TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Billig proffesjonell hel-lakkering! www.lakkering.net

  • Diskusjon om lakkering, lakkvalg, karosseri, rust etc
Diskusjon om lakkering, lakkvalg, karosseri, rust etc
 #278954  av Mr2Even
 
Nico_18 skrev:du sa noe der mr2even, kansje vi skulle samla noen og dratt ned som en gruppe når folka har fått spart opp for å lakkere bila, da blir turen verken kjederlig frem og tilbake også får vi sett på resultatene til hverandre
Hehe ja hadde kanksje vært kult det, men nå har jeg solgt bilen desverre..
 #279624  av FireWalk
 
Pga mye pågang og lite fritid for mitt vedkommende har jeg snakket med lakkereren og blitt enig om at det er best dere ringer han selv og snakker med han om lakkering. Blir mye styr for meg om jeg skal være mellom mann hele tiden :) Bedre at dere snakker med han direkte.

Tlf: 97954509 - Geir Engvik heter han. GESI A/S

Bare å nevne meg som referanse, Eirik Aarseth fra Toyota sportsbil forumet så skjønner han hva det er snakk om . :)
 #335464  av JePe
 
Noen som vet om denne lakkereren fortsatt tar lakkjobber til denne prisen? Driver å vurderer hellakkering..
 #337988  av loft
 
:O . . . . . caca 1 uke..... rundt 15k+:|... Ahh merker jeg ble veldig interessert.
 #337992  av FireWalk
 
Jeg driver og lager en hjemmeside til han. Ikke noe storflotte greier, men en hel enkel en med litt info. Den er ikke offisiell enda, men den ligger da ute. www.lakkering.net

Tiden det tar vil nok variere litt, avhengig av hvor mye han har å gjøre. Men jeg mener da uansett at det er verd å vente litt for å få en SKIKKELIG lakkering til en billig penge. Min fars bil ble nylig påkjørt. En sølvgrå Renault megane. Ene døren var bulket og måtte lakkes om igjen, samt to skjermer forran. Han var veldig engstelig med tanke på fargeforskjell.

Men denne karen presterte å rette opp og lakkere det hele uten at det ble noe farge forskjell i det hele tatt. :-)

Det er bare å ringe han og høre! Han foretrekker forespørsel pr. telefon siden han skjelden har tid til å sette seg ned og skrive mail.

Forøvrig kan jeg jo nevne at det kan være lurt å levere bilen nå på høsten dersom det er mye som skal gjøres (styling, tilpassing, lakkering ++). Da kan han jobbe med den gjennom vinteren også kan man hente den igjen på våren f.eks. Det var iallefall det jeg var tenkt å gjøre. Ypperlog for de av oss som vinterlagrer bilen uansett.
 #341521  av |plumbo
 
fyrer oppunder og sier at jeg holder til 1 time nord for oslo og rundt februar starter jeg opp værkstedet mitt for fuldt . ca priser utvendig lakkering av hel bil ligger fra 15 000 opp til 25 000( da ikke ink oppretting osv .)
priser vil variere av type lakk, demo\mont, rette jobber ,størelse på bil osv . taksering av jobb vil bli gjort når jeg ser jobben .

;)
 #341522  av ArildM
 
Da har jeg jobb til deg neste sommer :) KE25, skal lakkes i originalfarge (eller en tilsvarende ren rødfarge).
 #341592  av hmsilset
 
|plumbo skrev:fyrer oppunder og sier at jeg holder til 1 time nord for oslo og rundt februar starter jeg opp værkstedet mitt for fuldt . ca priser utvendig lakkering av hel bil ligger fra 15 000 opp til 25 000( da ikke ink oppretting osv .)
priser vil variere av type lakk, demo\mont, rette jobber ,størelse på bil osv . taksering av jobb vil bli gjort når jeg ser jobben .

;)
Får hel lakkering her også nå fra 15.000kr. Tror firmaer uten forsikringsoppdrag må gå så langt ned om folk flest skal kunne lakke bilene sine.
 #341629  av 2r-e-rik
 
hmsilset skrev:Får hel lakkering her også nå fra 15.000kr. Tror firmaer uten forsikringsoppdrag må gå så langt ned om folk flest skal kunne lakke bilene sine.
15? jøss. hvor er dette?
 #341644  av hmsilset
 
2r-e-rik skrev:
hmsilset skrev:Får hel lakkering her også nå fra 15.000kr. Tror firmaer uten forsikringsoppdrag må gå så langt ned om folk flest skal kunne lakke bilene sine.
15? jøss. hvor er dette?
På Åndalsnes i Romsdalen.Skulle ihvertfall ta 15000 for hel lakkering av en bmw 525 her.Men nå skal jeg ikke ødelegge denne tråden.Ville bare si at
det finnes flere plasser med billig lakkeringer også.Om jeg hadde bodd på sunnmøre hadde jeg ikke nøla med å brukt lakkereren firewalk skriver om her.