TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Reparera skade pÃ¥ bakfanger - gt4 st185

  • Diskusjon om lakkering, lakkvalg, karosseri, rust etc
Diskusjon om lakkering, lakkvalg, karosseri, rust etc
 #405272  av God
 
Har ein stygg skade på bakfangeren eg gjerne skulle fått fiksa. Til nå har folk eg kjenner foreslått sveising av glassfiberet, pusse det beint og deretter lakkera over. Men det eg lurar på er kva ca. prisen vil vera for dette arbeidet hos ein håndverkar?

Har vert innom tanken å kjøpa ny bakfanger, men da må den lakkerast til same farge som resten av bilen og det kan blir fort nokon lappar..

Her eit bilete som visar skaden:

Bilde


Finnest det ein betre måte å fiksa denne skaden på? Setter pris på nokon lure idear. :)
 #405273  av Mr_Storbrua
 
Om det er original fanger, så er det ikke glassfiber. Glassfiber kan forresten ikke sveises. Så først må du finne ut hva slags materiale du skal jobbe med. Om det er plast, så kan du sveise, eller bruke ett plastlim. Da prepper du baksiden, å limer der, med en forsterkningsmatte. Pluss litt lim foran, deretter slipe vekk overskytende masse foran, for så å sparkle, grunne og lakke.

Om du vil ha pris for å få en fagmann til å fikse det, så tipper jeg det lønner seg å kjøpe ny bakfanger. Angående pris på lakking av fanger er jo veldig forskjellig fra verksted til verksted, så det må du nesten undersøke selv.
 #405274  av God
 
Takk for raskt svar! :D

Det er original fangar, så den er nok i plast som du sier, ja. Var bare nokon eg kjenner som var fast bestemt på at det var glassfiber. :lol: Då blir det nok finpussingsjobb på meg i løpet av februar, skal posta resultat!
 #405280  av Mr_Storbrua
 
Men spørs nok om ikke det er en fordel å demontere fanger, så du kommer litt lettere til bak der.

Ellers må du bare spørre om det er noe mer du lurer på.
 #405296  av God
 
Det høyrest ut som ein veldig god ide, skal gjera da.

Takk for hjelpa. :)
 #405340  av Andrepedersen
 
God skrev:Det høyrest ut som ein veldig god ide, skal gjera da.

Takk for hjelpa. :)
Se her ja ;) her ta av dekselet mot skiltplateveggen i bagasjerom og skru av 6/8 muttere og skruer.
Også er det noen under og på siden også, når du får av det lille sverdet mellom.

Dette er ikke glassfiber nei :p Det ser man jo tydelig!
hadde jeg vært deg, hadde jeg fått en som kan å sveise plast til å gjøre det, er litt vanskelig å fåt til dersom en ikke har prøvd det før :)

Lykke til, og håper vi får se en prosjekttråd av GT4'n din snart?:)
 #405368  av God
 
Takk for tips!

Sparar meg for mykje "Googling" og leiting etter skruar. :) Har tenkt å sjekka litt med nokon yrkessveisarar før eg byrjar med sparkling og pussing. Har nokon bekjente som har litt erfaring med renovering av karosseri, så det blir spennande å sjå resultatet.

Har vert innom tanken å laga ein prosjekttråd. Skal ha ny garrett-turbo, greinrøyr, skifte av girkasse, bredbåndslambda, FCD, datasprut, finpuss av interiør etc, så det er ein del på skjemaet.

Sidan dette er lakkering og karosseri tråden, så skal eg ikkje ta det opp her.

Kom med fleire forslag, om dykk har meir på hjarta! Dette tar eg med meg vidare som erfaring, noko eg setjar pris på. :D
 #405376  av Mr_Storbrua
 
Om du tenker på yrkessveiser, som sveiser metall, så tviler jeg på at de har noe særlig peiling på sveising av plast. Mn det er igrunn like greit å bare lime det. Mye enklere å lime enn å sveise, om man ikke har gjort sånt før.
 #405401  av God
 
Snakka med yrkessveisarane i dag. Dei har holdt mest på med sveising av metall og det er jo eindel forskjell på metall og plastsveising ser det ut som. Trur rett og slett eg satsar på liminga, sidan eg allereie har utstyret som trengs til den jobben. Einaste bekymringa mi, er at lakkeringa ikkje matchar resten av lakken på bilen.

Nokon tips? Greit å veta. :D
 #406198  av God
 
Det skal nok gå bra tenkar eg. Skal EU-godkjenna bilen i morgon, så eg håpar bilen går gjennom med tanke på at "kattepusen" er tatt av og erstatta med DP. Skal også setta på Bi-xenon kit, FCD og brebåndslambda etter godkjenninga er overstått, så eg kjem til å fiksa rifta bak etter at alt dette er gjort. :)

Nok ein gong, takk for tipsa!
 #406269  av God
 
Hehe, ja. Skal laga ein liten prosjekt-tråd, når eg skal smekka på godsakene. :wink: