TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Myklebust sin tredje Carina II!

  • Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #441256  av Myklebust
 
Klarte ikkje dy meg! Hella Comet FF200 bestilt :D Kjøpte likesågodt to ekstra DEFA fjernkontrollere og. Fint å ha!

Køyrt litt med bilen etter at sommerhjula kom på, og den gode gamle Carinamagien er begynt å fylle hjartet. Er noke med den. Er ikkje en sportslig bil på noken måte, men motoren kjennes kraftig ut, og det er rett og slett en god bil å vere i syns eg :) Så eg legger gjerne noken dollar i den ja!
 #441259  av ArildM
 
Carina er full av magi :) Gammel som ny :)
 #441376  av Myklebust
 
Burde dydd (er det et ord?) meg!

Fikk tusenmeterne i dag, men dei er ikkje slik eg tenkte meg. Designet virka veldig elegant/smart på bilder, men i virkeligheten er det overkomplisert. Fargen på husa skulle vere grå, men dei har et grønskjær i seg som krasja totalt med rødmicaen på Carinaen :P Selve lampene ser veldig premium ut, men hjelper ikkje det..

Beholder lyktene som står på! Dei ser i alle fall litt distingverte ut 8) Topp tips: Kjøp ekstralys i butikken, ikkje på nett!

Skal få i orden DEFA fjernkontrollerne, så pakken var ikkje heilt bortkasta.
 #441548  av Myklebust
 
Då var DEFA-kontrollerne programmert. Så no har eg tre fullverdige nøkkelsett :)
 #441847  av Myklebust
 
Såg innom førstebilen min idag.. Savner jo den og, selv om eg har fått meg ny Carina! Bilen var kjøpt til modern i 1999, då eg var sju år gammal, så er nok denne som er grunnen til at eg elsker Carina.. møkje sentimentalt! :)

Den er ganske uelska for tida :cry: Solgte den til en i bygda, men no har han flytta annetsteds og bilen står sånn halvveis forlatt igjen.. Skal visstnok hente etterhvert, men kven veit.. :roll: Prøver å finne på ei god unnskyldning for å kjøpe den igjen som delebil/låvebil.. Men det er ingen deler på den som eg får bruk for. Annen motor, annen kaross (sedan) og interiøret er kast siden han har røyka i den :(

Gjorde litt småmods på denne då eg hadde den! Vindavvisere framme, svart spoiler frå en Nissan (passa kjempebra, og så med bremselys integrert!) og frontleppe frå GLi-versjonen for å nemne noke. Påkosta 20000,- for å få den gjennom siste EU-godkjenninga, likevel var det som å køyre et slagskip.. Ingen servostyring og demperne hadde vel sett betre dager. Ganske kvikk når den først var opp i fart då. Grusa Saaben til en kompis (136hk) med mine iherdige 90hk! :lol:
Vedlegg
IMAG1436 2000px.jpg
IMAG1436 2000px.jpg (1.69 MiB) Vist 5851 ganger
 #441869  av Myklebust
 
Hatt en skikkelig kjekk garasjeøkt i dag! Med solskinn og radio! :D

Klistra dempematter og -tepper (RAAMmat og Ensolite PS) i alle dørene, bak høgtalerne framme og i sidelommene i bagasjerommet. Har lagt Ensolite under bagasjeromsteppet og. Det er uten lim, så er lett å fjerne om eg må komme til i hjulbrønnen. Den originale plasten innafor dørpanela klistra eg på igjen før ytterlaget med Ensoliteteppe. Har fått høre at det er viktig å ha det intakt for å hindre at fukt kjem seg inn i interiøret. Dette tenkte eg ikkje på då eg tok T16-en, men eg sa frå om det til han som kjøpte bilen. Hadde planlagt å tectylere inni dørene, men det var selvsagt gjort grundig frå før! Har satt på rattrekk også, forresten!

Fant aviser i bagasjeromslommene frå 1995. "Drillo møter Tsjekkia - igjen!" :P Sikkert frå første tectylering. Tectylen i dørene virker altfor fersk til å vere så gammel, så tectyleringen er sikkert gjort gradvis.

Grei og enkel jobb, men det tar si tid. Holdt på frå klokka tre til halv ti. Brukte en time før det på å rydde i garasjen slik at eg fikk to "rom" til å arbeide på. Garasjen, eller redskapshuset som vi kaller det, består av fire rom med kvar si store skyvedør. Dei tre romma lengst mot høgre er opne, med vegg inn mot første rommet frå venstre. Frå venstre til høgre står Celicaen først, så kjem Starleten, tredje rommet er vanligvis ledig, og så har Carinaen plass i det fjerde rommet. Tenker fadern er litt førrbannja på alle bilene eg har.. Innerst inne :lol:

Har ikkje fått prøvekøyrt endå, men dørene har fått den premiumlyden. Kjenner trykkbølga når eg later igjen dørene frå innsida og! :mrgreen:
Grunnen til at eg ikkje har prøvekøyrt er at batteriet flater ut.. Hastelada den for å starte idag og fikk start med 12.5 på voltmeteret. Cruisa litt med den før eg køyrte den inn på plass. Ville ikkje starte etter eg hadde fullført lyddempinga. 10,5 på voltmeteret.. Lader altså veldig kjapt ut!

Neste steg blir nok nytt batteri.

