TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Hvor fÃ¥r jeg bestillt lakkstift 3J6 "Crimson Red"?

  • Diskusjon om lakkering, lakkvalg, karosseri, rust etc
Diskusjon om lakkering, lakkvalg, karosseri, rust etc
 #394066  av Ole Darkness
 
Hallo har en 91 MR2 3SGE som har lakkkode 3J6 "Crimson Red" og lurer på hvor jeg kan få bestilt lakkstift eller noe som er brukbart til å flekke litt med? Har litt steinsprut og noen små flekker som skal fjernes. Jeg bor ikke så sentralt så hadde hvert greit om det går an å bestille :)
Har skjekka ebay og der er det ingen som sender til Norge..
 #394084  av McLarren
 
Bare ta kontakt med ditt nærmeste Toyota delelager, de klarer sikkert å sende deg det i en oppkravspakke, selve stiften koster vell mellom 150-200,- :)
 #394168  av McLarren
 
Hehe, ingen problem det :lol:
 #394186  av McLarren
 
Da har jeg lakkstiften din klar her, fargen "Crimson Red" er også kjent som "Super Red III" btw :wink:
 #395484  av Ole Darkness
 
Har nå pussa litt på bilen og ser jeg må rette opp litt "slark" arbeid som er gjort tidligere og trenger da noe mer lakk en lakkstiften, noen som vet om hvor det er å få kjøpt lakk i rette fargen på "bestilling"? På boks, sprayboks eller lignende?
 #395485  av Mr_Storbrua
 
Hvor i landet bor du?


Det du kan gjøre er å ringe til ett lakkverksted, å høre hvor de kjøper lakken fra. Eller om du vet om f.eks bilxtra butikk i nærheten av deg. Vet de selger lakk her i arendal, men er ikke sikkert de selger lakk i hver butikk de har.
 #395486  av McLarren
 
Ole Darkness skrev:Har nå pussa litt på bilen og ser jeg må rette opp litt "slark" arbeid som er gjort tidligere og trenger da noe mer lakk en lakkstiften, noen som vet om hvor det er å få kjøpt lakk i rette fargen på "bestilling"? På boks, sprayboks eller lignende?
Kan skaffe små spraybokser og jeg, men må evt. bestille klarlakk for seg selv :wink:
 #395489  av McLarren
 
Sendte deg en mail :wink:
 #396427  av McLarren
 
Nå? Fornøyd med lakken? :D