TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Jon's supra og lexus

  • Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #450245  av CebuSupra
 
heisan alle sammen. jeg vet at bilene mine ikke er i norge enda men jeg ville fortsatt poste min kjærlighet med dere.

jeg har studert de siste 11 årene på Filippinene og har endelig kommet hjem igjen. jeg håper jeg kan importere bilene mine om ikke så lenge.
Here goes

bilen: Toyota supra R MK3 med en 1jZ motor og en r154 trans

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

jeg kjøpte supraen som en import fra japan i 2005 siden har det vært min avkobling fra studiene
den var vist brukt til amatør rally i japan da så den var mildt oppgradert med en TRD (KYB) pressure plate og tripuck clutch
planen var å lage en drag bil men det ble fort til en show bil da bilen ble sponset
motoren var helt stock da men siden har det blitt en schwitzer s400 turbo med 40mm wastegate, Apexi Bov, SAFC, turbo timer, TRUST racing exhaust, brembo bremser, KYB shocks and springs, rollcage, osv. osv.

en stund hadde supraen et massivt lydanlegg da jeg først ble medlem av Mobile Audio Association of Cebu men det ble for mye av alt i en bil så jeg kjøpte en honda til dette.


siden jeg var så mye inne i showcar scenen kjøpte jeg meg en Toyota Celsior (Lexus LS400) for å ha den i VIP kategorien også
men den hadde jeg ikke helt begynt å jobbe med unntatt 19" felger og airsuspension kontroll før jeg reiste hjem
Bilde

Bilde

Bilde

jeg håper jeg kan bli like engasjert i bil samfunnet her hjemme også som jeg var der nede. cheers
 #450252  av ArildM
 
RÃ¥ biler :D MÃ¥ vel forresten si velkommen til TS-ogn :)
Spent på hva biltilsynet sier om Supraen når du skal importere den :wink:
 #450272  av CebuSupra
 
takk takk. jeg er temmelig sikker på at jeg ikke får den godkjent for de norske veiene men i hvert fall offroad.

hvis ikke får jeg kjøpe en project bil her da. noen ideer?
 #450276  av ArildM
 
SW20 er jo relativt billig her da?
Spørs litt hva du er ute etter :)

Bilene må vel i utgangspunktet være godkjent i Europa før du kan få de inn i Norge.
Reglene om flyttegodsbil er vel ikke aktiv lengre?
 #450279  av Makk
 
Får du betalt for og studere eller noe sånt? Er ikke den billigste hobbyen i verden å drive på med det der i Cebu :lol: