trailer som hadde køyrt av veien. Trur det var 100+ biler i den kolonna! Vi var ganske langt framme, var altså fleire biler bak oss enn foran! :shock: Stilig opplevelse å ha med seg.

Filmen er ganske teit, unnskylder det.. Lagde den mellom to skift og var ganske så overtrøtt.. ;)



Ellers så har eg fått beskjed om at sommerdekkene mine er klare. Henter i kveld og setter på i frien! :D
 #441219  av Myklebust
 
Då var sommerhjul med nye Michelin Energy Saver Plus dekk (185/60/R15) satt på. Køyrt et godt stykke for å teste dei og er meget fornøgd hittil! :) Gjorde seg med 5mm spacere og.
Vedlegg
IMAG1284 2000px.jpg
IMAG1284 2000px.jpg (1.51 MiB) Vist 5442 ganger
 #441220  av ArildM
 
Godt å få på sommerdekka :)
 #441234  av Myklebust
 
Fikk jo også konstatert standen på bilen! Alt av bremser ser nytt ut. Ingen rust på skiver, og kaliperne har fortsatt tydelig kvite delenumre. Rundt boltene og midtnava framme er det smurt et stoff i sølvfarge. Usikker på kva det er, men er nok en slags beskyttelse. Ser veldig bra ut :D

Skal få fiksa rusten på høgre forskjerm iløpet av sommeren, så kan eg ikkje seie anna enn at bilen er Strøken, med stor S! :mrgreen:

Forresten: vil dere vere enige i at seks og 1/2 omdreininger på hjulboltene er sikkert nok? Spør siden eg har på 5mm spacere. Såg ut som eg hadde litt lite å feste i.
 #441243  av ArildM
 
Sjeldent med så lite rust på en så gammel bil :)
 #441254  av Myklebust
 
Holder på å bestille lydisolering frå RAAMaudio. Fungerte så bra på gamle Celicaen at eg berre må ha det i Carinaen og :) Går ikkje å bestille frakt til Norge frå nettsida deira, så må ta det direkte på e-post. Venter på svar.

Lurer også på å skifte ut ekstralysa mine. Liker utseendet på dei eg har, men trur nok at dei egentlig er grøftelys. Lyser for dårlig til å vere tusenmetere :| Vurderer disse: http://www.bilradiospes.no/m/shop/?prod ... id=&vn=736
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 19