TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Myklebust sin Celica Supra!

  • Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #445691  av Myklebust
 
Har forresten fått en god del henvendelser no etter den broomomtalen! Var en som ringte og ville betale satt pris og hente bilen no i helga. Då merka eg frykta for å miste bilen altså! :shock: Har vent meg til tanken på å beholde den! Kanskje like greit at han ikkje har høyrt frå seg igjen ;)
 #445740  av Bjørn Eirik
 
Aiaiaia... Nei, denne må du ikke selge! Og en veteran er jo omtrent 'gratis' å ha uansett! Jeg tror det skal veldig mye til at jeg kvitter meg med min, i hvertfall.. :p
Ble bra med nye skilt, jeg må nok bytte jeg også, selv om jeg alt har de originale fra '83! :p
Har du forresten alltid oppe lyktene? (har ikke lest alle postinger, kan være svaret ligger der?)
 #445743  av Myklebust
 
Der var du med autofil-Supraen ja! :) Såg innom tråden din igjen, nydelig bil! Misunner deg felgene og baklyktene dine! Ville jo aldri vurdert salg eg heller om bilen hadde vore i familien siden '89 ;)

Bruker lyktene ganske aktivt egentlig! 8) Tøffest utsikt frå førersetet når en har dei oppe, men eg syns den er penest med lyktene nede. Oppdaga etter kjøp at grøftelysa var gule, så det var bonus! Køyrer vel mest med grøftelysa på og lyktene nede.
 #445841  av Myklebust
 
Takk for det! :D
 #445842  av Myklebust
 
Har satt sammen et bilde av alle bilene eg har hatt! 8) (Utenom T16-delebilen)
Første bildet nedover: beste bildet av kun bilen, andre: interiør, tredje: motor, fjerde: bilen sammen med neste bil eg kjøpte/begynte å bruke og femte: kor bilen er no.
Vedlegg
Alle mine biler 2000px.jpg
Alle mine biler 2000px.jpg (1.76 MiB) Vist 5691 ganger
 #445850  av Markus97
 
Tøff denne Celica Supra'n din, hadde nok ikke sagt nei til en slik en :-)
 #445858  av Myklebust
 
Takk for det!

No har salsannonsen gått ut på dato, og dermed er det bestemt: Bilen blir hos meg fram til den er veteran! :) (Og då blir det jo færre grunner til å selge i det heile tatt!)

Det vil sei at planene for felger og rustfiks blir utført til neste sesong, og videre står lyddemping og audiosystemfjerning (eller -oppgradering) for tur! :D
 #445916  av Myklebust
 
Var heimom i helga! Pakka ut bilen, starta og lot den varme seg godt opp. Kjedelig å ikkje kunne køyre en tur då, menmen.. :roll: Koselig innvendig med det lakenet over :wink:
Vedlegg
Vinterlagret 2000px.jpg
Vinterlagret 2000px.jpg (1.73 MiB) Vist 5633 ganger
Sist redigert av Myklebust den 20 nov 2014 10:29, redigert 1 gang totalt.
 #445983  av Myklebust
 

Hepp! Har leitt etter en sånn tidsriktig anmeldelse! 8)
 #445989  av ArildM
 
MANGE morsome retro reviews fra Motor week som er lagt ut i det siste, skikkelig morsomt å se :)
 #445994  av Myklebust
 
Ja! :D Har sett igjennom alt dei har av Toyota! Dei er så erkeamerikanske at det svir! :lol:
 #446011  av ArildM
 
Var vel såvidt forsiktig nevnt i en bisetning av SW20 turbo var raskere enn daværende Corvette, tenker den svei :mrgreen:
Snakker om sirompa greier uten entusiasme, men veldig "rett til poenget" tester.
Sjarmen ligger vel i at de tester biler som vi nå eier, har lyst å eie, eller har eid selv :)
 #446040  av Myklebust
 
Do or do not? 8) Blitt tipsa om å bruke "fly eye" perforert teip. Ser ut som et OK materiale: http://www.ebay.co.uk/itm/Perforated-Fi ... 2c877f07d4

Skal vurdere alternativ 2 til sommeren! "Angry lights" passer ikkje bilen ;)
Vedlegg
Avteipa lykter Celica Supra 2000px.jpg
Avteipa lykter Celica Supra 2000px.jpg (1.6 MiB) Vist 5581 ganger
 #446041  av GhostRider88
 
Unik bil dette! Godt å se entusiasmen og bestemmelsen om å beholde den til veteran. Samme skal jeg med min mr2 :)

Stemmer for å ikke bruke folie på lyktene, hold det originale "overrasket" uttrykket :shock:
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 14