TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

Dedikert til profilerings materiale for TS-ogn

Moderator: MR2i

#393909  av MR2i
 19 jun 2011 21:24
Da har jeg endelig fått opp butikken for klistremerker, noen klær, skiltrammer osv.

Foreløpig er kun forskuddsbetaling tilgjengelig da vi har egen BRING-avtale som henter varene hos oss. Du får derfor varen levert på døra der du vil. Dessuten kommer også eget trackingnummer fra posten.
Betalingsinfo kommer i ordrebekreftelsesmailen.

Åpner for PAYPAL i morgen.

Varer som kommer i løpet av uken er jakker, krus og lasergraverte thermoskrus.

I webbutikken ligger også katalogen vi kan levere varer fra, så det er bare å klikke seg inn på den for å se om det er andre ting som ønskes i tillegg.
Der er det alt fra barneklær til 7X t-skjorter.
Alt kan du få TS-OGN-logoen på.
 #393930  av ArildM
 19 jun 2011 23:42
Supert jobbet MR2i :mrgreen:
 #393931  av Scotty
 19 jun 2011 23:47
Veldig bra! :D Blir til å bestille skiltramme, klistremerke og t-skjorte i morgen!

Noen spm..

- Hva er forskjell på "vanlig" og folieskåret klistremerke?
- Er "Privat bilskilt" samme type/plast som alle skilt som blir utlevert av biltilsynet? Er det begrensning på antall bokstaver?
-Classic t-skjorten.. hvordan er passform og kvalitet mtp på at det er såpass billig? Er det mulighet for å erstatte 'stort trykk på rygg' toyota-logoen med et eget valg? (sende over fil av ønsket logo)
 #393943  av MR2i
 20 jun 2011 00:22
Scotty skrev:Veldig bra! :D Blir til å bestille skiltramme, klistremerke og t-skjorte i morgen!

Noen spm..

- Hva er forskjell på "vanlig" og folieskåret klistremerke?
- Er "Privat bilskilt" samme type/plast som alle skilt som blir utlevert av biltilsynet? Er det begrensning på antall bokstaver?
-Classic t-skjorten.. hvordan er passform og kvalitet mtp på at det er såpass billig? Er det mulighet for å erstatte 'stort trykk på rygg' toyota-logoen med et eget valg? (sende over fil av ønsket logo)

Mitt motto er: Alt er mulig. (nesten) hehe..

Er bare å sende en PM på hva som er ønskelig utenom standardsakene som ligger ute. Dette er ting vi har på lager og har liggende ferdig.

Vanlig klistremerke er digitalt trykket i farger på hvit bakgrunn. Stickers altså.
Folieskårede merker er kun selve logoen. Som man setter på det stedet man ønsker og da er bakgrunnen synlig alle steder det ikke er logo..
Det er det som er normalt på firmabiler, lastebiler, dekorstriper, logoer og design.

Privat bilskilt er i 1,5 mm aluminium. Skal legge inn den infoen angående det på webbutikken.
Er nok en viss begrensning iogmed det ikke bør trekkes for mye sammen i bokstavbredde. 8-9 tegn tror jeg kanskje er maks.

Classic t-skjorten er faktisk veldig bra. Bruker kun av de selv og har de samme t-skjortene i dag som for 7 år sida. Kanskje en smule blassere i fargen men..
Vi kjøper inn et sted mellom 10 og 20.000 stk av de i året så.. (Leverte 1200 stk bare i uka som var...)
 #393945  av ArildM
 20 jun 2011 00:34
Er vel ingen tvil om at vi har funnet rett mann til Webbutikken vår :)
 #393948  av MR2i
 20 jun 2011 00:43
Scotty skrev:Takk for svar! :) Så altså dette er stickers .. download/file.php?id=48034&mode=view og med folieskåret så er alt det hvite fjernet? Er det mulig med farger på de som er folieskåret?

Her er et eksempel på en folieskåret merke:

De kan monteres i flerfarge, men det er stort sett kun da løse farger som legges over hverandre.
 #394417  av MR2i
 27 jun 2011 19:38
Da jeg syntes det var rimelig dyrt for å få sendt enkle ting har jeg nå lagt inn noen flere muligheter for frakt. Blant annet vanlig A-post.
På en ordre til 140,- ble det med bring pakke 166,- i frakt.

Med A-post blir det 28,-. Dog er det med A-post ikke mulig å spore pakken, eller man har ikke noe bevis på at man har sendt eller mottatt pakken.
Men det er i hvertfall en mulighet for å spare en del på porto.
For det man sparer kan man jo kjøpe en artikkel til være seg skiltrammer eller klær.. hehe

Dere som har bestilt varer, kan kontakte meg på PM om dere ønsker å bytte transportmetode, så kan jeg kansellere ordren som er lagt inn. Dere legger så bare inn en ny ordre.
 #394419  av ArildM
 27 jun 2011 20:02
Legger inn en testordre snart så får man sett om dette funker :)
Flott med fraktpriser som blir så gode, er vel forsvinnende lite av A post som faktisk forsvinner etter hva jeg har erfart :)
 #394590  av MR2i
 30 jun 2011 14:05
Vi har nå skiltrammer på lager. Løp og kjøp! :)
 #394719  av MR2i
 02 jul 2011 16:46
Andrepedersen skrev:Er det mulig å få skiltrammene til små skilt ? Avlange skilt, ikke firkanta :)

Typ skiltstørrelse som rallybiler bruker? Hm.. aner faktisk ikke. Aldri fått en bestilling på annet enn standardstørrelse. Tror ikke det lønner seg å bestille det heller, iogmed man må bestille minst 50 stk.

Men kan undersøke det. Hva er nøaktig format?
 #394773  av ArildM
 03 jul 2011 14:40
Da har jeg lagt inn en bestilling på 2 gensre og 1 tskjorte :)
Ryddig og fin nettbutikkløsning, legger ut bilder når varene har kommet :)
 #394776  av MR2i
 03 jul 2011 14:59
ArildM skrev:Da har jeg lagt inn en bestilling på 2 gensre og 1 tskjorte :)
Ryddig og fin nettbutikkløsning, legger ut bilder når varene har kommet :)

Ser ut til å fungere bra det systemet ja.. :)
 #395282  av smurfen81
 15 jul 2011 06:54
Er det noen plass jeg kan se hvordan klistermerkene blir i de forskjellige fargene?