TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Holger's Supra MK4 euro/ukspec

  • Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #450584  av Holger
 
En vakker dag i januar fikk jeg nok av å drømme om supra, uansett hvor mye biler jeg bygde om med ditt å datt så klarte jeg ikke tenke bort fra supra, så da ble det endelig en på meg også :roll:

Kjøpte som dønn orginal uk spec supra med store dildoer som lyktespylere og ellers kjedelig urørt bil.




så ble det sveiset rust i tak og byttet bakluke som var førstepri når jeg kjøpte den.


det andre var motor, den så ut som en grustak...
utrolig dårlig vedlikehold vil jeg tro.



etter en del timer med flushing og rensing av sil og bunnpanne ble det slik



da kunne jeg endelig ta i bruk bilen, å det er jo morro! :)

idag ser bilen slik ut med følgene mods

- lakkerte lyktene svart innvendig
- facelift blinklykter i fanger
- facelift baklykter
- nye simmringer på kammer og veiv
- nye ventiltetninger
- nytt regreim kit
- koblet om til true twinturbo
- 3" dp med HKS hipower silent 3" eksos
- fjernet cruisecontroll
- nappet sikring til den active frontleppa så den står ut hele tiden
- Work zeast gold hjul i 9,5 og 10,5 19"
- eibach senkesett
- real runde med rubbing og polish






synes bilen ser veldig bra ut som den er nå, så for bli slik resten av denne sessongen :)

vidre planer er som følger

- H&R coilovers så jeg får den akkurat som jeg vil
- Bilen skal hellakkeres i vinter i anthracite farge
- bakstilling og forstilling skal ned for å monteres powerflex foringer og lakkering der også.
- nye stoler i svart
- litt mere turbotrykk
- front mount intercooler og diverse polerte rør osv
- overhaling av motor om pengene strekker til

ellers så er det jo slik at bilen sikkert aldri blir 100% ferdig da det alltid dukker opp ting jeg vil ha :lol:
 #450592  av Myklebust
 
Gratulerer med realisert drøm då! Var jo nydelig i kvitt, så eg ville stemt på omlakkering i samme farge :) Forrige eigere var nok steinrike siden dei kunne mishandle Supraen sin sånn :shock:
 #450597  av ArildM
 
Knallfin Supra! Gratulerer med realisering av drømmen :D
Hvit farge var ikke dumt! Er ikke grått litt kjedelig?
Blir sikkert knall uansett :wink:
 #450598  av Holger
 




synes den er finere i sånn farge, blir så snill i hvit :| men man vet aldri, må ha noe som passer til gull på felgene også, alt for dyre til å lakkere om :P
 #450600  av hmsilset
 
Grattis med feit bil :) Synes den ser kjempebra ut nå jeg!Senking er jo kult, men det har blitt gjort før.Mer praktisk å ha bittelitt høyde ;)
 #450604  av ArildM
 
Synes den sitter fint. Personlig hadde jeg beholdt hvitt også.
Mye jobb om du skal lakke alle krinker og kroker?
En Supra skal ikke "stances" :wink:
Det er til for andre biler som man ikke bryr seg så ille om :)
 #450609  av celicat23
 
Grattis med supra. Syns den var dritpen sånn som den stod og ville personlig beholdt den hvit, men det er nå dine penger & bil :wink: Felgene kledde bilen veldig bra.
 #450792  av Philip
 
Ser veldig bra ut:) godt gjort og få rensa motoren så bra, vet ikke hva dissa britene gjør med motorene sine...
 #450806  av GhostRider88
 
Grattis med oppfylt guttedrømm! Nydelig supra med rett, orginal, look. Som andre har vært inne på, så er hvit pent og rent der detaljer kommer til sin rett. Hvit bil er fint så lenge det ikke er noe rust. Jeg personlig hadde nok behold den hvit :)
 #450838  av Holger
 
Da er farge bestemt!

slik blir den da til neste "sessong"

 #450846  av Viggo90
 
Satt å såg på denna Supra'en her i fjor, låg lenge ute, men pengane strakk ikkje til :( Hjelpe meg motoren såg gruggen ut med ditta oljelaget der. Blei knallbra no med felger og polering da =) Grattis med fine bil =) Hadde sjølv beholdt kvit, menne blir tøft å sjå den nye fargen der :)
 #451028  av Philip
 
Oops, brukte tlf. skal funke nå.. må kanskje trykke på bildet for å se hele fronten.. kommer litt skjeivt..


Bilde

Måtte bare dele denne, hvit kan være sexy!;-) trd front
Sist redigert av Philip den 28 sep 2015 19:34, redigert 1 gang totalt.
 #451037  av ArildM
 
Bildet funker ikke :|