TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Myklebust sin Celica Supra!

  • Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #442791  av Myklebust
 
Blir ikkje mykje bling-bling på bilene mine ;) Originalt er tingen!
 #442799  av ArildM
 
Bra :)
Mine er ikke helt origiale, kanskje heller "stock +++" , men men :)
Så lenge man styrer unna bling bling som ser aldeles feil ut så går det bra :)
 #442835  av Myklebust
 
Fant en flott originalfelg i hjulbrønnen! Har en handel på gang ang. tre originale felger, så dette passa meg perfekt! Om eg får kjøpt dei tre så er planen å pusse dei ned, lakke dei opp igjen og ha dei klare med 225/60 dekk til neste sesong! P-type (Performance-type) Celica Supra, slik eg har, blei levert med 225mm breie dekk. Dei som står på no er på stakkarslige 185mm.. :oops:

Brodern ville sjå bilen idag, så hadde den ut av garasjen en tur. Nevøen ville ikkje ut av den, bra fornøgd med det! :mrgreen: "Racerbil!" Vippelykter er jo alltid populært og!
Vedlegg
DSC_0360 2000px.jpg
DSC_0360 2000px.jpg (946.92 kiB) Vist 4790 ganger
DSC_0353 2000px.jpg
DSC_0353 2000px.jpg (1.47 MiB) Vist 4790 ganger
 #442959  av Anders gullstein
 
Utrolig tøff bil! På tide med en 80 talls klassiker med vippelykter igjen. Dette er en av favoritt Toyotaene mine opp igjennom tidene og er bilen som definerer 80 tallets glam og prestisje. Mener å ha sett salgsanonsen for denne bilen på blocket i Sverige, den var rød og med samme motor som din. Liker at du tar en tilbakestilling til orginal utseende med de orginale felgene og får av de forferdelige hjulene som står på nå :)
Denne gleder jeg meg til å se mer av fremover!
 #442975  av Myklebust
 
Skjønner lett at du har denne på topplisten av Toyotaer, selv om eg ikkje heilt har fått tid til å bli skikkelig kjent med bilen siden den har stått i ro med difflekkasje. No er den inne hos Toyota Førde for utbetring av det, og for prisoverslag på den rusten som er. Når den er ferdig der så skal den en tur innom Sunnfjord Bilpleie for interiørrens, lakkrens og polering. Har trua på at det blir meget bra! 8)

Bilen er så 80-talls som den berre får blitt; med digitalt instrumentpanel, det skarpe designet og selvsagt vippelyktene!

Veit ikkje om eg vil seie felgene som står på er forferdelige då! Meir det at dei er for moderne og kjedelige.. Altfor smale dekk og. Neste sesong håper eg å kunne sette på renoverte originalfelger med breiere dekk! :)
Vedlegg
Hengerferd mot Førde.
Hengerferd mot Førde.
DSC_0367 2000px.jpg (1.43 MiB) Vist 4759 ganger
 #443191  av Myklebust
 
Endelig fått henta bilen heim! :D 8)

Simmerringene på begge sider er skifta, er selvfølgelig fylt ny diffolje og det er skifta ut dårlige gjengebolter framme. Triptelleren var det tull med og, den ville ikkje begynne å telle igjen etter at eg nullstilte. Viste seg å vere en vaier inne i instrumentpanelet som var gått av. Dette fiksa dei ved å korte inn vaieren og feste sammen igjen. Fungerer igjen no! "Dette må vi fikse, må ha i orden disse gamle klassikerne!" var det en mekaniker der som sa. Heilt korrekt uttalelse! :)

Var interesse for å sjå bilen hos Bilpleiehallen også.. Dei hadde ikkje ledig time, men eg "kunne no komme bortom og vise bilen!" :mrgreen: Han hadde visst en 82-modell Celica. Min er jo en forlenga versjon av den, derav interessen sikkert. Blei ikkje tur bortom dit, men kan nok hende eg shiner bil der neste gang.

Bilen blei levert til Sunnfjord Bilpleie for lakkrens og polering. Der har dei klart å vere litt hardhendte med polérmaskina.. Gnura gjennom lakken på frontfangeren.. Utrulig kjedelig. Såg det ikkje før eg var halvveis heimkomt heller. Sendte dei bilder av skadene, men har ikkje fått svar. Må nesten få heile jobben gratis.. Synd og, for resten av jobben er godt gjort! Den er ikkje lenger falma raudrosa; no er den djupraud og som ny i lakken! Skikkelig SUPER RED!

Kjem nok ikkje til å bruke Sunnfjord Bilpleie igjen, likevel..
Vedlegg
DSC_0464 2000px.jpg
DSC_0464 2000px.jpg (1.49 MiB) Vist 4717 ganger
DSC_0476 2000px.jpg
DSC_0476 2000px.jpg (1.81 MiB) Vist 4717 ganger
DSC_0491 2000px.jpg
DSC_0491 2000px.jpg (2.13 MiB) Vist 4717 ganger
DSC_0492 2000px.jpg
DSC_0492 2000px.jpg (1.67 MiB) Vist 4717 ganger
Hardhendt Sunnfjord Bilpleie 2000px.jpg
Hardhendt Sunnfjord Bilpleie 2000px.jpg (578.44 kiB) Vist 4717 ganger
Sist redigert av Myklebust den 23 jun 2014 21:45, redigert 1 gang totalt.
 #443192  av Myklebust
 
Har ellers støtt på en del problem i løpet av dagen:

Bilen skal ha 98 oktan, men dei eg fylte det hos då eg hadde T16-en selger berre 95 oktan no. Så eg har kjøpt et foredlingsmiddel som visstnok skal øke oktantallet. Har lyst å høyre erfaringer og gjerne blandingsforhold før eg bruker det.

