TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Billig proffesjonell hel-lakkering! www.lakkering.net

  • Diskusjon om lakkering, lakkvalg, karosseri, rust etc
Diskusjon om lakkering, lakkvalg, karosseri, rust etc

 #202776  av FireWalk
 
Ok! bare å si ifra da i så fall :)

 #202850  av FireFox
 
hmm.. 15k, er jo relativt billig da..

 #203276  av kjetiln
 
Det frister veldig å lakkere bilen for den prisen der. Synd at jeg bor så langt unna :cry:

 #203277  av James
 
Bra dette Firewalk! :wink: Monterer og tilpasser han stylingkit også?
Har planer om å få kjøpt meg MR2 mk2 til våren, og få et TRD widebody-kit. Blir da hellakert i rød Ferrari lakk. :)

 #203302  av FireWalk
 
James skrev:Bra dette Firewalk! :wink: Monterer og tilpasser han stylingkit også?
Har planer om å få kjøpt meg MR2 mk2 til våren, og få et TRD widebody-kit. Blir da hellakert i rød Ferrari lakk. :)
Jada, det er ikke noe problem. Men det blir jo litt dyrere om slikt arbeid skal gjøres i samme slengen da. Men går vel pr time pris når det gjelder slikt. (kommer i tilleg).

Ellers foretar de alt av karoseri reperasjoner, lakkering, noe mekaniker arbeid, hjulstillingskontroll, dekkomlegging/balansering osv osv.

 #203320  av James
 
FireWalk skrev:
James skrev:Bra dette Firewalk! :wink: Monterer og tilpasser han stylingkit også?
Har planer om å få kjøpt meg MR2 mk2 til våren, og få et TRD widebody-kit. Blir da hellakert i rød Ferrari lakk. :)
Jada, det er ikke noe problem. Men det blir jo litt dyrere om slikt arbeid skal gjøres i samme slengen da. Men går vel pr time pris når det gjelder slikt. (kommer i tilleg).

Ellers foretar de alt av karoseri reperasjoner, lakkering, noe mekaniker arbeid, hjulstillingskontroll, dekkomlegging/balansering osv osv.
Høres bra ut! Da hører du helt sikkert fra meg til våren :wink:

 #205127  av cameleon
 
Fyren er enormt dyktig han. Uten tvil :)
Kunne ikke blitt mer fornøyd med resultatet og prisen. Det kommer jo garantert til å bli litt mer enn 12k siden han garantert kommer til å sparkle 95% av bilen din samma faen :P Men kontra det å hellakkere bilen hos et merkeverksted så er dette billig. du får jo papirer på arbeidet også. Jeg betalte rundt en 25k eks moms for hellakkeringa og montering samt tilpassing av stylinga på bilen. Men nå var det ganske mye jobbing med sideskjørta samt at det ble en annen vri for å ikke få det til å se ut som om det bare er satt rett på.

så anbefaler å bruke han på det sterkeste, selv om han kan skremme vettet av dere med måten han er på :lol: tro meg. han er ikke for sarte skjeler :lol:

 #209488  av inzane2012
 
må si detta frista ganske bra med tanke på at han knølen som lakkerte bilen min når den først kom til landet klarte å ta feil gulfarge, så nå er det egentlig to forskjellige gulfarger på min bil, pluss den har blitt en smule falma på fronten og på bagasjelokket...

berre å sette igang med sparinga da;) og godt jeg har en kompis i volda som er en times tid unna ålesund:)

 #253048  av Kixx
 
Er dette en pris som fortsatt gjelder?

 #253081  av Mr2Even
 
Kanskje vi kan ta en gruppe lakkering :lol:

 #253542  av Neo
 
Gjelder dette bare hellakkering eller kan man få omlakkering til den prisen? :)

 #253552  av OrIoN89
 
ruppelakkering hadde vært fett (A)

Skulle lakka min snart, men skal ha kit førts. Får nesten 20 K til skole start, så er vel en begynnelse på noe.. ;D
 #278806  av Nico_18
 
12 lapper ja :) hørtes rimelig ut, , har bare noe mik makk med stylinga som jeg fikser selv så har jeg store planer om å helakkere bilen min på nytt med ( Rød med perlemor og bittesmå flakes) (da blir vel prisen litt dyrere å gimmat en god del mer jobb
 #278807  av Nico_18
 
du sa noe der mr2even, kansje vi skulle samla noen og dratt ned som en gruppe når folka har fått spart opp for å lakkere bila, da blir turen verken kjederlig frem og tilbake også får vi sett på resultatene til hverandre