TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

Dedikert til profilerings materiale for TS-ogn

Moderator: MR2i

#392851  av ArildM
 06 jun 2011 23:09
Dag / MR2i som er sjef her, håper han har noe på plass :)
Håper å ha websidene klare i løpet av et par dager nå, så da er webshoppen også snart oppe å kjøre :)
 #392854  av Daniel HS
 06 jun 2011 23:29
Slapp av, ikke mas for mye på dem da ;) Huske på at de har et liv utenom TS-ogn også ;)

Men kunne vært interessert i en T-Shirt eller 2 jeg også, om det er kvalitet og de ser bra ut. Jeg synes de bør være stilrene, altså, ikke overstesjet med loger og skrift, og harry. Og jeg er av den typen som ikke er for glad i stoooor logo på ryggen, men en "vanlig firmalogo"-size, om dere er med på hva jeg mener?

Personlig synes jeg den Devil logen er litt harry og oppbrukt. Mulig jeg bare begynner å bli gammel her... Men det er bare meg da ;)
 #392856  av inzane2012
 07 jun 2011 00:06
allerede opplest og vedtatt at vi ikke kommer til å kjøre "devil"-logo på noen av våre "offisielle"-klubbmaterial og i vår profilering :) så det skal du ikke vere redd for :)
 #392867  av ArildM
 07 jun 2011 08:27
Slapp av, ikke mas for mye på dem da ;) Huske på at de har et liv utenom TS-ogn også ;)

Takk :) Må huske at alt vi gjør er på frivillig basis, selv har jeg både 100% jobb nå og eget firma, så tiden min er litt begrenset for tiden :)
Vi har noen stilige tskjorter i tankene, det blir ikke en standard hvit skjorte i alle fall :) Vet at Dag (MR2i) også har veldig mye på dagsorden akkurat nå så ting kommer når de kommer :)
 #392869  av MR2i
 07 jun 2011 08:56
T-skjorter, gensere, stickers og skiltrammer vil være klart til åpningen av websidene. :)
 #392886  av thomas_ja27
 07 jun 2011 15:16
ArildM skrev:

Takk :) Må huske at alt vi gjør er på frivillig basis, selv har jeg både 100% jobb nå og eget firma, så tiden min er litt begrenset for tiden :)
Vi har noen stilige tskjorter i tankene, det blir ikke en standard hvit skjorte i alle fall :) Vet at Dag (MR2i) også har veldig mye på dagsorden akkurat nå så ting kommer når de kommer :)

Mente ikke å mase, skulle bare høre om det var noe på gang :-) Setter utrolig pris på jobben dere gjør med forumet :-)
 #395423  av MR2i
 17 jul 2011 21:00
TooLern skrev:Hadde ikke vert feil me noen t-sjorter og gensere!

Da er det bare å bestille :)