Bremsene er dårlige. Hyler og henger litt på venstresida bak. Stopper jo ikkje særlig godt heller.

Siden bilen er importert så har ikkje Toyota registrert nøkkelnummeret dens. Kan hende det står på innsida av en av dørlåsane, men eg lurer på om det går an å finne det gjennom svenske Toyota/biltilsyn? Nokon som har prøvd det?
Vedlegg
Foredlingsmiddelet.
Foredlingsmiddelet.
DSC_0496 2000px.jpg (1.18 MiB) Vist 4717 ganger
 #443212  av Myklebust
 
http://www.finn.no/finn/car/used/object ... 8&ov=web-1

Lagt ut bilen til salgs. Men slapp heilt av, planen er ikkje å selge bilen endå :) Eg sjekker markedet for bilen - no i høgsesongen for sommerbilkjøp. Prisen er satt slik at eg vurderer salg om eg blir bydd 75k, men det rekner eg ikkje med.

Går helst for å ha denne ei stund!
 #443219  av Myklebust
 
Vore ute og råna ei runde i bygda 8) Då ser en gjerne ting litt klarere for seg etterpå, så eg har lagt litt planer:

For det første så må eg jo få orden på bremsene. Mest fordi det er flaut at dei hyler. Har funne ut at det er verst bak, så eg får begynne der. Handler inn deler og gjer jobben sjølv. Kan nok skifte ut den siste dårlige gjengebolten på venstresida bak også. Må kjøpe inn indre bremsesko, kalipper reparasjonskit og bremseklosser.

Siden eg har en flott Carina å bruke, så kan jo Supraen likesågodt stå ei stund når eg først er i gang. Så då tar eg av dørtrekka og finner nøkkelnummeret, og i samme slengen lyddemper eg i dørene. Må kjøpe inn meir PS Ensolite.

Ellers må eg finne ei ordning med oktantilsetning i bensinen. Føler det mest praktiske i mitt tilfelle er å fylle 95 oktan og så bruke ei flaske STP Power Booster i annenkver tank. Og så fyller eg 98 oktan så ofte eg har mulighet.
Vedlegg
DSC_0502 2000px.jpg
DSC_0502 2000px.jpg (1.74 MiB) Vist 4684 ganger
 #443225  av ArildM
 
Så du hadde lagt den ut for salg :) Spennende å se om du får noe respons.
 #443274  av Myklebust
 
Har fått litt respons på annonsen alt. Mange som er inne og ser/lagrer også. Interessen er der i alle fall.

Støvsugde både kupé og bagasjerom, vaska godt over alle plastdeler med clean up wipes og brukte interiørrens på alle seter, teppe og tak på onsdag. Blei veldig bra! Var ikkje særlig skitten innvendig frå før, men no lukter det sitron og alle forrige eigere er hivd ut :mrgreen:
Vedlegg
DSC_0507 2000px.jpg
DSC_0507 2000px.jpg (1.2 MiB) Vist 4660 ganger
 #443284  av Myklebust
 
No har eg vore i Førde og diskutert/krangla litt med Sunnfjord Bilpleie. Dei nekter for at det er dei som har skada lakken.

Eg har bilder av bilen rett før den blei levert til Toyota Førde, og rett etter at eg henta bilen hos SB. Har også snakka med TF i dag, og dei har ikkje sett skaden engang. Han som køyrte bilen bort til SB hadde heller ikkje sett noka lakkskade på bilen. Dei skal ringe bort og forklare det til SB.

Så blir det spennende å sjå om SB gir etter for skyldfølelsen no då. Eg er rimelig sikker på at det er dei som har skylda.
 #443299  av Phinex
 
Kjipt med den skaden, håper det ordner seg. Spør om de ikke bruker lakkdybdemåler før de går i gang med lakkrens etc. på SB?? En må vel regne med noe tynn lakk på fangere og slikt på såpass gamle biler... ?
Lurt å ta bilder ja, leste en sak om et kvinnfolk i Tromsø som fikk problemer med et leiebilfirma. Heldigvis hadde hun tatt bilder av bilen da hun henta den. Firmaet mente hun var ansvarlig for skader som allerede var på bilen da hun fikk den :P
Har faktisk ei norsk instruksjonsbok til Celica Supra en eller annen plass, lå i hanskerommet da jeg kjøpte min st162. Keen? :)
 #443300  av Myklebust
 
Jaaaaa, kan vere lysten på den! :) Har berre original manual på svensk.. ;)
 #443303  av Myklebust
 
Oi! :shock:

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... 2&ov=web-1


Er lagt ut en fin Celica Supra, i tilsvarende stand som min, men med 5M-GE motor. Men denne er lagt ut for 140k!! :o

Eg trudde eg hadde overprisa min.. ;)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 14