Ellers kan eg ikkje få anbefalt RAAMaudio-produkter nok! Enkelt å arbeide med, lukter ikkje og koster ikkje skjorta. Veit at eg fikk god effekt av det på gamle Celicaen, og håper på endå betre resultat denne gangen! :D
Vedlegg
Prosess førerdør!
Prosess førerdør!
Lyddemping prosess Carina II 2000px.jpg (1.19 MiB) Vist 5839 ganger
Varemerket foto til kommende Carina II-brosjyrer!
Varemerket foto til kommende Carina II-brosjyrer!
IMAG1441 2000px.jpg (1.45 MiB) Vist 5839 ganger
God plass, kjekt arbeid og ekte 80-talls musikk frå Radio Norge!
God plass, kjekt arbeid og ekte 80-talls musikk frå Radio Norge!
IMAG1445 2000px.jpg (1.44 MiB) Vist 5839 ganger
 #441892  av Myklebust
 
Prøvekøyrt no!

Anlegget høyres kraftigere ut, med mindre av den skarpe diskanten og kvikkere, meir punchy bass! Får litt elbilfølelse av å køyre bilen no.. Ikkje at det er noke gale med det. Er jo komfortbilen min! Mindre motorlyd og nesten ikkje noke veistøy. Dessverre er det enkelte knirkelyder som ødelegger litt, men dei får eg prøve å ta seinere! :)
 #441923  av Myklebust
 
Kjøpt nytt og sterkere batteri! Økt styrken frå 240A og 60 Ah --> 580A og 65Ah :mrgreen: Tenker eg slipper å lade bilen så ofte og ;)

Batteribrakettene var sprukket opp og det tøyt ut en del isolasjonspulver(?), så eg vaska bort det meste og lappa dei sammen med svart elektrikerteip. Stor forbetring over slik det var før.

Fornøgd med lydanlegget mitt no! Det kan nesten ikkje bli betre uten å investere i fleire element.
Vedlegg
IMAG1461 2000px.jpg
IMAG1461 2000px.jpg (1.71 MiB) Vist 5812 ganger
 #441926  av ArildM
 
Stor respekt av så mye som du steller med Carinaen din :)
En dag når alle plutselig våkner opp og lurer på hvor det ble av alle Carina II kan du stå der og pryde deg med en strøken utgave :)
 #441928  av Myklebust
 
Tusen takk for det! :D Tanken er jo å ha den strøken så lenge som mulig.. tøft om eg fortsatt har denne om et tiår og noken kjenner igjen en stadig sjeldnere Carina II!

Forøvrig hadde det nesten vore litt skam om eg ikkje prøver å ta like godt vare på den som forrige eiger gjorde! Har litt å leve opp til for å seie det slik!

Carina II er jo fortsatt en ganske vanlig bil, så er nok ikkje den mest interessante tråden dette. Men eg bruker den litt som worklog også, så får dei følge med dei som innser verdien i en gammal, "ordinær" bruksbil! 8)
 #441948  av ArildM
 
Kjekt med Worklog :) Følger med, men det er ikke alltid jeg finner så mye å kommentere :)
 #441966  av eiriksmil
 
Myklebust skrev:Fant aviser i bagasjeromslommene frå 1995. "Drillo møter Tsjekkia - igjen!" :P Sikkert frå første tectylering. Tectylen i dørene virker altfor fersk til å vere så gammel, så tectyleringen er sikkert gjort gradvis.
Uten å ha sett kvitteringer eller annen bevis på dette, skal bilen ha blitt tectylert allerede fra første stund og så videre over årene.
Myklebust skrev:Forøvrig hadde det nesten vore litt skam om eg ikkje prøver å ta like godt vare på den som forrige eiger gjorde! Har litt å leve opp til for å seie det slik!
8) 8)

Kunne jeg anbefalt å handle den hvite som bruksbil og ha den røde som kosebil? :wink: Uten å vinterkjøre eller "bruke opp" denne ser jeg ikke noe problem for at den skal holde noen tiår til.
 #441967  av Myklebust
 
Nja, eg hadde vore meir lysten på å kjøpe igjen kviten viss det ikkje var røykt i den ;) Hater interiør med røyklukt.. Skulle tatt et bilde av askebegeret framme. Det er så stappa at det ikkje går igjen :( Også den bilen som aldri hadde sett en sneip i sitt liv før :roll:

Tenker den raude blir bruksbil sommerstid, men skal ikkje brukest på vinteren. Har jo Celicaen i tillegg fram til eg selger den, så den har berre 50 % stilling inntil videre :lol:
 #442071  av Myklebust
 
Sia eg lydisolerte i bakluka på Celicaen, så kunne ikkje Carinaen vere dårligere. Så eg har gjort samme jobb på den og :) No er bilen tett!
Trur folk vil ha vanskelig for å tru at anlegget berre består av tre element! To 4" fronthøyttalere og 12" bass bak.. spiller drøyt bra no! :mrgreen:

Har endelig festa basskassa skikkelig og. Den velta på vei til jobb i dag tidlig og strømledninga blei reven ut. Det skal ikkje skje igjen! Har berre brukt stropper då det er 100 % uaktuelt å borre hol i bagasjeromsgolvet!
Vedlegg
DSC_0001 2000px.jpg
DSC_0001 2000px.jpg (2.02 MiB) Vist 5766 ganger
DSC_0004 2000px.jpg
DSC_0004 2000px.jpg (1.3 MiB) Vist 5766 ganger
DSC_0005 2000px.jpg
DSC_0005 2000px.jpg (920.13 kiB) Vist 5766 ganger
DSC_0007 2000px.jpg
DSC_0007 2000px.jpg (925.17 kiB) Vist 5766 ganger
Sist redigert av Myklebust den 11 mai 2014 20:47, redigert 1 gang totalt.
 #442073  av ArildM
 
Nice :) Skulle kanskje ha lyddempa mine biler også :oops: I alle fall gamlecarinaen :)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 19