TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Myklebust sin Celica Supra!

  • Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #443615  av Myklebust
 
Forresten inzane2012, kanskje best vi venter med visningen til eg får på originalfelgene! Dei som står på no trekker veldig ned :?
 #443616  av Myklebust
 
Har køyrt en del med bilen i disse ekstreme sommerdager!

På fredagen køyrte eg rundt i bygda og i området rundt i heile fire timer.. berre for å køyre og nyte bilen! 8) Særlig fint er det når eg køyrer på småveier med fjell på eine sida. Reflekterer gromlyden så godt! :mrgreen:

På lørdagen no så parkerte eg på et sted som gav meg litt Forza 4-vibber. Måtte berre filme og redigere til en liten snutt eg då!

 #443625  av tad
 
Såg berre t 16 stod parkert hos naboen til foreldra mine,såg no bra u det eg såg då,lyden veit eg ikkje korleis er då det ikkje var folk der.
 #443629  av ArildM
 
Flott bil :) Du er heldig at det er så lite som bare originalfelgene som trekker den ned for å bli utrolig pen :)
 #443645  av Myklebust
 
http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=49905752

Er lagt ut ei ekstra annonse for den andre Celica Supraen på finn. Selges på auksjon med 99.999,- som utropspris. Er litt fleire bilder av den her. Må ærlig nok seie at eg syns min er finere 8) Er nok litt overprisa den i sølv!
 #443667  av inzane2012
 
åjasså ja, oppi BREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEMAAAAAAANGER du bor i altså :) trodde du holdt til nermere førde jeg :)
 #443673  av Myklebust
 
Haha! Syns det er rimelig nært Førde eg! :lol:

Er der av og til då, kanskje eg kan vise bilen til både deg og en på Bilpleiehallen som ville sjå. En gang det passer ;)

Håper (litt OT) på å få sjå igjen gamle T16en min idag. Er faktisk i Førde for gratis lakkrens og polering av Hiluxen. Har sendt melding til nye eigeren, men har ikkje fått svar endå.
 #443721  av Myklebust
 
Gjekk ikkje så bra hos Sunnfjord Bilpleie denne gangen heller..

viewtopic.php?f=32&t=43334
 #443734  av inzane2012
 
Nært førde? du er jo helt oppi nordfjord jo, bare ett steinkast fra Eid :) er ikke nærme førde i det hele tatt jo :D :lol:
 #443743  av Myklebust
 
Spørs kva bil en køyrer! Ikkje nødvendigvis med tanke på fart :wink:
 #443744  av Myklebust
 
Myklebust skrev:Håper (litt OT) på å få sjå igjen gamle T16en min idag. Er faktisk i Førde for gratis lakkrens og polering av Hiluxen. Har sendt melding til nye eigeren, men har ikkje fått svar endå.
Passet ikkje å få sjå bilen igjen den dagen. Men gjorde ei avtale at neste gang eg har med Supraen til Førde, så ville han sjå den, også skulle vi ta bilder av begge bilene ilag. Det blir bra! Gleder meg! :)
 #443775  av Phinex
 
Bra film! Ser helt utrolig ut i lakken til å være så gammel, så noe har de da gjort rett på SB ;)
Få noen til å filme deg mens du kjører? :)

Da du først dukka opp her inne tenkte jeg kanskje om du holdt til ute ved Å, i Lofoten! Kjenner noen Myklebust'er her oppe nemlig. Litt skuffa da jeg så du bodde langt sørpå :P
 #443789  av Myklebust
 
Phinex skrev:Bra film! Ser helt utrolig ut i lakken til å være så gammel, så noe har de da gjort rett på SB ;)
Takk for det! Den Forza-musikken er jo genial då!

Angående SB.. Skal ikkje seie noke på at dei er flinke å få fram lakken igjen :roll: Problemet er at det alltid blir skår i gleden hos dei :| Skraper av lakken på frontfangeren, og nekter for det selv om det er opplagt at dei har skylda.. Og på Hiluxen klarer dei å ødelegge dekorstripene. Begge skader kunne vore unngått om dei hadde hatt litt vett i skallen og stoppa umiddelbart då dei såg at lakken/dekoren gikk.
Phinex skrev:Få noen til å filme deg mens du kjører? :)
Kjem et klipp til her snart!
Phinex skrev:Da du først dukka opp her inne tenkte jeg kanskje om du holdt til ute ved Å, i Lofoten! Kjenner noen Myklebust'er her oppe nemlig. Litt skuffa da jeg så du bodde langt sørpå :P
Haha, beklager! :lol: Litt morsom tanke då!
 #443822  av Myklebust
 


Køyrer heim frå brodern, og rundt i bygda heime. Filma med en Sony Xperia Z2. Litt skuffende lyd, er mykje betre i virkeligheten! Særlig skuffende i tunnelen. Kanskje eg skal skaffe meg et betre kamera og legge ut fleire sånne klipp :)
 #443835  av Myklebust
 
Flott photoshoot-veir idag!
Vedlegg
DSC_0925 2000px.jpg
DSC_0925 2000px.jpg (1.34 MiB) Vist 5306 ganger
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 14